Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза vs Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Моята фероза - житие и страдания.

    Офф.
    Не разбирам защо се дават по 2-3 хиляди лева заплата месечно на модератор, като оставят хубава тема като тази, така оспамена, та даже и те спамят.
    Вместо това очаквах: Темата "Фероза-Витара-Нива е преместена в раздел "Пясъчник""
    Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
    Към модераторите-А изтрийте го сега.
    Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

    Коментар


    • #17
      От: Моята фероза - житие и страдания.

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      ... Само от форума помня 2 или 3 снимки на строшено предно витарово окачване, и нито една на строшено ферозово. И двете търпят 31-ци с по-нормална шарка, с едно на ум - и при двете - при издевателства трошат преден диф - корпуса му. Снимки на това из интернет - дал господ.
      ...
      Имаше 2 или 3 Витари на Нова Черна, и само едно Daihatsu Rocky видях.
      Темата за разхода на гориво - 13 Ферози и в пъти повече Витари. Просто е масово карана кола Витарата и проблемите са по-видими.
      А Иван Попов си е качил 33-ки гуми на неговата Витара.

      Коментар


      • #18
        От: Моята фероза - житие и страдания.

        Много добри отговори на Спарки, според мен. Само да вметна че миналата зима по една страмна заснежена габровска улица стана хубаво шоу - беше закъсал един Рекстон на около 20 метра от пътя в пряспа около 25-30см сняг, след малко човека се обади и дойде една Витара - влезна в снега и до там, окопа се и тя здравата, след това дойде една Нива с триста зора измъкна Витарата, но Рекстона неможа, нямаши сила. Накрая случайно слизаше по баира една стабило изгнила Ферозка и като ги видя спря да помогне. Върза Рекстона и тръгна с мравешка скорост (с помощта и на доста тикащи хора) го измъкна, макар че предната и броня опираше в снега. Е то в крайна сметка е и до гуми, но ме съмнява точно тази Фероза да е била с по лоши гуми от видимо по запазената Витара, а мина през сащото място където Витарата закъса. Жалко че нямах фотоапарат да го документирам това, щеше да е интересно клипче по тази тема
        HONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
        Audi A3 1.9 tdi
        Opel Frontera B 2.2i

        Коментар


        • #19
          От: Фероза vs Витара

          Няма грам причина в сняг сравняваните в заглавието на темата да имат разлика. Ако гумите са еднакви. Магарето зад волана ясно. Освен Ферозата да е имала някой блокаж в повече.

          Коментар


          • #20
            От: Фероза vs Витара

            Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
            ...Освен Ферозата да е имала някой блокаж в повече.
            LSD, отзад, или просто задкормилно, дето се е сетило да включи бавни и да дръпне ръчната, малко или много, според нуждата.

            Между другото, витара в сняг не съм карал, но ферозата се справя учудващо добре спрямо други джипки.

            Иначе за гумите си прав - може всичките да изглеждат асфалтови, но просто в сняг разликите между привидно един и същи клас гуми, но на различни фирми или различна възраст дори, показват коренно различни резултати. Като сложим и налягането в уравнението, и хавата става съвсем манджа с праз.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #21
              От: Фероза vs Витара

              Те и някои Витари идват с LSD. Принципна разлика между посочените модели не знам.

              Коментар


              • #22
                От: Фероза vs Витара

                Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                Те и някои Витари идват с LSD. Принципна разлика между посочените модели не знам.
                Да де. Мисълта ми беше че едното може да е било със, другото без, или пък на едното все още да работи, а на другото - не. И ко стана - задкормилно, LSD, гуми, възраст, налягане... Сложно уравнение.

                А рекстъна няма какво да го коментираме. Крава на лед.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #23
                  От: Фероза vs Витара

                  колеги,карам фероза вече 4 години.витари които ги купиха след мен вече имат по 100 часа по маистори.някои са вече на скрап.моята е 91г. сменил сам само водна помпа.зимата при -20градуса пали от раз.преди година я карах и вав гората.каде излизах сас нея витарите само си мечтаеха./имам и клипове/затова ,според мен сравнение между тези джипое неможе да има.ферозата е колата това е полжението.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Фероза vs Витара

                    Първоначално публикуван от zil131 Преглед на мнение
                    колеги,карам фероза вече 4 години.витари които ги купиха след мен вече имат по 100 часа по маистори.някои са вече на скрап.моята е 91г. сменил сам само водна помпа.зимата при -20градуса пали от раз.преди година я карах и вав гората.каде излизах сас нея витарите само си мечтаеха./имам и клипове/затова ,според мен сравнение между тези джипое неможе да има.ферозата е колата това е полжението.
                    Изключително пресилено изказване колега....особено пък това за проходимостта.Къде е това място където стандартна Фероза минава без проблеми,а стандартна Витара въобще не може да мине.Двете джипки са толкова близки по проходимост в оригинален вид,че не виждам как могат да се правят такива заключения.Явно при вашите експерименти Витарата е била с калпави гуми или пък шофьора е бил новобранец.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Фероза vs Витара

                      Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                      Изключително пресилено изказване колега....особено пък това за проходимостта.Къде е това място където стандартна Фероза минава без проблеми,а стандартна Витара въобще не може да мине.Двете джипки са толкова близки по проходимост в оригинален вид,че не виждам как могат да се правят такива заключения.Явно при вашите експерименти Витарата е била с калпави гуми или пък шофьора е бил новобранец.
                      Като проходимост са практически еднакви. Има го наистина обаче момента че може да се случи че там, откъдето стандартна заводска фероза със стандартните си заводски размер гуми, мине безгрижно и без щети, витарата да остави някоя и друга пластмасарийка. Ама, при сравними магарета зад волана, обикновено и двете ще минат.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Фероза vs Витара

                        1000 км с Витара се минават безпроблемно. След същото разстояние с Фероза, главата ми бучи като АН-24 в турболенция. Като проходимост може да са еквивалентни но като пътно поведение, комфорт, обезшуменост и т.н., Витарата е доста по добра.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          От: Фероза vs Витара

                          Първоначално публикуван от zil131 Преглед на мнение
                          колеги,карам фероза вече 4 години.витари които ги купиха след мен вече имат по 100 часа по маистори.някои са вече на скрап.моята е 91г. сменил сам само водна помпа.зимата при -20градуса пали от раз.преди година я карах и вав гората.каде излизах сас нея витарите само си мечтаеха./имам и клипове/затова ,според мен сравнение между тези джипое неможе да има.ферозата е колата това е полжението.
                          Ей тц,тц,тц тез ферози брей
                          не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                          Коментар


                          • #28
                            От: Фероза vs Витара

                            Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
                            Ей тц,тц,тц тез ферози брей
                            Нищо бе Живко-не е лошо човек да има самочувствие.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Фероза vs Витара

                              Много изгнили кошници (витари) се продават. Миналата година,като търсех по читава витарка, ръждата ги яде много.Ламарината и е слаба страна на сузукито.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Фероза vs Витара

                                Първоначално публикуван от snowblind Преглед на мнение
                                Много изгнили кошници (витари) се продават. Миналата година,като търсех по читава витарка, ръждата ги яде много.Ламарината и е слаба страна на сузукито.
                                Верно е това-наистина вече трудно се намира хубава Витарка.Каквато и да вземеш в болшинството случаи иска кърпене.Повечето еземпляри са на 16-18 години и като ги поогледаш отдолу това им личи.Наскоро търсихме Витара за един приятел-за 1 ден толкова кошници не бях виждал.Иначе като ги гледаш по автокъщите така от страни хващат окото,но като се завреш отдолу и ужас......,но това не е проблем само на Витарите.Ферозите като,че ли са още по-зле.Е разбира се има и запазени машини,но са малко и човек трябва да има търпение да обикаля и гледа.
                                Последно редактирано от Янко Желязков; 19-09-10, 22:42.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X