Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

    Ще купувам такъв автомобил производство 2000г. Ако някой има такъв или има информация за този модел автомобили моля да сподели.

  • #2
    Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

    Предлага се само с този мотор.И не понася газ.Ако сложиш,ще спука главата...
    Колицата работи на "предно" с автоматично включване на задното при пребоксуване на някое от предните колела.Няма блокаж или тракшън.И ходовете са никакви.Ако мислиш за офроуд...на става.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

      Не понася и течности различни от специализираните на Хонда. Касае се до масла в дифовете и тн...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

        Може ли по подробна информация за газта защото мисля да сложа метан.Благодаря !

        Коментар


        • #5
          Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

          Колега,отиди при някой от официялните представители на Хонда.Там ще ти обяснят.Аз със сигурност знам,че материяла от който е направена главата и технологията не позволяват гориво различно от бензин.Газта има по-голямо топлоотделяне.Детонациите за други.Този двигател,1.6,е изстискан.Няма "резерв"...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #6
            Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
            Колега,отиди при някой от официялните представители на Хонда.Там ще ти обяснят.Аз със сигурност знам,че материяла от който е направена главата и технологията не позволяват гориво различно от бензин.Газта има по-голямо топлоотделяне.Детонациите за други.Този двигател,1.6,е изстискан.Няма "резерв"...
            Като щастлив собственик на индустриално количество сивици - не мога да се съглася с горните коментари за резерва.
            1.6 двигателят на Хонда е един от най-здравите и балансирани четирицилиндрови двигатели правени някога в тази част на слънчевата система .

            Още от 1989та година насам си се продават във варианти по сто коня на литър (B16A - 1.6 VTEC е 1600 кубика, 160 коня, а на други пазари го има и по 170 коня, без турбо и без финтифлюшки), и държат много повече от други двигатели които са ми хвалили приятели и доброжелатели.

            Обикновената двувалка 1.6 без VTEC е 130 коня, по-късните икономични VTEC са 125, със всичките му катализатори и щуротии.

            За двигател произведен от Хонда, 1.6 - 105 коня е направо дефорсиран трактор. Не казвам че е добра идея такова двигателче да се сложи в джип, който не е съвсем лек, но просто няма да върви бързо, няма да има никакви други проблеми. Да добавя че версията с пет врати се предлага и със 125к.с двигател.

            За слагането на газова уредба - не разбирам от газови уредби, но си знам какво е хондова глава, и ако има проблеми - няма начин да е от сплави и прочие. На калпавата ракета космосът и пречи - ако има проблем с прегряване на газ, по-скоро ще се дължи на прекалено бедна смес, поради неспособност на майстора да се справи с инжекциона, нагаждане, доизкусуряване и прочие. Модерните двигатели и без това фабрично са настроени да вървят с възможно най-бедната смес, ако газта обеднява допълнително сместа без да се улови това от датчиците за да компенсират, е ясно че ще стане беля.
            Не споря дали на газ се чупи или не двигателят, никога не съм слагал газ на моите коли, но съм сигурен че ако този специфичен модел има проблем с газовите уредби, не е поради това че японеца не си е изчислил главата на двигателя. В Щатите на тези двигателчета им скъсват задника от нитро, самоделни турбо системи и какво ли не още, и се представят повече от достойно.
            Последно редактирано от Goblin; 12-03-07, 03:10.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #7
              Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

              това със гаста не го вярвам обърни се към специалис ето ти адрес. www.brcbg.com А за метана просто не си струва

              Коментар


              • #8
                Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

                Те пък БРЦ са една фирма...мани.
                Като щастлив собственик на индустриално количество сивици - не мога да се съглася с горните коментари за резерва.
                1.6 двигателят на Хонда е един от най-здравите и балансирани четирицилиндрови двигатели правени някога в тази част на слънчевата система .
                Колега,нещо не си ме разбрал.Хонда произвеждат наистина едни от най-добрите бензинови мотори.И балансирани.Написах "нямат резерв"защото то наистина е така.За справка-опитай се да "форсираш","напилиш" или каквото и да е един 1,6-160кс мотор на Хонда и си ближи раните после...Японеца каквото е направил,го е направил добре.Повече НЕ МОЖЕШ ДА ИЗТИСКАШ!!!
                Пак се повтарям.Този двигател НЕ ПОНАСЯ ГАЗ!!!Който иска да си троши главата-моля...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #9
                  Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

                  - Разбрах те много добре, и пак твърдя че в двигател 1.6 - 105к.с произведен от Хонда има резерв. Конкретно при HRV - това е същият двигател който в другите модели е 125 коня, и между другото още на времето като излезе се чудех за какъв х.. са го дефорсирали на 105. Резервът на този двигател е около 130-140 коня в заводско изпълнение, или с две думи - до толкова могат да го наточат и да го пуснат в серийно производство после без да се чудят колко време ще издържи.

                  - 1.6 VTEC (B16A, "обкновеният" спортен VTEC от преди почти 20 години) има резерв за около 180 коня в оригинален вид ако не се съобразява човек със замърсяване и разход и ако се направи като хората а не с 20 доларови чипове от ebay.

                  Много си прав че японеца го е направил много добре, и че по-добре е трудно да се направи. Оригиналният Civic Type R 1997ма година (B16B двигател, 1.6) е 185 коня, от магазина, със същата гаранция като другите и със спазване на японските норми срещу замърсяване.

                  За турбото - на тези двигатели не дава особено добри резултати - B16 е малко скаран с турбо системите, на оборотите на които развиват турбото губи ефикасност. Но това не значи че не могат да преглътнат турбо.
                  Друг е въпросът че "обикновеният" 160 конен VTEC (B16A) като го направиш 180 коня без турбо, оборотите на които развиваш максималния въртящ момент се качват в небесата и полезният диапазон на двигателя се стеснява на няколкостотин оборота (той и в оригинален вид е супер тесен). Но това не го прави по-чуплив.

                  D16 (без VTEC или с "икономичните" ветеци едновалки), има резерв за около 150-155 коня. Говорим за кола която става за ежедневна употреба и няма да се счупи на втория ден, напилените и наточените въобще не ги включвам в сметката, не виждам никаква радост в двигател който ще гръмне на втория ден.

                  - Не съм казал че двигателят на HR-V понася газ. Както вече споделих по-горе - не разбирам от газ. Може и да не понася. Това което казах и продължавам да твърдя е че ако този двигател има проблеми с експлоатацията на газ - не са от слаба глава или още по-малко от липса на резерв на двигателя.
                  Последно редактирано от Goblin; 13-03-07, 04:47.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #10
                    Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

                    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                    Те пък БРЦ са една фирма...мани.
                    Колега,нещо не си ме разбрал.Хонда произвеждат наистина едни от най-добрите бензинови мотори.И балансирани.Написах "нямат резерв"защото то наистина е така.За справка-опитай се да "форсираш","напилиш" или каквото и да е един 1,6-160кс мотор на Хонда и си ближи раните после...Японеца каквото е направил,го е направил добре.Повече НЕ МОЖЕШ ДА ИЗТИСКАШ!!!
                    Пак се повтарям.Този двигател НЕ ПОНАСЯ ГАЗ!!!Който иска да си троши главата-моля...
                    Незнам каква фигма са брц но няма аналог за газов инжекцион

                    Коментар


                    • #11
                      Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

                      Благодаря на отзовалите се но питането ми не беше за газови уредби ,а за сервизирането на този модел.Имам ФЕРОЗА на метан и съм много доволен.Сега я продавам за да си взема такава ХОНДА.За
                      ФЕРОЗИТЕ знам всичко,и искам да имам добра информация и за HR-V.

                      Коментар


                      • #12
                        Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

                        само да вметна, че хр-в има два двида мотори d16w1 105 коня и d16w5vtec 124 коня. И двата мотора са съвършенно исчистени и хубави, но за газ и особено метан трябва да си луд. Още на следващия ден след слагането на метана си го испържил. Японците са сметнали охлаждането за точно определено гориво и наистина модела непредвижда газ както спомена Соти по-горе. Със D16a6 съм патил много от такива газови ористотии... а той е еднакъв с d16w6 разликата е толкова малка, че почти неразличима... А относно здравината на хонда ясно е, че това са съвършенни двигатели и едни от най-добрите в света!
                        Лек ден
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

                          Първоначално публикуван от gorogram Преглед на мнение
                          Незнам каква фигма са брц но няма аналог за газов инжекцион
                          Да оспамиме малко темата?Ок!"Сикуент" ли няма аналог?Щото това е единствения им що годе читав инжекцион...И от трите модела "Сикуент",само единия пак що годе може да се програмира...Само за протокола:Ренцо-Ланди омегаз,СтарГаз,Тартарини,че даже и българската са аналогични:Изпарител-редуктор,инжектори(за изпарена газ),ECU...
                          Виж,VIALLE имат система,с потопяема помпа в бутилката,която работи със "сурова" газ.Там е "друг свят".Газта се изпарява върху клапана...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #14
                            Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

                            моторчето на хонда е мн. добре направено и тунинговано и гори минимално гориво за кубатурата/възможностите си. слагайки каквито и да е модификации газово или метан мисля, че ще си спечелиш повече бели от колкото икономии. покарай на бензин малко (месец- два) и пак помисли...

                            няма мотор на който да "не му понася" - на никой мотор не му понася просто някой го изразяват по...темпераментно.
                            "..there is no substitute for cubic inches.."

                            Коментар


                            • #15
                              Re: ХОНДА HR-V1,6 споделете мнения

                              Вече имам такъв автомобил.За сега е перфектен.Изминал съм близо 3000 км. като 2000км.са на метан.Уредбата е БРЦ.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X