Някой колега, от добре запознатите с тази марка, може ли да ми каже, какъв максимален боди лифт може да се направи на Паджеро 2, дълга база, 94г., без да се налага удължаване на кабели, маркучи и всякакви други операции, т.е. без усложнения и повдигането(боди лифта) да бъде максимален.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Свий
X
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Според прочетеното по братските англоговорящи форуми 30-35 мм, но не мога да гарантирам че това е "цялата истина". Основния проблем според мен е в кормилния прът, понеже той най-трудно се поддава на надеждно удължаване.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнениеНякой колега, от добре запознатите с тази марка, може ли да ми каже, какъв максимален боди лифт може да се направи на Паджеро 2, дълга база, 94г., без да се налага удължаване на кабели, маркучи и всякакви други операции, т.е. без усложнения и повдигането(боди лифта) да бъде максимален.
Подробно и цветно описание има тук:http://www.pajero4wd.narod.ru/inter/body/body.htm
Дано свърши работа...
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
По принцип не е лошо да се уточни и за коя модификация става дума. Често съм срещал твърдението, че при 2.8 дизел и 3.5 бензин съществува изначално (фабрично) повдигане на купето с около 20мм, поради по-голямата височина на двигателите. Така че, това би ограничило възможностите за допълнително повдигане. Между другото, това твърдение се потвърждава косвено и от личните ми наблюдения по улиците - често като спра с моето (късо 2.5, буто с 33-ки и леко повдигнато от окачване) до някое дълго 2.8 със стандартни гуми, ми се струва, че предния капак на другото стои по-високо от моя, въпреки, че аз имам значително по-голям клирънс.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Джипа е 3.0, V6, 150 к.с., 94г., дълга база, автоматик. Ако това, което казваш е вярно, значи аз мога да го повдигна с 20мм. и със сигурност няма да преправям нищо. Въпросът е дали мога да го повдигна с 40мм. и няма да имам проблем. Четох въпросния руски сайт, но не можах да разбера, дали се удължават тръбички, маркучи и кормилен прът. Лостовете, за скоростите и раздатката не ме притесняват, тях ще ги оправя.
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
това, което забелязах, е, че единствения проблем е леката корекция на дифузора на радиатора..
И лостовете - тоя чертеж, дето е приложен, нещо не ми е много ясен - освен това приспособление автора е рязал и малко от пода около лостовете.
Това е
Успех!
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Аз съм поръчал ново окачване на TRAIL MASTER, което е +2.5", но освен това искам да го вдигна още малко с боди лифт, без да правя някакви страшни промени и без да предизвикам преждевременно счупване на карета или други важни неща по окачването. С други думи искам да направя максималния боди лифт в границите на разумното, като се има предвид, че джипа ще се използва за лек ОФФ РОУД, без хард изпълнения.
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Мишо, щом ще е за леки разходки 2.5" и гуми 32" ще са ти напълно достатъчни. Този боди лифт може да ти вгорчи удоволствието от цялата заигравка. Нашите кошници не са за сериозни извращения, ти най - добре знаеш това.08седемшест5едно513четири
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Още не съм ги опознал добре, тези машинки, относно тунинговането им, но скоро ще го направя и ще отворя една нова готина тема, за тунинг на Паджеро. Гумите, които съм поръчал са 33х12.5х15 и искам просто още малко да го повдигна. Почти съм сигурен, че във височината на тампоните за купето, между нашите(3.0) и 2.8 и 3.5 има разлика поне с 20мм., т.е. те си имат фабричен боди лифт 20мм(според мен), а аз искам да добавя още 20-30мм и да стане 40-50мм, което не е много и не би трябвало да имам кой знае какви проблеми. Онзи ден загледах моите тампони и установих, че са супер малки(около 10мм), и дефакто купето почти лежи на рамата. Осъществих едно проектче тунинг на Г-класа, сега ще направя и едно тунинг на Паджеро за лек ОФФ, хем ще ги опозная добре тези машинки, та да видим дали ще ги обикна повече!
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнениеОще не съм ги опознал добре, тези машинки, относно тунинговането им, но скоро ще го направя и ще отворя една нова готина тема, за тунинг на Паджеро. Гумите, които съм поръчал са 33х12.5х15 и искам просто още малко да го повдигна. Почти съм сигурен, че във височината на тампоните за купето, между нашите(3.0) и 2.8 и 3.5 има разлика поне с 20мм., т.е. те си имат фабричен боди лифт 20мм(според мен), а аз искам да добавя още 20-30мм и да стане 40-50мм, което не е много и не би трябвало да имам кой знае какви проблеми. Онзи ден загледах моите тампони и установих, че са супер малки(около 10мм), и дефакто купето почти лежи на рамата. Осъществих едно проектче тунинг на Г-класа, сега ще направя и едно тунинг на Паджеро за лек ОФФ, хем ще ги опозная добре тези машинки, та да видим дали ще ги обикна повече!08седемшест5едно513четири
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
2,5" са пре-предостатъчни за 33-ки. Аз поне не виждам смисъл да го вдигаш повече, освен ако не търсиш някакъв особено страховит облик.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Въпрос за боди лифт на PAJERO 2.
Ако искаш може да хвърлиш едно око на мойто, въпреки, че е късо - повдигнато е около 40мм от окачване, с 33-ки. Имай предвид, че като минеш над 31-ци, всички втулки и тампони по окачването заминават за нула време и полиуретанът е меко казано задължителен.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар