Тази седмица започна просто чудесно! 
От 2 дни джипът започна да прави следния проблем: В рамките на не повече от 5 минути след тръгване колата или изцяло угасва или оборотите падат и двигателят работи неравномерно в продължение на известно време (засега разпределението между гаснене/неравномерна работа) е горе-долу 50:50.
След последващо ново палене проблем няма и си върви нормално.
След първите 3-4 такива номера прочетох грешките и видях, че има
което навежда на мисълта за някакъв проблем с фабричния имобилайзър.
След като един път изчистихме грешките, проблемът се появи още 2 пъти - едно гаснене и 1 придърпване, но засега грешката за невалидния ключ още не се показва.
Проблемът не се появява всеки път. Засега като че ли повече се е проявявал при каране на газ, но първият път (падане на оборотите и придърпване) със сигурност беше на бензин.
Някой да е срещал подробна магария?
П.П.
1. Като чета из наръчниците, проблем с неразпознаване на ключа би трябвало да се проявява в рамките на секунди след палене. Освен това, индикаторът за проблем с ключа на таблото НЕ се пали (иначе лампата светва при даване на контакт)
2. Като допълнителна информация: миналата седмица се наложи ремонтиране на повторно скъсаните кабели на ламбда-сондата. Въпреки първоначалната липса на грешки, от вчера се появи и грешка P0132. Дали е възможно при някакъв проблем с ламбда-сондата (примерно погрешно свързване на жиците) компютърът да се е ошашкал нещо?!?

От 2 дни джипът започна да прави следния проблем: В рамките на не повече от 5 минути след тръгване колата или изцяло угасва или оборотите падат и двигателят работи неравномерно в продължение на известно време (засега разпределението между гаснене/неравномерна работа) е горе-долу 50:50.
След последващо ново палене проблем няма и си върви нормално.
След първите 3-4 такива номера прочетох грешките и видях, че има
P1685 SKIM Invalid Key The engine controler has received an invalid key from the SKIM.
След като един път изчистихме грешките, проблемът се появи още 2 пъти - едно гаснене и 1 придърпване, но засега грешката за невалидния ключ още не се показва.
Проблемът не се появява всеки път. Засега като че ли повече се е проявявал при каране на газ, но първият път (падане на оборотите и придърпване) със сигурност беше на бензин.
Някой да е срещал подробна магария?
П.П.
1. Като чета из наръчниците, проблем с неразпознаване на ключа би трябвало да се проявява в рамките на секунди след палене. Освен това, индикаторът за проблем с ключа на таблото НЕ се пали (иначе лампата светва при даване на контакт)
2. Като допълнителна информация: миналата седмица се наложи ремонтиране на повторно скъсаните кабели на ламбда-сондата. Въпреки първоначалната липса на грешки, от вчера се появи и грешка P0132. Дали е възможно при някакъв проблем с ламбда-сондата (примерно погрешно свързване на жиците) компютърът да се е ошашкал нещо?!?
Коментар