Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WJ - Проблем с имобилайзър?!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • WJ - Проблем с имобилайзър?!?

    Тази седмица започна просто чудесно!

    От 2 дни джипът започна да прави следния проблем: В рамките на не повече от 5 минути след тръгване колата или изцяло угасва или оборотите падат и двигателят работи неравномерно в продължение на известно време (засега разпределението между гаснене/неравномерна работа) е горе-долу 50:50.
    След последващо ново палене проблем няма и си върви нормално.

    След първите 3-4 такива номера прочетох грешките и видях, че има

    P1685 SKIM Invalid Key The engine controler has received an invalid key from the SKIM.
    което навежда на мисълта за някакъв проблем с фабричния имобилайзър.

    След като един път изчистихме грешките, проблемът се появи още 2 пъти - едно гаснене и 1 придърпване, но засега грешката за невалидния ключ още не се показва.

    Проблемът не се появява всеки път. Засега като че ли повече се е проявявал при каране на газ, но първият път (падане на оборотите и придърпване) със сигурност беше на бензин.

    Някой да е срещал подробна магария?

    П.П.
    1. Като чета из наръчниците, проблем с неразпознаване на ключа би трябвало да се проявява в рамките на секунди след палене. Освен това, индикаторът за проблем с ключа на таблото НЕ се пали (иначе лампата светва при даване на контакт)
    2. Като допълнителна информация: миналата седмица се наложи ремонтиране на повторно скъсаните кабели на ламбда-сондата. Въпреки първоначалната липса на грешки, от вчера се появи и грешка P0132. Дали е възможно при някакъв проблем с ламбда-сондата (примерно погрешно свързване на жиците) компютърът да се е ошашкал нещо?!?
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 31-05-10, 16:52.
    Ние не сме неутрални!

  • #2
    От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

    След като е имала намеса от към жицата е напълно възможно, това със сондата да прави дяволии. Иначе пробвай следващите дни с резервния ключ какво ще е положението, ако продължава го води при жичкар да видим той какво ще каже, щом не ти го прави всеки път.
    R 727cc BB KIT
    ZJ V8
    WK2 V6

    Коментар


    • #3
      От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

      Силно ме съмнява да е от имобилайзера. Според мен той играе роля при палене... запали ли после и да го няма в колата, тя ще си стои запалена... за мен е "студена спойка" демек лоша връзка появяваща се от време на време, а компа все пак не е "похвално" умен.

      Коментар


      • #4
        От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

        Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
        Силно ме съмнява да е от имобилайзера. Според мен той играе роля при палене... запали ли после и да го няма в колата, тя ще си стои запалена... за мен е "студена спойка" демек лоша връзка появяваща се от време на време, а компа все пак не е "похвално" умен.

        На имобилайзър ме наведе грешката, която се беше появила. Но, колкото повече го мисля, толкова повече не съм сигурен, че там е заровено кучето. По-скоро може да е нещо свързано с кърпените кабели на ламбда сондата. Във всички случаи обаче проблемът се появява 3-5 минути след палене и то след като колата е преседяла повече или по-малко. Това май трябва да означава нещо.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

          Ако сондата е с повече от 2 кабела.То има потгреване кьм нея.И то работи заедно с релето за бензиновата помпа.Провери врьзването на сондата да не е окьсил някои проводник кьм трьбата на аспуха.А ко има 2 проводника с еднакьв цвят, теса за подгрева.Няма значение кой с кой точно ги свьрзваш.

          Коментар


          • #6
            От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

            Според мен ти се мешат горивата.... Газовото и бензиновото захранване се карат...... Пробвай да исключиш автоматичното преминаване от бензин на газ, и кажи как е...... Като и пробвай да преминаваш на газ ръчно при доказано достигната работна температура за този мотор.....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              Според мен ти се мешат горивата.... Газовото и бензиновото захранване се карат...... Пробвай да исключиш автоматичното преминаване от бензин на газ, и кажи как е...... Като и пробвай да преминаваш на газ ръчно при доказано достигната работна температура за този мотор.....
              Шашава работа. Вчера ръчно включено на бензин не направи проблем. След това като че ли придърпа малко, когато беше вече на газ, но не угасна. Грешката за ключа я няма, стоят си само грешките за предна и задна ламбда сонда. Вариантът "имобилайзър" ми изглежда все по-малко вероятен. Трябва пак да гледаме жиците май.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #8
                От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

                Докато намеря къде да се оправи, проблемът нещо взе да се проявява по-сериозно. Докато при каране из София придърпването е от време на време, вчера на магистралата в един момент започнах да усещам, че колата на моменти започва да губи мощност (все едно някой ми натиска спирачката) и да работи неравномерно, а скоростите да скачат една нагоре - една надолу по доста неприятен начин. След кратко спиране проблемът изчезна за известно време и около 60 км вървеше нормално. След това се започна отново - падане на оборотите, придърпване.
                Номерът го прави и на газ и на бензин. Във втория случай, когато превключих ръчно на бензин за проба, освен дето продължи да тресе, се разнесе и неприятна миризма на недоизгоряло гориво. Явно блъска повече гориво.
                Единствените грешки, които излизат са си тези за ламбда сондите.
                Тъй като основен заподозрян за сега е ламбда сондата, ще си направя експеримент да я откача напълно. Поне първия път, когато маншонът изпокъса жиците й, освен по-високия разход не забелязах други проблеми.
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 13-06-10, 20:08.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

                  прегледай си и стъпковия мотор за празния ход... направо можеш да го почистиш хубавичко с бензин

                  Коментар


                  • #10
                    От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

                    Моторчето за празния ход не може да се измие ХУБАВИЧКО с бензин. Тва е все едно да си полееш колата с вода, и да кажеш че е мита.
                    Чистил съм го моторчето. Бачка перфектно.

                    Според мен , щом мирише на бензин значи тоците се лигавят. Някъде има слаба връзка.
                    Виж бобината над свещите. Може да не прави хубав контакт.

                    Коментар


                    • #11
                      От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Според мен , щом мирише на бензин значи тоците се лигавят. Някъде има слаба връзка. Виж бобината над свещите. Може да не прави хубав контакт.
                      Тази сутрин откачих предната ламбда сонда. Карах малко - 2 по 10-на км. Проблемът не се прояви. Дори дежурното напоследък краткотрайно придърпване малко след потегляне го нямаше. Ще видя и утре как ще е на по-дълъг път, но май пак ще се сменя ламбда сонда. Кой знае дали при скъсването на жиците от маншона нещо не е дало на късо.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        ... Ще видя и утре как ще е на по-дълъг път, но май пак ще се сменя ламбда сонда ...
                        Е, видях го. Около 300 км извънградско, в т.ч. магистрала. Върви си като момченце и никакви придърпвания (не броя това, когато го настъпих на баир, а газовата бутилка вече беше силно изпразнена). Естествено, разходът е по-висок от нормалното, но не и когато ламбда сондата беше закачена. Явно там е било заровено кучето. Откъде се беше взела тази грешка с ключа, която създаде объркване в началото - един Господ знае.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

                          Сигурно от оня ключ дето няма чип.

                          Коментар


                          • #14
                            От: WJ - Проблем с имобилайзър?!?

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Сигурно от оня ключ дето няма чип.
                            Няма начин да е от него. С него по грешка палихме един път, когато още беше на 1 връзка с нормалния, но това беше преди време, като след това грешките бяха изчистени, а ключът не е припарвал до колата.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X