Страница 12 от 12 ПървиПърви ... 289101112
Резултати 221 до 230 от 230

Тема: KIA Sorento 2.5 CRDI

  1. #221
    Регистрация
    Aug 2011
    Публикации
    1,305
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: KIA Sorento 2.5 CRDI

    Цитат Мнение на iwonow Преглед на публикациите
    Здравейте колеги ,
    Как се регулира задният мост на Киа Соренто 2.5 2007 г. и дали въобще е възможно , защото на стенда днес ми казаха ,че трябва да се "раздвижи" стабилизиращата задна щанга - като операцията е свързана със свалянето и стругаро-фрезови услуги и т.н. Замериха около 3 мм отклонение отзад - много ли е и струва ли си разправията и евентуално накъде да се насоча за специалист , Благодаря предварително за отговорите .
    Тоя мост не е мислен за раздвижен панхард.Ако има изместване е от удар,страничен и вероятно има нещо криво. При липса на други възможности това е начина с раздвижен панхард.

  2. #222
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,419
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: KIA Sorento 2.5 CRDI

    Цитат Мнение на bocho64 Преглед на публикациите
    Тоя мост не е мислен за раздвижен панхард.Ако има изместване е от удар,страничен и вероятно има нещо криво. При липса на други възможности това е начина с раздвижен панхард.
    Ако са смачкани, или въобще ги няма, тампоните на панхарда също може да даде отклонение, както и ако е повдигната повечко, но тогава човека който го е правил би трябвало да знае, че панхарда трябва да е раздвижен.

    Една (или няколко) снимка на задният мост от към бронята би отговорила на въпросите.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  3. #223
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    129
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: KIA Sorento 2.5 CRDI

    Цитат Мнение на ivodivaka Преглед на публикациите
    Защото от Казичане до Сухата река вече беше над 95°С и леееекички пушеци и пари излизаха от предницата Сега като вече сменихме спуканите маркучи и т.н. отивам при дядо Владо. Въпроса не е, че искам да спестя 20-30лв. за термостат, а че се доверих на сервиза.
    Исправен автомобил по този маршрут трябва да е загрял до 90 градуса максимум до Практикер.

  4. #224
    Регистрация
    Nov 2014
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,394
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: KIA Sorento 2.5 CRDI

    Цитат Мнение на iwonow Преглед на публикациите
    Здравейте колеги ,
    Как се регулира задният мост на Киа Соренто 2.5 2007 г. и дали въобще е възможно , защото на стенда днес ми казаха ,че трябва да се "раздвижи" стабилизиращата задна щанга - като операцията е свързана със свалянето и стругаро-фрезови услуги и т.н. Замериха около 3 мм отклонение отзад - много ли е и струва ли си разправията и евентуално накъде да се насоча за специалист , Благодаря предварително за отговорите .
    Според мен 3мм. не са болка за умиране,карай си така.
    Както е казал колегата,или е вдигната или е провиснала отзад.Ако не е удряна де?
    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
    Киа спортаж2000тди 98г
    Опел корса 1.7D исузо 98г.
    Каравана Аdria 390Q

  5. #225
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,419
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: KIA Sorento 2.5 CRDI

    Цитат Мнение на geodj Преглед на публикациите
    Исправен автомобил по този маршрут трябва да е загрял до 90 градуса максимум до Практикер.
    Даже до надлеза с "Ботевградско", щото от Казичене до него са 6-7км.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  6. #226
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,156
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: KIA Sorento 2.5 CRDI

    Цитат Мнение на georgipetkov64 Преглед на публикациите
    Според мен 3мм. не са болка за умиране,карай си така.
    Както е казал колегата,или е вдигната или е провиснала отзад.Ако не е удряна де?
    Бих рекъл , преди да регулираш сходимост на стенд и да си стои правилно на пътя (лично ти) да не бързаш със заключения.Момъкът не каза накъде са разликите
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  7. #227
    Регистрация
    Feb 2010
    Публикации
    55
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: KIA Sorento 2.5 CRDI

    Цитат Мнение на 1115 Преглед на публикациите
    Писал съм го и преди в началото. Проблемът е в клапана за обратна нафта в дюзите и износване на разпръсквачите. Вторите има някъде как си ги смених за 100лв на брой с чисто нови оригинални на БОШ. Всеки с малко инструмент може да го направи. Тия там центровки по сервизите са бошлав работа. Преди седмица си смених и на втората дюза клапана - в същност смених цялата дюза де. Стават и от Хюндай.
    Колега, да разбирам ли, че след отваряне на дюзата и подмяна на износените части не ги минаваш на стенд? Възможно ли е от недозатягане или презатягане да объркам по някакъв начин впръскването след ремонт?
    Някъде, по-нагоре в темата пишеше, че не е желателно да се сменя само една дюза. Защо? На пръв поглед имам проблем само с тази на първи цилиндър - има сълзене около нея и явно засмуква въздух, защото няма палене. Първо смених акумулатор - оказа се, че не е от него. После клапан за регулиране на налягането - оказа се, че не е от него. Когато спра нодолу по баир - няма проблем, но ако спра с предницата нагоре - явно засмуква въздух и пали само на скорост. Помпата не тече. Интересното е, че ми мериха обратната нафта и нямаше нередности. Сълзящата дюза не би ли следвало да даде отклонение в количеството на обратната нафта? Като въртя на стартер има мнооого леко мокрене по/около самата дюза. Възможно ли е количеството нафта визуално да е пренебрежимо малко, въпреки това отворите да са достатъчни за да засмуква въздух и това да пречи на запалването?
    С динамика и вървене нямам проблем. Само с паленето. След като запали, нито пуши, нито прекъсва.
    Става дума за Хюндай Н1, на който ако се наложи да свалям всички дюзи, нямам идея как ще сваля 3-та и 4-та, защото са натикани почти до таблото.

  8. #228
    Регистрация
    Feb 2010
    Публикации
    55
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: KIA Sorento 2.5 CRDI

    Така и така се цапам доволно като вдигна предния капак, решил съм да затапя ЕГР-а, че като го гледам колко е омазан...... Някой има ли чертеж с точните размери на ламаринката?

  9. #229
    Регистрация
    May 2010
    Място
    София
    Публикации
    82
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: KIA Sorento 2.5 CRDI

    E чак чертеж?
    Сваляш, режеш ламарината, пробиваш и си ти.
    Още веднага след покупката запуших това чудо.

  10. #230
    Регистрация
    Jun 2012
    Публикации
    39
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: KIA Sorento 2.5 CRDI

    Здравейте колеги, колко килца макс. може да носи Сорентото? Ще ми се наложи бая да го понатоваря от Бс до Сф че да знам колко може да носи да не ме остави на пътя.

Страница 12 от 12 ПървиПърви ... 289101112

Сходни теми

  1. Kia Sorento
    От quadra във форум Други 4х4, екзотични автомобили, всичко извън горните марки
    Отговори: 12
    Последно мнение: Вчера, 14:54
  2. Kia Sorento или Hyundai Terracan ?
    От lulin10 във форум Какъв джип да си купя?
    Отговори: 11
    Последно мнение: 30-04-15, 20:14
  3. KIA SORENTO
    От александар във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 21
    Последно мнение: 01-01-11, 17:01
  4. Kia Sorento
    От General във форум DAEWOO KIA
    Отговори: 74
    Последно мнение: 24-04-10, 22:50
  5. Сервиз за KIA SORENTO
    От LDD във форум DAEWOO KIA
    Отговори: 37
    Последно мнение: 23-01-10, 21:32

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •