Здравейте,
дълго време се чудих коя AT гума да си избера, тъй като основно карам по асвалт(80%).
Изборът беше между BF Goodrich T/A, GoodYear Wrangler AT/SA & Pirelli Scorpion ATR.
Goodrich-а са перфектни за 50/50 но тъй като основно ще ги карам на асвалт бяха първите отпаднали.
GoodYear-а ми грабнаха окото най-вече заради подсилното с кевлар покритие на гумата и малко по-нарязаният грайфер. За съжаление голямото забавяне в доставките ме принуди да мина на третият си избор.
Ето впечатленията ми за сега:
на сух асвалт се дъжат по-добре от зимни GoodYear Ultra Grip и са по-добри от летните ми Toyo. Какво имам предвид под по-добри:
1. При потегляне с голяма гас превъртът на много по-високи обороти
2. Спират по-добре на сух асвалт
3. Спират задоволително добре на мокър асвалт (тествах от 60 до 0 и 80 до 0)
Не съм тествал странично плъзгане тъй като не го умея много добре А и ме е страх...
След като ги видях горе-долу на асвалт беше задължително да ги изтествам и OFFRoad.
Там нещата стоят така:
От гупичка от 5 джипа само аз бях с AT гуми. На равни кални места минах и с моите гумета.
На кален баир се държат задоволително (стига да не се спира по средата).
На мокра трева се хлъзгат, но са по-добре от зимна гума
На дълбока кал са точно като зимните ми гуми.
На повечето места където аз закъсах, колегите със калните гуми също се по прихлъзваха
В петък пътувам до Кранево и от там ще пиша как са за дълъг път (магистрала, междуградско и дупките на варненската "магистрала").
дълго време се чудих коя AT гума да си избера, тъй като основно карам по асвалт(80%).
Изборът беше между BF Goodrich T/A, GoodYear Wrangler AT/SA & Pirelli Scorpion ATR.
Goodrich-а са перфектни за 50/50 но тъй като основно ще ги карам на асвалт бяха първите отпаднали.
GoodYear-а ми грабнаха окото най-вече заради подсилното с кевлар покритие на гумата и малко по-нарязаният грайфер. За съжаление голямото забавяне в доставките ме принуди да мина на третият си избор.
Ето впечатленията ми за сега:
на сух асвалт се дъжат по-добре от зимни GoodYear Ultra Grip и са по-добри от летните ми Toyo. Какво имам предвид под по-добри:
1. При потегляне с голяма гас превъртът на много по-високи обороти
2. Спират по-добре на сух асвалт
3. Спират задоволително добре на мокър асвалт (тествах от 60 до 0 и 80 до 0)
Не съм тествал странично плъзгане тъй като не го умея много добре А и ме е страх...
След като ги видях горе-долу на асвалт беше задължително да ги изтествам и OFFRoad.
Там нещата стоят така:
От гупичка от 5 джипа само аз бях с AT гуми. На равни кални места минах и с моите гумета.
На кален баир се държат задоволително (стига да не се спира по средата).
На мокра трева се хлъзгат, но са по-добре от зимна гума
На дълбока кал са точно като зимните ми гуми.
На повечето места където аз закъсах, колегите със калните гуми също се по прихлъзваха
В петък пътувам до Кранево и от там ще пиша как са за дълъг път (магистрала, междуградско и дупките на варненската "магистрала").
Коментар