Обява
Свий
Няма добавени обяви.
За качеството на Хонда
Свий
X
-
До: За качеството на Хонда
Ако някой прочете коментарите на статията съм сигурен , че ще се изнерви и , че ще я затвори ! Такива глупости не бях чел никога . "Само Мерцедеса виреел в планината" ?!?!?!? Не казвам , че Хондата е за там - напротив , но винаги японското е по-добро . Проучванията го показват . Кога ли японското (Хонда по-точно) не е водело в някаква класация ?ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
08седем9010З60
MAKE RALLY NOT WAR
Confidence in Motion
-
До: За качеството на Хонда
Първоначално публикуван от madmaximus Преглед на мнениеАбе хора, откакто си имаме наш подфорум, никой не плюе паркетниците, щот само ние явно си влизаме тука
За мен това си е най-добрата марка в тази част на Вселената !ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
08седем9010З60
MAKE RALLY NOT WAR
Confidence in Motion
Коментар
-
До: За качеството на Хонда
Първоначално публикуван от peichev68Кажи ми има ли какво да и оплюеш на една Хонда , била тя кола,джип,мотор или атв ?
За мен това си е най-добрата марка в тази част на Вселената !Vitara 2.0 V6
Honda CRV (Gen 1)
Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
ВАЗ 2131
Коментар
-
До: За качеството на Хонда
Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнениеЕ сега остана само някой с наточен Голф да влезе в дискусията и подфорума съвсем ще замяза на тунинг.бг.
Сори за оффа.ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
08седем9010З60
MAKE RALLY NOT WAR
Confidence in Motion
Коментар
-
До: За качеството на Хонда
Да се включа и аз по темата, стига само сте я хвалили тая хонда.
Аз имам Хонда CRV 2000г, имам фероза и един голф и един мерцедес по служба. Две години близо си карам хондата и бях много доволен от нея ама до сега. Много ми допада. Зимите ходих каде ли не и колата навсякаде се държи много добре.На ски и на лов съм я водил, няма бавни и това и мога да отбележа само като проблем за голямия зор. За лов според мен не е много е хубава колицата за там.
Сега понеже детето е на 8 месеца и оставих хондата на жената да го води по разходки и я карампо рядко.
Начи като покарам наколко дена друга кола и като се кача в хондата и не мога да повярвам как съм я карал до сега. Ама тя една такава нежна, една удобна, една широка в купето, хубаво вози има динамика педалите и кормилото се движат нежно и приятно мъкааааааа.
Та честито на всеки които се е набутал, да си я кара с здраве и да и се радва, а на тез дет се чудят дали да се удавят в марката хонда да "скачаите смелои".
Коментар
-
До: За качеството на Хонда
Леката ми кола е Сивик - 5-та ген. 1992 излезе по VIN, имам я от 10 години, сменил съм едно гърне - предишната собственичка го беше остъргала при паркиране назад в бордюр.
Ангренажен ремък ще сменя тази година, че е малко срамно - откак я имам не е сменян!
Безропотен автомобил - само караш!
Сега се сещам, че даже и нейна снимка нямам.Life is too short to drive dull cars!
Fight global warming !
... turn on your A/С !
Коментар
-
До: За качеството на Хонда
Чудя се при толкова фенове на Хонда от къде да започна.
1.фОРМУЛА 1 90те год.макларън -хонда нямаше конкурент и как да има като всяка година се вадеше нов мотор да не кажем и два дори карам по спомени може и да греша.
2. лек автомобил,да Сивика е уникална кола.
3. мотор-кой не е чувал за Хонда ЦБ, а за Хонда 80куб патицата даже и легенди има.
4.Тук е момента да скочите ,но за Хонда и Джип ще трябва да почакаме ,а до тогава всичко се доказва с тест ,места бол.ПАВКО
0888802068
Коментар
-
До: За качеството на Хонда
Понеже се получава така , че до тук само хвалби....... Предлагам да разшириме и задълбочиме дискусията в посока - често срещани проблеми и дефекти , за да сме от полза на четящите.
Ще започна с делкото. След 15 г. и/или повече от 250000 км. става така , че лагерчето на вала /на палеца/ пресъхва. От това прегрява и стопява пластмасите наоколо. Проблема се преодолява с елементарно разглобяване на делкото и пресмазване на лагерчето. При тази процедура е добре да се замени и семерингчето. Не се набутвайте за оригинал. Струва 20 лв. а на 4-ти километър в магазина за лагери във високия блок /посока Червена звезда вдясно/ са по 2лв./бр. Естествено при тази манипулация е добре всичко останало да се почисти. Особено внимание трябва да се обърне на "нагара" по дистрибуторната капачка ,защото води до претоварване и евентуално изгаряне на бобината.
Друга елементарна и поправима в домашни условия повредичка - често прегаря първа степен на вентилатора на парното при старите модели. Досадният чарк се намира зад жабката и е навит с два винта на охлюва на вентилатора. Като се демонтира се вижда как от него стърчат "реотанчета". Най-често е "прегоряло" най-тънкото. Е то може безпроблемно да бъде заменено с произволно парче реотан от стар сешоар , духалка , или друг нагревателен уред. При това докато се извършва ремонта човек може да си "урегулира" , добавяйки или отнемайки дължина от жицата , колко силно да върти вентилаторчето.
Често срещана досада е износването на пантите на шофьорската врата. Лекува се по поне 3 начина. Най-лесно /и най-неефективно/ - избиват се щифтовете на пантата и се се обръщат втулките наобратно /с посока са но могат да бъдат завъртяни/. Вариант 2 - разменят се същите втулки с тези на дясната врата. Тя по-рядко се ползва и не се износва толкова. Вариант три - нови втулки /от магазина или местния стругар.Естествено процеса на износване може значително да се забави , ако периодично се смазват въпросните панти.
Айде стига за днес от мен.
ПП ако някой смята , че не му е мястото на това тук , да го мести или трие.Последно редактирано от Жоро Нешев; 27-04-10, 09:21.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
До: За качеството на Хонда
БРАВО НА МОДЕРАТОРИТЕ,НАЙ ПОСЛЕ СЕ ПРИЗНА И СУВ НА ХОНДА , вече го има в раздел 4х4 като самостоятелен вид посочен автомобил,това говори много-не е вече в други екзотични марки,а самостоятелно браво-поздрави на всички с Хонда ЦР-В,1,2,3 генераций и за качествата,еми щом излезна от подзаглавие други екзотичти марки-повтарям се ,но ми е кеф,сами да преценяват четящите!!!
и не забравяйте ,че съм и пристрастен де!!!имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
-
До: За качеството на Хонда
Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнениеПонеже се получава така , че до тук само хвалби....... Предлагам да разшириме и задълбочиме дискусията в посока - често срещани проблеми и дефекти , за да сме от полза на четящите.
Ще започна с делкото. След 15 г. и/или повече от 250000 км. става така , че лагерчето на вала /на палеца/ пресъхва. От това прегрява и стопява пластмасите наоколо. Проблема се преодолява с елементарно разглобяване на делкото и пресмазване на лагерчето. При тази процедура е добре да се замени и семерингчето. Не се набутвайте за оригинал. Струва 20 лв. а на 4-ти километър в магазина за лагери във високия блок /посока Червена звезда вдясно/ са по 2лв./бр. Естествено при тази манипулация е добре всичко останало да се почисти. Особено внимание трябва да се обърне на "нагара" по дистрибуторната капачка ,защото води до претоварване и евентуално изгаряне на бобината.
Друга елементарна и поправима в домашни условия повредичка - често прегаря първа степен на вентилатора на парното при старите модели. Досадният чарк се намира зад жабката и е навит с два винта на охлюва на вентилатора. Като се демонтира се вижда как от него стърчат "реотанчета". Най-често е "прегоряло" най-тънкото. Е то може безпроблемно да бъде заменено с произволно парче реотан от стар сешоар , духалка , или друг нагревателен уред. При това докато се извършва ремонта човек може да си "урегулира" , добавяйки или отнемайки дължина от жицата , колко силно да върти вентилаторчето.
Често срещана досада е износването на пантите на шофьорската врата. Лекува се по поне 3 начина. Най-лесно /и най-неефективно/ - избиват се щифтовете на пантата и се се обръщат втулките наобратно /с посока са но могат да бъдат завъртяни/. Вариант 2 - разменят се същите втулки с тези на дясната врата. Тя по-рядко се ползва и не се износва толкова. Вариант три - нови втулки /от магазина или местния стругар.Естествено процеса на износване може значително да се забави , ако периодично се смазват въпросните панти.
Айде стига за днес от мен.
ПП ако някой смята , че не му е мястото на това тук , да го мести или трие.имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
-
До: За качеството на Хонда
Гледам,че е са по общи писанията,та да вкарам и аз малко...
Почва много да прилича на Хонда форума.Нашто-наи убаво.
Имам един въпрос-някои да сподели как се сваля пустия часовник.
Изгасна и не ще да светне вече.Бъркам от към радиото отдолу ма не става.Кви са тия щипки...
И от известно време ме вълнува по-големия брат на CR-V.
Honda Pilot
Някои има ли наблюдения върху модела.Знам,че е голяма рядкост за Европа.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар