Всичко започна малко на шега, съседа видя че при мен често идват джипки и от дума на дума стана ясно, че под един навес стои замразен от години проекта му за качване на купе от "Волга" Газ24 на шаси от Уаз.....нищо трудно си казах.....ама дойде това от първата снимка, пък и се оказа че е работено и недовършено, а и съфорумци доляха масло в огъня носейки гума 33"...пък тя пасна да дизайна до тук.....а на мен ми се иска да смъкна купето по-ниско, и да поизрежа волговото шаси да не носим излишно желязо, и по оформянето на на задницата нямам идея, така че премам всякакви съвети, идеи, а съботно-неделно и на живо знаячи, разбирачи, помагачи и обикновенни кибици щот` още няма точна концепция за тази г(У)азка
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Г(У)АЗка
Свий
X
-
До: Г(У)АЗка
Направете го назад пикап, ако може и малко от ретро стила на американските коли да вкараш няма да е лошо/ според мен де/.
В мен възниква един въпрос само-------тва готиното животно/ щот таквоз ще стане не се съмнявам/ дали ще може да се регистрира.
П.п. Абе хора, що тия дет сте с интересните проекти все далеч от мене се намирате мамка му. )))))))-------Honda CR-V 128к.с.--------
"Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"
Коментар
-
До: Г(У)АЗка
Адаш, много ниска нещо ми се струва Я вдигнете малко ...Ей на тук едни варианти за визия - вярвам, че ще са от полза! Хей..и поздрави на другия Адаш и онзи Адаш, дето лаеХайде пък като стане готова вземам голямия NIKON и ще извъртим една фотосесия
P.S Фотографа се е постаралПоследно редактирано от Селски пич; 21-02-10, 20:35.
Коментар
-
До: Г(У)АЗка
Старши при нас има един газ 69-газ 24 Самоделката е на приятел и сам си я прави ходил съм с нея няколко пъти на лов и ми хареса но купето е тежко (цялото) но той си го остави оригиналноАко няма каде да отидеш , ела на себеси
Коментар
-
До: Г(У)АЗка
За фасон бива, за каране - не особено. Тавана е ниско, и седалките са полулегнали, като в лека кола. В джиповете седалките нарочно са табуретки, заради обзора. Това е принципна особеност, не че така е дошло.
Коментар
-
До: Г(У)АЗка
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеВсичко започна малко на шега, съседа видя че при мен често идват джипки и от дума на дума стана ясно, че под един навес стои замразен от години проекта му за качване на купе от "Волга" Газ24 на шаси от Уаз.....нищо трудно си казах.....ама дойде това от първата снимка, пък и се оказа че е работено и недовършено, а и съфорумци доляха масло в огъня носейки гума 33"...пък тя пасна да дизайна до тук.....а на мен ми се иска да смъкна купето по-ниско, и да поизрежа волговото шаси да не носим излишно желязо, и по оформянето на на задницата нямам идея, така че премам всякакви съвети, идеи, а съботно-неделно и на живо знаячи, разбирачи, помагачи и обикновенни кибици щот` още няма точна концепция за тази г(У)азка
Коментар
-
До: Г(У)АЗка
Отговарям по ред, май ще става на пикап (това мнение надделява).
Ще се ползва за работно добиче и лов (ама не гъзарски, а когато ни се яде заешко примерно)
Стефан (както много често) е прав обзора е отвратен, за това към момента купето е леко наклонено напред
За Андро, да има "бодилифт" ама е продиктуван от това че "волгата" (и аз не съм го знаел) има интегрирана рама почти като "чероците" и съотвенто само с флекс и без помоща на хиените от "оффроуд форума" собственика не е посмял да реже и моделира, а само е сложил едното върху другото (рамите са с една ширина)...ще ими кръц-кръц, щот` някой твърди, че с резак и електрожен няма невъзможно.
....за регистрацията май не регистрират,имало разни правилници, ама те били от ХХХг пр.н.е. пък трабвало да излезе закон, ама не е ясно кой ще го пише и кога ще го гласуват, но пък "волгата" си е съвсем оргинална (от 1975г.) и с новите номера, т.е. ще я правим, пък докато е свършим яваш-яваш.....еееее има време
Още един въпрос в едно филмче по "дискавъри" режеха някакъв "ровер" и правеха друг, примерно "Диско" върху шаси от "Дифендър" та там директно заваряваха купето за шасито....и аз мисля да постъпя така и смятам, че тампоните шаси-купе се слагат за по-добра ремонтопригодност на бойните машини и липсата им няма да е фатална за общата конструкция...но ако има други мнения съм готов да ги изслушам0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Г(У)АЗка
Владо, по добре си поиграй и го направи на болтова връзка.
Рамата на УАЗ-а се суче. От там ще се суче и това орязано купе. Примерно, може да пука преден джам.
От друга страна е добре да можеш да си махнеш купето и да си работиш на спокойствие. Такава кола трябва да се разглежда като "лего". Тоест днес е едно, утре нещо не ти харесва и почваш друго.
Коментар
-
До: Г(У)АЗка
Мисля че андро е прав, няколко болта няма да те затруднят повече от заварките, а удобството при ремонт е очевидно.
Машината ще се ползва по "лоши" терени и е добре щом рамата се усуква да има нещо да поеме деформациите. Ако беше да става лачена кукла за изложение заварките щяха да са идеални-------Honda CR-V 128к.с.--------
"Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"
Коментар
-
До: Г(У)АЗка
Продължаваме проекта (понеже времето вече е подходящо)
Ще бъде пикап, нещо като "Ел Каминото" на горната снимка
Очертават се частити за "липосукция" и кръц....ама нъц
"Мамаша Дундаша" е родена 1975г. и въпреки зловредни теории за гниещи рами на "жипки" тук няма и петънце ....профила отвътре е към 2.8мм, а отвън 3.2....
За норматив изяжда два диска за неръждавейка 125мм. и се оглежда за още, а паднало парче няма ....Добре че е плазмореза на Ясен, иначе само за дискове ще идем на трицифрена сума......обаче и така советская бля не се предава лесно....това пък ми обясни защо болшенството машини тип Г(У)АЗка са сдялани-недодялани
За да го срежеш чисто и направиш красиво, си трябва труд и оборудване като за сериозна реставрация.....но продължаваме0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар