Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

    Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
    . Моя Носорог съм го надигал със джека отзад докато отлепи гумата и пружината не се вади - колелото увисва на амортисьора.
    Това е така, но при гаражни проби. Излезеш ли на пресечена месност пружините почти задължително изкачат.Поне при мен на Дискавърито беше така докато не сложих коланите и въпроса се реши кардинално. Единствено загубих около 2-3 см. от хода но това не е толкова страшно.
    ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
    ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
    0896 846 246

    Коментар


    • #32
      От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

      С няколко думи накратко, горе долу те това се получи.
      Окачването е: Heavy Duty +2" Lift Kit (DHD+2LK)
      Пружини: Bearmach Blue Heavy Duty Springs
      Амортесьори: Pro Comp ES9000 gas shock absorbers ( или порно комп, както ви е по-звучно)
      Конуси предни и задни, спирачни маркучи предни и задни, бъмп стопове за отпред и отзад
      При смяната на спирачните маркучи, може и да смените и спирачната течност, нужно е около 1.5л. спирачна течност.

      Главен герой Митко Фулдата,
      Лазар ме надуши и се появи веднага.
      .... и малко снимки от забавата.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-08-10, 12:27.
      Land Rover Discovery:
      - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
      Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

      Коментар


      • #33
        От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

        Честито окачване ,време беше ... Аз съм със същите ,но след няколко карета вече смених предния кардан с +30 градосов подобен ,предполагам че и кастори на предните носачи компенсират .Дано не ти се налага да сменяш и друго
        _[img]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/img]_
        Disco 200 TDI

        Коментар


        • #34
          От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

          Така е. Навремето питах ли, питах дали трябва да се смени още нещо при 2"+, а Форумът виеше ННЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ.
          Да, ама не!
          За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

          Коментар


          • #35
            От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

            Не че съм любопитен, но е така заради спорта, колко пъти си гресирахте каретата/карданите ?
            Какво им е било "първичното" състояние на каретата като сте си купили Ж`пката ?
            Land Rover Discovery:
            - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
            Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

            Коментар


            • #36
              От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

              Първоначално публикуван от 5-ракиев Преглед на мнение
              Не че съм любопитен, но е така заради спорта, колко пъти си гресирахте каретата/карданите ?
              Какво им е било "първичното" състояние на каретата като сте си купили Ж`пката ?
              А, така.
              "Аз откакто карам..." Скитника, каре не съм сменявал, въпреки че от 1 година съм на 2"+.
              Но за сметка на това си ги гресирам 4-5 пъти годишно. Хоби, какво да правиш ...
              Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
              LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
              Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

              Коментар


              • #37
                От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                Късметлии ,аз хем гресирам ,нем и кардани сменям ..... съдба
                _[img]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/img]_
                Disco 200 TDI

                Коментар


                • #38
                  На 30-градусовия кардан, карето към раздатката изкара точно 2 години, БЕЗ да го гресирам. Ама изобщо.

                  Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                  Така е. Навремето питах ли, питах дали трябва да се смени още нещо при 2"+, а Форумът виеше ННЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ.
                  Да, ама не!
                  Та какво казваш, че трябва да се смени? Марката?
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 13-08-10, 17:49.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                    Първоначално публикуван от Lazar
                    Та какво казваш, че трябва да се смени? Марката?
                    Е те тука си прав! ( Да ме извинява Кралицата, Майка и и .....)

                    Коментар


                    • #40
                      От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                      Първоначално публикуван от Lazar
                      Та какво казваш, че трябва да се смени? Марката?
                      Хайде сега! К'ви са тези празнословия /както казва Вельо/? Тя нали марката е "зеленая"?

                      Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
                      Е те тука си прав! ( Да ме извинява Кралицата, Майка и и .....)
                      .............. На майка и .............. и на алуминиевия скраб от Втората световна война.
                      Ама до колкото разбрах на рампата си гледал с очи не като палачинки, а като пици XXL
                      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                        Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                        Хайде сега! К'ви са тези празнословия /както казва Вельо/? Тя нали марката е "зеленая"?



                        .............. На майка и .............. и на алуминиевия скраб от Втората световна война.
                        Ама до колкото разбрах на рампата си гледал с очи не като палачинки, а като пици XXL
                        .

                        Да, ходовевете ми харесаха! Определено! Амаааа... не покриват недостатъците ... (мое мнение).

                        Коментар


                        • #42
                          От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                          При едно от съзерцаванията на един от "шедьоврите на Англииското автомобилостроене" след смяната на окачването, и чекнене напред назад ми се изгубиха едни 4см. на дясна задна арка на калника.
                          В първия момент помислих, че съм счупил пружина при някое от разчекванията, да ама не.
                          И вчера вместо да пукам по перушините, аз лежа в сламата на ожънатата нива, да гледам къде какво и как.
                          Стабилизиращата щанга/биалетката/ Ball joint link arm от ляво, се беше обърнала.
                          Като се въстанови в нормалното си положение, всичко си дойде на мястото, и задницата се "изравни".
                          Прикачени файлове
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-08-10, 19:47. Причина: Другото дясно, не това.
                          Land Rover Discovery:
                          - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                          Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                            Май са ти къси подложките, дето сте сложили за рамата, да свалят щангата по-ниско( рязаните профили с болтовете). При мене това го правеше преди да има намеса и подложки, след като Митко ги добави, не се е случвало. Имай впредвид, че при обръщане на биелетките стават и доста силни вибрации и при мен дори беше откъснало щангата със все държачите от шасито, та я заварявах пак. май ще ти трябват още тестове за донапасване, пък и май бая си подскачал по нивата
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • #44
                              От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                              Първият път, когато ми се случи това с биелетката, и аз доста се изплаших. Колата беше закарана в сервиз, вдигната на колонен крик и доста се пулихме с един приятел, докато видим "повредата". Със свалянето на колата на земята нещата си дойдоха на мястото. След това се е случвало още няколко пъти, но с повдигане на крик и една малка щанга ремонтът никак не е сложен и дълъг. При мен по-интересно беше с късането на конзолите на въпросната щанга от шасито. След третото скъсване ( общо, от двете страни ) и последвалото сваляне на щангата на една разходка, щангата беше пенсионирана. Сега Диско-то си се кълчи из гората на воля...е, скороста на асфалт в завой спадна малко, но аз не си падам по пистови изпълнения. Причината за късането на конзолите? Тунинг. Предишният собственик (заедно с форсираният мотор, прогресивните пружини, газовите амортисьори и др.) е сменил щангата с една, която е два пъти по-дебела. Предполагам, че е заради по-добрата странична устойчивост при висока скорост в завой на асфалт, но с цената на значително ограничаване на ходовете.....а това не ми допадна особено....
                              00359893488603

                              ....нямам си вече LR...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                                Някой има ли впечатления колко живот имат Pro Comp ES9000 plus 2 inch Gas Shock Absorbers ?
                                При мен изкараха 10 месеца, предимно градско возене и 10-тина горски разходки .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X