Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Патфайндър за или против

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан Патфайндър за или против

    Здравейте,много противоречиви мнения чета за този модел,по принцип на мен ми харесва като визия,но това нищо не значи,ако някой го има да сподели?
    Последно редактирано от Ясен; 09-02-10, 09:21.

  • #2
    До: Нисан Патфандър за или против

    Имах такъв купен нов 2007 година в България, карах го 50 000 км (автоматик, ниво на оборудване комфорт). Продадох го. Първо отрицателните страни: евтина сглобка и материали в купето (скърцането в купето започва от 10 000 км), ужасно висок разход за такъв двигател (16-17 градско в София, 12-13 извънградско прис скорости 120-140 км/ч, за сравнение БМВ х5 4.4 бензин ми даваше 16-18/100 градско при същия стил на каране), аудио системата е слаба, задните седялки са неудобни, АБС-а няма опция за изключване и е изключително некадърно настроен, купето е доста тясно, седялките са като за американския пазар - нямат достатъчно странична опора за да сабират по-големи задници, доста скъпи части (наложи ми се да сменям шенкел, цената беше ~3000 лв). Плюсове: много добра проходимост за SUV (дълбок сняг, пясък, кал, мекадамови баири), нормално голям багажник, перфектно ESP, автоматика реагира доста добре на различните стилове на шофиране.

    Коментар


    • #3
      До: Нисан Патфандър за или против

      Д22 платформата Пати има навика и доста бързичко да ръждясва ПО ШАСИТО

      Не че Д21 (Терано, което си е Патфайндър по Щатските обозначения) не гние, но новия модел направо поставя рекорди !!!

      Нямам вяра и на 2.5ТД мотора, струва ми се оптимизиран по-скоро за лека кола и се носят доста слухове за проблеми с него.

      Коментар


      • #4
        До: Нисан Патфандър за или против

        Мисля че колегите говорят за следващото поколение Pathfinder, независимо окачване отпред и отзад. В Европа май го има само като добре познатия 3.0 ДТИ да наистина бил само 2,5 дци. Иначе американския модел има доста по интересни двигатели V6 и V8. С малко промени и става доста проходим, като за кола с изцяло независимо окачване.
        Последно редактирано от trancedrift; 06-02-10, 21:58.

        Коментар


        • #5
          До: Нисан Патфандър за или против

          Имам такъв от началото на 06г. навъртел съм му близо 200К км. единственно съм му сменил спирачните дискове ма май се водят и те консуматив. За разхода не съм съгласен, при извънградско със скорост 100-130км/ч е 7-7,5л., градско мммм...... все е различно но не повече от 13л. за тея км. никви проблеми състоянието си му е много ОК, по едно и също време тогава взехме два единия за мен другия за колегата и неговия доста проблеми създаваше, но и колегата си е душманин със колете. Така че спокойно мога да кажа че не е идиотоустойчив. Моя от близо година почти не бях го карал, но сега от два месеца не съм слизал от него за зимата е перфектен СУВ нема кво да го мръдне от пътя много стабилен за разлика от Тойотката ми(FJ), АБС-а наистина дразни, но сервиз Нисан във Русе незнам кво го бъзикаха и се пооправи, автомата е с опция типтроник, и дано не ми се смеят така да се каже самообучаваща се скоростна кутия, двигателя можеше и да е малко по голям, а не Еспейски от Рено. Спрямо другите СУВ-ове от същия ценови клас си е перфектен.
          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

          Коментар


          • #6
            До: Нисан Патфандър за или против

            Двигателя на европейската версия е четирицилиндров 2.5 dCi и определено е слаб за това купе, повече би му подхождал 6 цилиндров 3 литров дизел. Окачването наистина е изцяло независимо. Актуалния модел е R51 от 2005 година с фейслифт 2008 г (Платформата е F-Alpha). Сглобява се в Испания.

            Коментар


            • #7
              До: Нисан Патфандър за или против

              Карах го 6 месеца 2,5 TDI,неприлично висок разход давава за тази комплектация,но си има добри данни като цяло....
              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

              Коментар


              • #8
                До: Нисан Патфандър за или против

                Първоначално публикуван от zaqwsx Преглед на мнение
                Имах такъв купен нов 2007 година в България, карах го 50 000 км (автоматик, ниво на оборудване комфорт). Продадох го. Първо отрицателните страни: евтина сглобка и материали в купето (скърцането в купето започва от 10 000 км), ужасно висок разход за такъв двигател (16-17 градско в София, 12-13 извънградско прис скорости 120-140 км/ч, за сравнение БМВ х5 4.4 бензин ми даваше 16-18/100 градско при същия стил на каране), аудио системата е слаба, задните седялки са неудобни, АБС-а няма опция за изключване и е изключително некадърно настроен, купето е доста тясно, седялките са като за американския пазар - нямат достатъчно странична опора за да сабират по-големи задници, доста скъпи части (наложи ми се да сменям шенкел, цената беше ~3000 лв). Плюсове: много добра проходимост за SUV (дълбок сняг, пясък, кал, мекадамови баири), нормално голям багажник, перфектно ESP, автоматика реагира доста добре на раз чните стилове на шофиране.
                И аз имам такъв, купен също нов - 2006г., и скоро няма да го продам! Ще ви кажа защо: за толкова пари, няма друг подобен автомобил! Вярно, материалите в купето не са от най-качествените, но да го сравнявате с BMW X5, просто не е честно, би трябвало да споменете и цената на BMW-то. Същото се отнася до разхода на гориво - моят е с ръчни скорости и при моя стил на каране, никога не ми харчи повече от 7,5 лятото и 8,5/100 зимата, ако щете ми вярвайте! Аудио системата, задните седалки и ABS-a ще ги подмина със усмивка, защото все пак сме във Offroad форум.
                "Двигателя на европейската версия е четирицилиндров 2.5 dCi и определено е слаб за това купе, повече би му подхождал 6 цилиндров 3 литров дизел." - Сигурен ли си колега? - "Расположение двигателя Спереди, продольно Объем двигателя 2953 см3 Мощность 170 л.с. При оборотах 3600 Крутящий момент 363/1800 н*м Система питания Дизель Н.В Наличие турбонаддува Турбонаддув Расположение двигателя Спереди, продольно Объем двигателя 2953 см3 Мощность 170 л.с. При оборотах 3600 Крутящий момент 363/1800 н*м Система питания Дизель Н.В Наличие турбонаддува Турбонаддув". А сега Pathfindera:"Расположение двигателя Спереди, продольно Объем двигателя 2488 см3 Мощность 174 л.с. При оборотах 4000 Крутящий момент 403/2000 н*м Система питания Дизель Н.В Наличие турбонаддува Турбонаддув". Извинявам се за дългият пост, но не е лошо и да се чете малко преди да се пишат някои неща. Останете със здраве!

                Коментар


                • #9
                  До: Нисан Патфандър за или против

                  Мдаааа, пак тема за раздел "научна фантастика". Колега, тия максимуми 7.5 и 8.5 добре, вие тази кола къде я карате изобщо? Само направо, по равното и без изпреварвания ли? Че е извън града мисля е повече от очевидно.

                  Бях писал че мотора не ми се струва адекватен. На сухи цифри е ОК, но на джип не се слага високофорсиран мотор (просто защото джипа не е тон-тон и 300кг например). Инак ЕКО3 и ЕКО4 са интересни с това че по-стария харчи доста по-малко

                  ПП: Гледам коментара по отношение на 3.0 и 2.5 нафтеняците. Добре сте ги сравнили, но аз бих предпочел именно 3.0 защото съм уверен че ще създава в пъти по-малко проблеми и ще е по-дълговечен (вижте по-горе за високофорсирания коментар). Ако всички карахме джипки "на хартия", в тоя подфорум вместо Патрул и Терано щяха да виреят Кашкай и Х-Трейли само Е няма никаква база за сравнение между споменатите - те ненапразно са в различни класове изобщо.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Нисан Патфандър за или против

                    Дали ще го караш газ-спирачка на УРА през цялото време примерно София-Варна разликата е 30-40мин. и един резервоар, така че и разхода е субективен, кой не се е накарал да дава газ. Не го хваля Патфиндера но си е един доста приличен сув, далеч е от комфорта на по-лъскавите жипки, но съм сигурен че ще се оправи много по-добре от повечето от тях в малко по екстремни ситуаций, да съм го разкарал отдавна ама жената си го харесва и не дава. Прилична "жипка" в ежедневието за прилични пари, за мен лично е престъпление да се дават повече от 30К Евра за нова кола, при положение че всичките са бъкани с качественни ''пластмаси'' Иначе по темата определено съм ЗА, колата не е лоша.
                    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Нисан Патфандър за или против

                      Малко спам, ама относно разхода:
                      На аверчето равката д.б. с 2.2 д4д мотора според него и според борд компа му дава 4.5 извънградско и 5.3 градско.
                      Факт-само да не се возиш с него ,щото обороти над 2000 няма, а максималната скорост е 90.Ускоряването е ....гат ускори, може би утре.Ама всеки луд с номера си.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Нисан Патфандър за или против

                        Ха така, сега чакаме на Филанкишията новия корейски джип да даде 2 по магистралата и 2.5 градско....
                        Произведен в заводите на Марс и тестван по лунни кратери

                        Коментар


                        • #13
                          До: Нисан Патфандър за или против

                          Сега ще кажеш че компютъра на колата лъже

                          Ако не дигаш обороти си е напълно възможно. Аз градско не дигам над 2000 оборота също, тръгвам на втора и разни други такива номера, пък на извън градко с 2700 харча повече даже нафта

                          Коментар


                          • #14
                            До: Нисан Патфандър за или против

                            Ще кажа че данните са нереални. Като иде на бензиностанцията и истината лъсва...
                            ПП: Ако спускаш по нанадолнище - може и 0 да показва. Не се шегувам!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нисан Патфайндър за или против

                              хм виждам че доста хора маи маи се исказват неподготвени купих моя петфеиндър 2008 год феис лифт 2.5 дци 174 коня страшна жипка много проходим за съв по сякакви терени особено много обича да си играе на сняг нисак разход на гориво извън градско 7,5 до 8,5 в наи лошия случаи градско 12 литра абсолютно не е капризен от към горива пътища време и така нататака наистина само относо материалите в купето можеха да се отпуснат малко относно музиката перфектен саунд,аз незнам колегата къде е видял че музиката е слаба абе с 2 думи перфектно сътношение качество цена


                              п.с. препоръчвам тази кола
                              СДЕЛАНО В СССР :-D (САМО чЕ НЕ В ПОНЕДЕЛНИК чЕ ЛОшО:o)

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X