Страница 6 от 6 ПървиПърви ... 23456
Резултати 101 до 115 от 115

Тема: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

  1. #101
    Аватара на Ясен
    Ясен е офлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,264
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    Питай ги де - там са дадени телефони.
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  2. #102
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    Пловдив
    Публикации
    327
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    Колкото повече сваляш главата толкова по капризен ще става двигателя на бензин.За газ е добре. Високата компресия иска висок октан.Клапаните ги остави на 0.35-0.40 Това не е Лада с 0.20.При ладата няма тижи/повдигачи/ Луфта се оставя по-голям заради топлинното разширение на повдигачите.При по-малък луфт 1. горят клапаните 2. няма стабилни малки обороти.Не се хващай за градусите аванс.Този тип двигател-Волга,Уаз се центроват така- търсят се най високите обороти на празен ход като се върти делкото .Като се вдигне дистрибуторната капачка на ръка се проверява дали е разбито делкото.При отворено чукче се гледа дали се променя разстоянието осезателно .Живота на едно НОВО делко е 100 000км след това го подари на някой и си купи ново.Втулката не може да се оправи.Борислав Петров GSM 0888788178-Пловдив

  3. #103
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    3,110
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    Преди две години в Благоевград - 35 лв.

  4. #104
    Регистрация
    Aug 2010
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    Колеги, вярно ли е твърдението, че глави с номера 1003010 са конструктивно направени за бензин А92, въпреки, че височината им си е 98мм и не трябва да се фрезоват, докато тези с номера 1003015 са за по-ниско октановия бензин и те се намалят. Казвам го без да съм се играл да меря обемите на двете горивни камери, за да се порвърди твърдението или пък отхвърли. Ако някой има и двата вида глави, моля да измери с наливане на течност обемите им и да сподели, или пък просто ако го знае да потвърди.

  5. #105
    Регистрация
    Aug 2010
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    Ще поясня още малко въпроса си от по-горе и причината откъде възникна: Преди около година купих от един автосервиз двигател УМЗ 417 за 300 лв, но и хората в сервиза не знаеха състоянието му, защото са го заменили с дизелов, та затова реших да му направя на спокойствие без бързане основен ремонт. Частите излязоха около 350 лв от вносителя.
    Когато дадох списъка с частите на доставчика( един от големите вносители на части за руски коли), в процеса на разговора, когато уточнявахме дължината на поръчаните повдигачи, той ме попита какъв е номерът на главата. Когато му казах, че номерът и е 1003010 той ме посъветва да не я режа, като каза че главите с този номер не се режат, за разлика от тези с други номера. Повярвах му защото той ме съветва за нещо, което е против търговския му интерес да ми продаде повдигачите и да се оправям после сам (между другото този човек винаги е бил коректен в доставките и информацията за произхода и качеството на частите). Аз веднага си помислих, че горивните камери са с различен обем в зависимост от номера им, и реших по-късно да уточня въпроса някъде по форуми или от справочници, но не намерих никъде подобна информация. За височината на главата съм сигурен, че е 98. След като направих ремонта и пуснах двигателя, покарах го няколко месеца и се уверих, че този съвет е бил правилен, защото при по-рязко подаване на газ си се появява лекото нормално причукване на аванса с бензин 95, дори си казах – добре че не съм рязал главата, иначе щеше доста да ми чука. Но въпросът, защо ме е посъветвал така, не ми се изясни. Виждам, че в този форум има хора със сериозна теоритическа и практическа подготовка и мисля ще разяснят, но може би интересът към Ужаските е спаднал вече, та ако тука никой не обясни задоволително нещата, ще му позвъня да ми каже неговото основание за съвета да не намалям този номер глава и после ще споделя тука.

  6. #106
    Регистрация
    Feb 2013
    Място
    свиленград
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    здравейте. имам 1 въпрос, двигатела ми е 402 с двойната шайба, и номер на главата 4021 може ли да се шлайфа и колко коня е тоз мотор

  7. #107
    Аватара на Ясен
    Ясен е офлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,264
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    Цитат Мнение на blagoi66 Преглед на публикациите
    здравейте. имам 1 въпрос, двигатела ми е 402 с двойната шайба, и номер на главата 4021 може ли да се шлайфа и колко коня е тоз мотор
    Това е двигател газ-24-нещо си. Повечето са 98 конски сили и да, може да се шлайфа, ако вече не го е ошлайфал някой.
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  8. #108
    Регистрация
    Feb 2013
    Място
    свиленград
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    мерси за отговора, не е баран мотора

  9. #109
    Регистрация
    Oct 2010
    Публикации
    157
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    Цитат Мнение на slavy555 Преглед на публикациите
    Колеги, вярно ли е твърдението, че глави с номера 1003010 са конструктивно направени за бензин А92, въпреки, че височината им си е 98мм и не трябва да се фрезоват, докато тези с номера 1003015 са за по-ниско октановия бензин и те се намалят. Казвам го без да съм се играл да меря обемите на двете горивни камери, за да се порвърди твърдението или пък отхвърли. Ако някой има и двата вида глави, моля да измери с наливане на течност обемите им и да сподели, или пък просто ако го знае да потвърди.
    Миналата седмица разглобих един 417 мотор.Имам и един 24-Д,който е със фрезована глава,мисля фабрично е с такава височина.Та разликата в горивните камери на двете глави е видима. При измерването с течност(вода) се оказа че камерата на 417-та събира точно 100 мл.Тази на 24-Д събра по малко от 100 мл но разликата не е голяма.417 е с по дълбока но и по тесна камера а при 24 е обратно по плитка но видимо по широка.Дано съм обяснил разбираемо.Моето мнение е че,за работа на газ не е проблем да се фрезова.За бензин преполагам че пак може но не чак толкова колкото на по старите глави

  10. #110
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    Самоков
    Публикации
    3,269
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    колега не се ли продава главата от 417

  11. #111
    Регистрация
    Oct 2010
    Публикации
    157
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    По принцип не,но има едни забележки дето не ми харесват и сигурно няма да я ползвам.Пиши на лични или на 0889519012

  12. #112
    Регистрация
    Jan 2005
    Място
    на 15км от София
    Публикации
    4,594
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    Цитат Мнение на blagoi66 Преглед на публикациите
    здравейте. имам 1 въпрос, двигатела ми е 402 с двойната шайба, и номер на главата 4021 може ли да се шлайфа и колко коня е тоз мотор
    Ето ТУК можеш да почерпиш повече информация за двигателите ЗМЗ 402.
    Конкретно 4021 е с ниска степен на сгъстяване и е препоръчително да се фрезова с 4мм.

  13. #113
    Регистрация
    Feb 2013
    Място
    свиленград
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    мерси,но не мога го прочета нямам достъп.

  14. #114
    Регистрация
    Jan 2005
    Място
    на 15км от София
    Публикации
    4,594
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    Темата е в "Систематизирана информация", а там вероятно младшите участници нямат достъп щом не я виждаш.

    Има още една тема със същата информация ще се опитам там да ти го покажа - опитай на ТАЗИ ВРЪЗКА - надявам се, че вече става...

  15. #115
    Регистрация
    Feb 2013
    Място
    свиленград
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: УАЗова глава - преработка за 92 бензин

    мерси колега

Страница 6 от 6 ПървиПърви ... 23456

Сходни теми

  1. преработка на телоподаващо
    От kkiosev във форум Заваряване - технологии, прибори и сведения
    Отговори: 17
    Последно мнение: 10-01-10, 16:17
  2. MZ TS 150 - преработка
    От fi4o900f във форум 2-Тактови
    Отговори: 3
    Последно мнение: 24-03-09, 17:50
  3. Отговори: 6
    Последно мнение: 14-07-08, 20:00
  4. Преработка на буханка-в какво ли?
    От Камен Калчев във форум Бъгита и самоделни конструкции на колесни машини
    Отговори: 94
    Последно мнение: 28-02-07, 16:41
  5. купувам глава за isuso 2.3или2.0 бензин -4ZD1-C1
    От stevancochev във форум Архив
    Отговори: 0
    Последно мнение: 29-07-06, 06:06

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •