До: Grand Cherokee WK - Rally Raid (снимки)
Как е издържало всичко .... че що да не издържи.
Ако излезем от света на фенщината, традиционализма, теориите за конспирация и глобализация , в крайна сметка това са железа. Няма чувства няма настроения.
В интерес на истината и за тях е било изненада. То няма и как да е иначе след като всички около теб истерично повтарят че новите коли не са здрави. Ето мнението на Клив след финала в Австралия.
Hi all.....we made it to the finish in downtown Perth after 9 days and 5500 kms across the outback!....12th overall...1st in Class AO (production) 6 ( 4.5 liter to 6 liter).....cant believe the 2005 Jeep toughness....an unbelievable experience....will get stories later....right now we are detailing Jeep and equipement to take to docks Mon morning to ship team back.......big thank you to Colin Hunter and Extreme Motorsports team for all the difficult logistical support and to Jason LaFortune and Aussie friend Chris for chase and each overnight prep....see you all later, Clive.
http://www.jeepspeed.net/smf/index.php?topic=1005.0
При скоростно каране независимото окачване е по-здравата концепция в сравнение с целия мост. Също осигурява и по-добро пътно поведение.
Предното окачване на Чероки наистина е идентично като организация с това на ГрандЧероки, обаче има една съществена разлика. При Чероки бъмпстопа е на горния носач, при ГрандЧероки е на амортисьора. Това създава съвсем различно натоварване за детайлите.
В Австралия другата кола в отбора е била 2.8 liter diesel Cherokee (U.S. Liberty) обаче нищо повече не знам.
Simon Campbell,s Extereme Motorsports Cherokee suffered a heartbreaking problem in the last 100 kms but still managed to finish giving the Jeep Team a 100% record at the 2007 Australian Safari Rally
http://jeep.off-road.com/jeep/Indust.../detail/464452
Как е издържало всичко .... че що да не издържи.
Ако излезем от света на фенщината, традиционализма, теориите за конспирация и глобализация , в крайна сметка това са железа. Няма чувства няма настроения.
В интерес на истината и за тях е било изненада. То няма и как да е иначе след като всички около теб истерично повтарят че новите коли не са здрави. Ето мнението на Клив след финала в Австралия.
Hi all.....we made it to the finish in downtown Perth after 9 days and 5500 kms across the outback!....12th overall...1st in Class AO (production) 6 ( 4.5 liter to 6 liter).....cant believe the 2005 Jeep toughness....an unbelievable experience....will get stories later....right now we are detailing Jeep and equipement to take to docks Mon morning to ship team back.......big thank you to Colin Hunter and Extreme Motorsports team for all the difficult logistical support and to Jason LaFortune and Aussie friend Chris for chase and each overnight prep....see you all later, Clive.
http://www.jeepspeed.net/smf/index.php?topic=1005.0
При скоростно каране независимото окачване е по-здравата концепция в сравнение с целия мост. Също осигурява и по-добро пътно поведение.
Предното окачване на Чероки наистина е идентично като организация с това на ГрандЧероки, обаче има една съществена разлика. При Чероки бъмпстопа е на горния носач, при ГрандЧероки е на амортисьора. Това създава съвсем различно натоварване за детайлите.
В Австралия другата кола в отбора е била 2.8 liter diesel Cherokee (U.S. Liberty) обаче нищо повече не знам.
Simon Campbell,s Extereme Motorsports Cherokee suffered a heartbreaking problem in the last 100 kms but still managed to finish giving the Jeep Team a 100% record at the 2007 Australian Safari Rally
http://jeep.off-road.com/jeep/Indust.../detail/464452
Коментар