Резултати 1 до 20 от 20

Тема: 4,0 HO и принудително пълнене

  1. #1
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Sofia
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране 4,0 HO и принудително пълнене

    В процес съм на подбор на компресор за моята каручка , интересно ми е някой дали се е интересувал по този въпрос и евентуално докъде е стигнал. Търся по-скоро практически съвети за конкретни модели компресори , не толкова суха философска мисъл на хора без никаква моторна практика ! Засега съм се спрял на двойно витловите модели на Eaton (twin screw се водят) . Компресорът ще се монтира директно на всмукателния колектор , без интеркулер . Ще поизрежа малко капака и място ще има в посока нагоре
    Проблем е , че повечето такива на пазара са от мотори 1,8 до 2,3 кубика ...Аз така или иначе не искам повече от 300кс, което определя налягането около 0,6 бара - нещо съвсем земно и реално постижимо . Давайте сега линковете от чужди форуми
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

  2. #2
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Русе
    Публикации
    1,053
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    и аз така. Ориентирал съм се към eaton

  3. #3
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Sofia
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    мдам , доста са ефективни и надеждни . Предполагам и ти гледаш пазара 2ра употреба , но тези мерцедесовите ми се струват малко дребни ... други алтернативи ?
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

  4. #4
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Русе
    Публикации
    1,053
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене


  5. #5
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Sofia
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    М90 определено става , че и цените в щатите са повече от добри Между другото вдигнаха прага на безмитен внос от САЩ и той вече е 300лв , като поемат отговорност да ги носят на адреса , вместо да се ходи до митницата . Също така отпада нуждата от ЕОРИ номер за частни лица и обслужването ще е само на 1 гише , вместо досегашния лабиринт от стаи на различни етажи , подписи и сумтене

    Друг аспект е , че този дето си го дал на снимката е за V6 мотор ... Но гледам от тези М90 има и за 6 в редица , но по рядко .
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

  6. #6
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Sofia
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Eaton...item1c0fb3b2f4

    този например ми се струва идеален , оригинално от 3,8л мотор.
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

  7. #7
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    18
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    Колега 90-сятката ще ти е голяма ми се струва на мене лично трябва да се сметне . Без кулер не е много удачно че и така и така компресорните двигатели имат по голяма работна температура от турбо моторите.И може да се стопи някое бутало.
    Но щом си решил твърдо да го направиш с компресор търси си или от Буик или от Мазда кседос 9 но модоела от САЩ който се води Миления непомня какъв номер се водеха тези компресори.Другото което трябва да провериш е с къкви карантии ти е мотора в смисъл ковани ли са буталата и биелите да нестанат на вафла. И задължително оринговане на блока че да няма сменяване на гарнитури като луд.

    И най важното електрониката нещъди пари купи си качествна електроника не мнго отворена в смисъл Мегаскурита трябва голям мозък да настроива и дино стенд докато с СМТ-то буташ само аванса и горивото и е по безопасно но не напълно пак боутала гърмят .
    Ако го правиш сам ще ти е доста на трудно повярвай ми трябва доста инфо да изчетеш

    иначе Бмв 328 на 1 бар прави ето това с шлиците на кардана

  8. #8
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Sofia
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    колега , бъди спокоен - първият ми турбо проект беше преди 7-8години отлично знам какво правя , ще си ползвам оригиналната електроника , на която могат да се коригират всички нужни параметри - най-много малко по-големи дюзи да сложа , но така или иначе ще има и 2ро гориво в играта ...
    Колкото до карантиите - на 8,3 степен може да се надува доста над 1бар, а пък на индианеца и главата му е чугун та не вярвам нещо да му се случи .. Компресора М90 го дават от 2,5 до 5 литра да покрива , доста е едър и спокойно ще постига желаните 0,6-0,7бара налягане още под 1500об . Без интеркулер е класически американски монтаж , повечето така излизат от завода . А най-хубавото от всичко е , че си имам цял перфектен мотор ,върху който да се работи спокойно без да се спира джипа от движение. Даже подготвих и един преден капак за дупчене
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

  9. #9
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    18
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    Абе V-max що непишеш че си ти бе та пиша тука глупости
    май по добре ще е да го направиш 4.0hi туй камион

  10. #10
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Sofia
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    абе няма грам място под капака , а за камиона е доста голяма ... Ще стане всичко , да дойде компресора само е въпроса. Къмто 200$ искат за доставка , толкова струва и прасето М90 с всичките тръби по него . Ремонтен кит дават за 100$ , няма такава евтиния
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

  11. #11
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Sofia
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    вече е на път Итъна, до месец ще е в БГ . Избрах една по-рядка модификация от Форд Тъндърбърд , 3,8 редови (не съм 100про сигурен за последното). Отличава се с по-малък и компактен отвор отдолу, това ще улесни монтажа към моя всмукателен колектор , който се надявам да запазя с леки модификации. Подготвям и един рязан капак с издувка , дано остане място да се вижда добре напред
    Прикачени картинки Прикачени картинки
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

  12. #12
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Русе
    Публикации
    1,053
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    Сега остава да пишеш какво е станало, че и аз живо се интересувам. Тоя двигател може спокойно да прави 300к.с., така че и аз натам се целя

  13. #13
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Sofia
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    факт е наистина , че с тази степен ще понесе компресора без нищо да се отваря по него Отделно липсата на алуминий е голям плюс .
    Иначе мойта идея е малко по-различна от чист тунинг за сила , но няма да се впускам в подробности , че модовете не ме обичат и без това
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

  14. #14
    Регистрация
    Mar 2006
    Публикации
    9,040
    Точки (при гласуване)
    38

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    Аз те обичам.

  15. #15
    s_s1 е офлайн
    Светослав Генчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ |
    Регистрация
    May 2007
    Място
    с. Стража до гр. Търговище
    Публикации
    5,573
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    Цитат Мнение на kinex Преглед на публикациите
    Аз те обичам.
    Нещо не връзвам. Кое обичаш?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  16. #16
    Регистрация
    Mar 2006
    Публикации
    9,040
    Точки (при гласуване)
    38

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    И теб те обичам.
    Абе всички обичам.

  17. #17
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    872
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    Цитат Мнение на kinex Преглед на публикациите
    И теб те обичам.
    Абе всички обичам.
    Да не забравяме , че е ПРОЛЕТ!
    Всичко цъвти и любовта е повсеместна!
    ________________________________________________________________________________________
    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
    Honda shadow VLX 2005

  18. #18
    s_s1 е офлайн
    Светослав Генчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ |
    Регистрация
    May 2007
    Място
    с. Стража до гр. Търговище
    Публикации
    5,573
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    Имам сериозно въпросче към vlado_28:
    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=75531
    Това същия джип ли е?
    Или казано по друг начин нали вече горивната клетка е монтирана и работи, а газта кога се смесва с въздуха, преди турбото и се нагнетява готовата смес, или се сгъстява въздуха и след това се добавя газта.

    Извинявам се за лаишкия въпрос, но не ми е ясно.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  19. #19
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    Бургас
    Публикации
    7,221
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    33

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    Хех... любоФ, любоФ...
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

  20. #20
    Регистрация
    Aug 2009
    Публикации
    6,555
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране До: 4,0 HO и принудително пълнене

    Цитат Мнение на s_s1 Преглед на публикациите
    Имам сериозно въпросче към vlado_28:
    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=75531
    Това същия джип ли е?
    Или казано по друг начин нали вече горивната клетка е монтирана и работи, а газта кога се смесва с въздуха, преди турбото и се нагнетява готовата смес, или се сгъстява въздуха и след това се добавя газта.

    Извинявам се за лаишкия въпрос, но не ми е ясно.
    Май горивната клетка е "поизоставена" като проект...
    Jeep KJ 3.7 V6
    Jeep WH 5.7 V8 Hemi
    ГУЭБиПК

Сходни теми

  1. Пълнене (с газ) на заден амортисьор.
    От geko във форум Ходова част, окачване
    Отговори: 22
    Последно мнение: 31-07-09, 10:11
  2. Принудително отнемане на деца от родител!
    От lilitok във форум Политика, икономика и обществени взаимоотношения
    Отговори: 5
    Последно мнение: 31-05-09, 00:23
  3. Двигатели с принудително пълнене
    От бат'Марто във форум Тунинг на двигатели
    Отговори: 25
    Последно мнение: 26-03-08, 23:37
  4. Принудително къпане
    От quadra във форум Разкази, случки, хумор, поздравления и игри
    Отговори: 1
    Последно мнение: 13-07-06, 10:35

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •