Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 22

Тема: Subaru Libero

  1. #1
    Регистрация
    Jan 2010
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Subaru Libero

    здравейте всички потребители на форума.Главно се регистрирах тук зада ви поискам малко информация за Subaro Libero 1.2 4wd. Въпросното бусче съм му се заканил и сам много мераклия да си го взема, но много хора ме разобеждават скъпи му частите неможеш да си намериш нищо.... и така. Относно 4х4 то е на копче няма бързи няма бавни просто диференциала разпределя движението електронно ли е незнам кака .Затова ви моля малко информация ако може някои нещо да ми каже

    http://www.autogaleria.hu/autok/suba..._libero_r4.jpg
    това е субарото и благодаря предварително

  2. #2
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    614
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Subaro Libero

    Едно такова продават в момента в субару форума, същевременно човека е много отзивчив и може да го разпиташ...
    Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

  3. #3
    Регистрация
    Dec 2004
    Място
    Добрич
    Публикации
    563
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Subaro Libero

    Здрасти.Не може да не се включа в любимата ми тема,а именно за Либеро.Моето е от предходния модел на това,което си показал на снимката и често визуално на мен стария модел повече ми харесва.Мога да споделя впечатления за моя модел.Колата е технически много зряло измислена.Всичко й е достъпно за обслужване и ремонт.Двойното предаване е голямо улеснение за сняг и лед.Влизал съм и в кал,но там вероятно трябват по-добри умения.Моето си е чисто карбураторно.Като се захлади почна да пали по-трудно и първата ми мисъл беше,че есе е прецакал автоматичния смукач.Да ама не.Оказа се,че са свещите и след като ги смених всичко си дойде на мястото.Двигателя,макар и с малък ходов обем и само с 3 цилиндъра,смятам че при съответната поддръжка е доста дълговечен.Возията не е като на лимузина,особено на лош път.На гладък асфалт си вози напълно поносимо и предполагам може да се пътува и на по-дълги разстояния.Относно частите не смятам,че са толкова скъпи,по-скоро са съизмерими с частите на среден клас западен автомобил.По-големият им проблем е,че не навсякъде се намират,защото модела не е масов.Но ако живееш в голям град и особено София проблемът с намирането на частите се редуцира значително.Другият проблем както на по-старите,така и на новите модели е ръждата на купето.Но пък от друга страна това са автомобили,които са на рама и ръждата по купето не оказва някакво сериозно влиянеие върху стабилността на конструкцията,а и кърпенето изисква по-ниска квалификация на заварчика.
    Общо взето това са моите впечатления от Либерото.По-новите модели имат и инжекции на двигателите,серво на волана,но това са артефакти за такъв вид автомобил.
    Надявам се,че съм бил полезен.Ако ти хареса определен екземпляр мисля,че ще се влюбиш в него.Но първо трябва да осмислиш за какво ти трябва.

  4. #4
    Регистрация
    Jan 2010
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Subaro Libero

    имам фирма за изработка на фирмени печати и щемпели и мисля да започна след някои месец да предлагам и външна реклама,надписи и табели.Та мисълта ми беше такава,че ще ми трябва нещо което да може да ми върши работа,да харчи малко и същевременно да мога да си ходя по планините с него много ми харесва модела, да не го вориме за соларния таван и за разположението на цялата конзола със скоростния лост на водача незная.. но като споделих своето мнение с познати всички възккликнаха с някакъв скептизъм за посочената марка.. и ето ме тук във форума на субаро да взема малко акъл
    благодаря все пак за изказаните мнения

  5. #5
    Регистрация
    Dec 2004
    Място
    Добрич
    Публикации
    563
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Subaro Libero

    Ами модела не е особено популярен както писах и по-горе и непознаването му води до скептицизъм.Всеки сам решава коя е наговата кола.Като си видя Субаруто ме кара да се усмихвам.Смешно е на вид и за мен има чар.Двойното предаване е с вакуум и няма понижаващи предавки.Иначе където и да погледнеш всеки от притежателите на такава кола ще те увери ,че е катерач.Преди известно време ми попадна и оригинален багажник за покрива със стълбичката и го купих,не толкова ,защото ми трябва,а просто защото е за модела.
    Поздрави и успех при избора!

  6. #6
    Регистрация
    May 2006
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    210
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: Subaro Libero

    Преди години имах Либеро по-стария модел.Бях много доволен от всичко по него.Ходил съм с него на лов,на планина и на дълъг път.Предните му седалки се завъртат на 180 градуса,сваляш облегалката на втория ред и спокойно 4 човека могат да играят карти или да се хранят.Като събориш всички седалки става чудесна спалня за 2 възрастни,пък като отвориш тавана си гледаш и звездите.Що се отнася до частите,не е толкова трудно и скъпо.Сега има вече много такива бусчета и по моргите.Много е проходимо и устойчиво,макар че не изглежда така.Центъра на тежеста му е доста ниско и това го прави като руските неваляшки-клати се,но не се обръща.Карал съм го и в кал,сняг,лед и къде ли не.Единствения недостатък,според мен,че е малко ниско.Идеалното бусче за туризъм,ако питаш мен.Дано съм бил полезен.Успех!
    Прости мя Господи,че чух вся премудрости твои,но бидох простак и невозползвaхся.

  7. #7
    Регистрация
    Feb 2005
    Място
    от София, но често по света
    Публикации
    1,169
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране До: Subaro Libero

    е аз имах едно преди 10 ина години.дори съм му ремонтирал двигателя.така като се замисля сега през времето..., не ми излезе много скъп ремонта.съпоставим със нормална малолитражка. двойното е на вакум.проблем ако се появи се сменят само маркучи.със добри гуми е направо копачка.ходил съм и на море даже с него и си е нормално за каране.карах си го по пясъка яко.по бавничко ама екстра.няма да забравя един случай когато теглих подготвено Паджеро във кал на един язовир.хората много се смяха че аз го обикалях със Либерото отвсякъде а той се беше окопал. лекичко е и това,че двигателя е отзад доста му помага.лесно дига гумите във въздуха на неравности ама си драпа все едно е със блокажи.пък и един човек е достатъчен да го бутне ;-). возили сме се 6 човека на риболовни излети и е веселба.за мен си е бусче ориентирано към кратки не много екстремни разходки извън пътя. колко събира във салона направо не е за вярване.според мен тия новия модел малко държат изкуствено висока цена (може да се вземе Mитсубиши л 300 4х4 за тия пари, което си е по-сериозно и е добре да се обмисли като вариянт). успех.
    висете отпуснато

  8. #8
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    6,920
    Точки (при гласуване)
    31

    По подразбиране До: Subaru Libero

    Това миниванче е в състояние да засрами някои джипки. Карал съм доста време такова и зная какво говоря. Изумително проходимо, здраво, непретенциозно и икономично. Сериен дефект е превъртането на шлиците на задните барабани (след 20г служба). Преправят се с яка шпонка и никога вече не непомнят за себе си. Освен това, за разлика от повечето миниванове е на рама.
    Сравнението с Дамас или Сузуки е неуместно... Напук на външния си вид е доста устойчиво. Не съм имал проблем с намиране на части или цените им. Освен това ремонт се е налагал изключително рядко, въпреки почтената възраст на автомобилчето.
    Просто не трябва да се ремонтира от некой юначен селски момък с чук и тел - не е москвич... Тънък момент е обезвъздушаването на охл. система. Има по едно парно за отпред и отзад, та е доста топличко в него.
    Ако е читаво - взимай го, без угризения.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

  9. #9
    Регистрация
    Jan 2010
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Subaru Libero

    благодаря ви отново за изказаните мнения друго скептично мнение което изказаха за него мой познати е ,че малката кубатура на двигателя и не аеродинамична форма която има ще увеличават разхода на гориво въпреки малкия двигател и ще е нестабилно .. а все пак Монтана - Пловдив са 300 км...аз съм любител на малко по големи автомобили и много ме впечатли миниванчето но всички ме разубеждават... Истина е че ако питам 10 човека за 10 различни марки всеки ще каже неговите наблюдения или просто ще каже некои лаф уш "компетентен"..

  10. #10
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    6,920
    Точки (при гласуване)
    31

    По подразбиране До: Subaru Libero

    Качи се и го покарай. Не е изтребител, но 120км/ч си държи стабилно.
    Гори между 6 и 10/100 газ. в зависимост от терена и начина на каране.
    Такива дето се изказват неподготвени обикновено са го виждали само отдалеч.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

  11. #11
    Регистрация
    Mar 2010
    Публикации
    13
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Subaru Libero

    Аз съм си харесъл Либеро, но много ме интересува , включването 4х4. Разбрах че от някакво копче и това ме притеснява, да няма проблем- да не включи, лесно разваляне. Говорих с един който е имал такова бусче и той ми казва да не си взимам, били боклуци, не знаеш къде и кога ще те остави. Сега съм на кръстопът!

  12. #12
    Регистрация
    Dec 2004
    Място
    Добрич
    Публикации
    563
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Subaru Libero

    Този ,който ти е казал че бусчето е трошливо явно е бил попаднал на гробник.Имам такова от повече от две години и честно казано никога не ме е оставяло на път,въпреки 19-те си години.Да не говорим,че когато ни затрупа Субаруто си пореше преспите като на шега.Според мен бусчето е здраво като конструкция и много функционално,но ти си решаваш,пък и зависи какъв е конкретният автомобил.Иначе двойното предаване се включва с бутон на лоска на скоростите посредством вакуум и досега не ми е отказвало.

  13. #13
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,575
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране До: Subaru Libero

    Твърдо съм решил да си взимам такова нещо, ама пуста криза. Трябва ми да си возя тонколоните из София, малко ловни разходки и 5-6 пътувания в годината извънградско. Мисля, че за тези дейности ще върши идеална работа. Само искам да попитам, тъй като не съм карал такова Субару: отпред двама 120 килограмови, като мене тясно ли е..
    Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
    -----------------------------------------------
    Питието определя съзнанието...:P.
    -----------------------------------------------
    :!: 0887770735

  14. #14
    Регистрация
    Feb 2005
    Място
    от София, но често по света
    Публикации
    1,169
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране До: Subaru Libero

    ами леко е тясно.но става.проблема е,че ръцете са ти някак си на по-малко пространство,но се свиква.пък и разхода е приятно нисък а може да се товари и доста. за мен единствения минус беше на по-старите модели с малкия мотор,че издъхва бързо двигателчето.малък е горкия.въпреки всичко съм "за" със едно наум.ма то кви легенди им се трошат моторите и какви пари струват ремонтите,та тук няма кой знае какво място за притеснение.винаги се усмихвам като си спомня за моето .
    висете отпуснато

  15. #15
    Регистрация
    Mar 2010
    Публикации
    13
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Subaru Libero

    Друго което ме интересува, клиранса колко? Спрямо една нива, по ниско ли , на равно ли е. Има ли някакъв индекатор че е включено 4х4. Занчи бусчето ми трябва за лек планиски терен. Гледам пчели, преди имаше горски път, но в последните години не се поддържа и прехода до него е, с каруца или джип, или 2 км пеш, след като оставя колата. Трябвами за транспорт на пити с мед.

  16. #16
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    6,920
    Точки (при гласуване)
    31

    По подразбиране До: Subaru Libero

    Откъм клиренс е доста прилично (не съм го мерил), но е факт че преодолява на доста сложни терени, въпреки малките колела (12"). Предният мост се включва от един оранжев бутон върху лоста за скоростите който управлява вакуум клапаните за мембраната, която задвижва муфата. Индикацията е зелена лампа на таблото.
    За разлика от повечето миниванове Е 10 12 е на рама, което позволява, както модификации, така и откровени извращения.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

  17. #17
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    614
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Subaru Libero

    Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

  18. #18
    Регистрация
    Dec 2004
    Място
    Добрич
    Публикации
    563
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: Subaru Libero

    Цитат Мнение на Валка Преглед на публикациите
    Друго което ме интересува, клиранса колко? Спрямо една нива, по ниско ли , на равно ли е. Има ли някакъв индекатор че е включено 4х4. Занчи бусчето ми трябва за лек планиски терен. Гледам пчели, преди имаше горски път, но в последните години не се поддържа и прехода до него е, с каруца или джип, или 2 км пеш, след като оставя колата. Трябвами за транспорт на пити с мед.
    За твоите нужди ще ти върши чудесна работа!Аз моето го взех преди време да си разнасям моторите и ми върши идеална работа,въпреки скромните си размери.Ползвам го и като градска кола,пак поради същата причина-навсякъде му намирам място за паркиране.В момента го продавам,защото прекъсвам със заниманията с мотори.

  19. #19
    Регистрация
    Mar 2010
    Публикации
    13
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Subaru Libero

    Още се двуомясе все още,но имам още въпроси: от долу има ли някаква защита на картера-двигателя от камъни, твърди предмети. "ГАЗ69" гледах твоята обява, харесвами бусчето, само където парите ми са малко спрямо това което искаш. С какъв размер е гумата, R13 ли е?
    Последно редактиран от Валка ; 23-03-10 в 09:17 Причина: допълнение

  20. #20
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    Варна
    Публикации
    113
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: До: Subaru Libero

    Здравейте, да пораздвижим малко темата.
    От къде мога да намеря информация за равнищата на обзавеждане на това букробусче? Гледам в интернет нищо конкретно не пише.
    Интересува ме има ли модификация с климатик? Какви екстри предлага, освен 4х4 и ABS система, панорамен покрив, който е като шибедах?
    Поздрави

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. SUBARU БОКСЕР ДИЗЕЛ
    От pahov във форум Subaru
    Отговори: 34
    Последно мнение: 02-02-15, 22:07
  2. търся за Subaru Justy
    От metero във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 18-01-08, 20:21

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •