Страница 3 от 3 ПървиПърви 123
Резултати 41 до 49 от 49

Тема: Mасла

  1. #41
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    София кв Орландовци
    Публикации
    112
    Точки (при гласуване)
    9

    Thumbs up До: Mасла

    Колеги,пропускате едно много добро масло от гамата на CSTROL,10W60!Препоръчват го за М-серията на BMW,респективно за двигатели с по големи хлабини!Идеално за по-износени мотори!
    [FONT=Garamond][/FONT][FONT=Arial Narrow][/FONT]Когато съдбата ти обърне гръб,просто я изчакай да се наведе.............

  2. #42
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Пловдив България и напоследък Леобен Австрия
    Публикации
    316
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Mасла

    Днес правих реглаж на клапаните !
    Маслото което ползвам е "MOBIL" . Сега сам 10w40 а предното беше 15W40. и двете са полу синтетика .Сменил съм маслото преди 1800 км и му сипах добавка !Това се вижда под капака :





    А ето и добавката :




    Маслото съм го купил наливно, 6 лв литъра и добавката струва 6 лв кутийката /изсипъл съм цялта кутийка / !
    Дано съм бил полезен със тази информация !
    Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
    костeнурков спринт.... и в гората !!!!

  3. #43
    Регистрация
    Dec 2009
    Публикации
    79
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: До: Mасла

    Темата е стара,но вечна.С риск да ви досадя искам да ви покажа какво намерих в един руски форум - http://www.2112.ru/showthread.php/23726 Може да се окаже полезно при избора на масло за двигателя.Само визуална информация,ако модераторите преценят,че не е за тук, да действат по тяхна преценка.

  4. #44
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Шумен
    Публикации
    212
    Блог Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Mасла

    сега карам с OMV 10w/40 . преди карах с ОМV 5W /30 . в миркат ме посъветваха да не слагам 5W30/40 защото са имали проблеми с няколко двигателя и то на нови автомобили . силно се изненадах от това .когато погледнах в каталога на OMV наистина даваха само 10W/40. а на стрария голф 1.6 Д (225000км) си слагам пълната синтетика и мотора мърка .Там наистина 5W/30/40 е съвместимо норма 505 0000 . А кажете сега на кого да вярвам . а ма след ремонта на мотора не ми се рискува повече. то не ,че италианците-индианци са сменяли маслото повеч от два пъти за 80000 км

  5. #45
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    Карнобат
    Публикации
    2,128
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Mасла

    е чак пък два пъти за 80 000 сменят един път на 100 000 , това е шега , то си е до водача на мпс -то както и тук има парлопани и по целия свят си ги има , до скорошни наблюдения имам добри чувства към ТОТАЛ много наподобява на американския кастрол по качество и се замислям дали да не започна бъдещите смени с 10W40, температурнте граници на 10/40 са като за нашата страна

    пп колега като гледам тези руски снимчици са си мнооооооого относителни за тези нагари не са виновни маслата а задкормилната част , ако колата ти е с заминал двигател или прегрята , ако щеш и гюлово масло и наливай двигателя ще си остане в нагар ,а като гледам само на бмв -тата са с нагари, ама това не ме учудва ,те са толкова издръжливи колкото двигател на москве 412 макс 200 000 км живот(нашия издържа 48 000 след това нови бутала ризи и сигменти ) то там имаше спор кой от кого е откраднал чертежите на двигателя ,дали руснаците или немците
    Последно редактиран от jimito ; 05-05-11 в 22:24

  6. #46
    Аватара на Ясен
    Ясен е онлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,950
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Mасла

    Цитат Мнение на aroren Преглед на публикациите
    сега карам с OMV 10w/40 . преди карах с ОМV 5W /30 . в миркат ме посъветваха да не слагам 5W30/40 защото са имали проблеми с няколко двигателя и то на нови автомобили . силно се изненадах от това .когато погледнах в каталога на OMV наистина даваха само 10W/40. а на стрария голф 1.6 Д (225000км) си слагам пълната синтетика и мотора мърка .Там наистина 5W/30/40 е съвместимо норма 505 0000 . А кажете сега на кого да вярвам . а ма след ремонта на мотора не ми се рискува повече. то не ,че италианците-индианци са сменяли маслото повеч от два пъти за 80000 км
    Аналогичен случай при Нива. Откакто са вкарали хидравличен обтегач на веригата, маслото 5W е забранено, препоръчват 10W30 или 10W40. По-старият мотор традиционно се кара в някои части на Русия и Канада и с 5W, и с 0W даже. Зер, в някои сезони 10W става течно само на котлона. Подобни аномалии имат и други марки.
    Tramp: Да си спомняте някой да е посмял да протестира срещу дядо Мраз? Правилно. На никой, никога, по никакъв повод не му е минавало през ум да вдигне глас срещу тази институция на нашето време.

  7. #47
    Регистрация
    Aug 2017
    Място
    София
    Публикации
    19
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Mасла

    Дайте идея какво масло (конкретна марка и модел) да сложа на двигателя и такова за раздатъчната кутия, че сега ще ги сменявам. Но да е качествено! Колата е Витарка 1.9 дизел, не е карана до сега в България.

  8. #48
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    Севлиево
    Публикации
    147
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Mасла

    Аз лично карама китарата (1,6 16v) с тотал 10/40 и смяна на всеки 8-10 000км. За съжаление не снимах когато регулирах клапани но всичко свети.
    Орелчето(астра Г 1,4 ”екошпек”) къпе с GM 10/40 няма проблем за сега.
    ARO 243 D
    TATA SAFARI 4x4
    VITARA ДБ 16v
    Всичкото с лебедки 😂

  9. #49
    Регистрация
    Mar 2010
    Място
    Сенник/Севлиево/България
    Публикации
    145
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Mасла

    До момента две смени на маслото, първата беше с Моtul X-CESS 5W40 втората с YACCO LUBE DE 5W30, и с двете марки не съм имал никакви проблеми.
    Сменям маслото на макс 10000км. като с Мотула съм доливал веднъж около 0,200мл. а с Yacco долях преди две седмици около половин литър след пробег около 6000км. като маслото е налято в началото на Март, и се е карало предимно в топлите месеци + цялото лято.
    Следващата смяна пак ще е с YACCO само че този път ще пробвам с VX1000LL 5W40
    SUZUKI GRAND VITARA 2.5 V6

Страница 3 от 3 ПървиПърви 123

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •