Мда, преди около 9-10 месеца , всъщност, веднага след сдобиването с Паджерото, се оказа, че причината за трудното палене, и гаснене в движение е гадния семеринг на ГНП.
Той беше сменен, и до преди няколко дни си спомнях за това, като за стара приказка.
Да, обаче в последно време се наблюдава доста трудно палене, след въртене на стартер в продължение на 20-30-40 секунди.
При това въртене отзад излизат бели кълбета, след запалване - сив облак, и оттам насетне всичко е ОК.
Поразрових малко, констатирах, че свещите са здрави, подгряват си нормално.
Явно, не е ток.
Пробвах с предварително подкачване на гориво - резултата е нулев - просто с и без подкачване - иска си го въртенето.
Мисля си, че това автоматично елиминира възможен въздух в системата
За разлика от предишния път, когато смених семеринга на ГНП, и когато джипа гаснеше в движение, сега, след запалване двигателя работи съвършено спокойно и устойчиво, и гаснене не се наблюдава.
И не знам накъде да се насочвам - този семеринг е на ~ 3 000 км, и не ми се вярва да се е износил за толкова - уж беше Бош, истински..
Имам още едно съмнение, че последното ми зареждане беше от Лукойл - в два последователни дни на двете ми коли, и от една бензиностанция ( не е квартална ). Джипа го кара жена ми, и наблюденията са ми от съботно неделни тестове, обаче след това зареждане Бенца започна да пали с едно пуфтене и едни облаци и аромати на сурова нафта, и ме закова с един драстичен разход..
Та искам да минимизирам остатъка в резервоара, и ще сменя бензиностанцията..
...и се надявам да се реши дерта, че иначе просто нямам друга идея..
Ако някой може да подхвърли нещо, за което да се закача, ще съм благодарен
Той беше сменен, и до преди няколко дни си спомнях за това, като за стара приказка.
Да, обаче в последно време се наблюдава доста трудно палене, след въртене на стартер в продължение на 20-30-40 секунди.
При това въртене отзад излизат бели кълбета, след запалване - сив облак, и оттам насетне всичко е ОК.
Поразрових малко, констатирах, че свещите са здрави, подгряват си нормално.
Явно, не е ток.
Пробвах с предварително подкачване на гориво - резултата е нулев - просто с и без подкачване - иска си го въртенето.
Мисля си, че това автоматично елиминира възможен въздух в системата
За разлика от предишния път, когато смених семеринга на ГНП, и когато джипа гаснеше в движение, сега, след запалване двигателя работи съвършено спокойно и устойчиво, и гаснене не се наблюдава.
И не знам накъде да се насочвам - този семеринг е на ~ 3 000 км, и не ми се вярва да се е износил за толкова - уж беше Бош, истински..
Имам още едно съмнение, че последното ми зареждане беше от Лукойл - в два последователни дни на двете ми коли, и от една бензиностанция ( не е квартална ). Джипа го кара жена ми, и наблюденията са ми от съботно неделни тестове, обаче след това зареждане Бенца започна да пали с едно пуфтене и едни облаци и аромати на сурова нафта, и ме закова с един драстичен разход..
Та искам да минимизирам остатъка в резервоара, и ще сменя бензиностанцията..
...и се надявам да се реши дерта, че иначе просто нямам друга идея..
Ако някой може да подхвърли нещо, за което да се закача, ще съм благодарен
Коментар