Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене - II част

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудно палене - II част

    Мда, преди около 9-10 месеца , всъщност, веднага след сдобиването с Паджерото, се оказа, че причината за трудното палене, и гаснене в движение е гадния семеринг на ГНП.

    Той беше сменен, и до преди няколко дни си спомнях за това, като за стара приказка.

    Да, обаче в последно време се наблюдава доста трудно палене, след въртене на стартер в продължение на 20-30-40 секунди.

    При това въртене отзад излизат бели кълбета, след запалване - сив облак, и оттам насетне всичко е ОК.

    Поразрових малко, констатирах, че свещите са здрави, подгряват си нормално.

    Явно, не е ток.
    Пробвах с предварително подкачване на гориво - резултата е нулев - просто с и без подкачване - иска си го въртенето.
    Мисля си, че това автоматично елиминира възможен въздух в системата

    За разлика от предишния път, когато смених семеринга на ГНП, и когато джипа гаснеше в движение, сега, след запалване двигателя работи съвършено спокойно и устойчиво, и гаснене не се наблюдава.

    И не знам накъде да се насочвам - този семеринг е на ~ 3 000 км, и не ми се вярва да се е износил за толкова - уж беше Бош, истински..

    Имам още едно съмнение, че последното ми зареждане беше от Лукойл - в два последователни дни на двете ми коли, и от една бензиностанция ( не е квартална ). Джипа го кара жена ми, и наблюденията са ми от съботно неделни тестове, обаче след това зареждане Бенца започна да пали с едно пуфтене и едни облаци и аромати на сурова нафта, и ме закова с един драстичен разход..

    Та искам да минимизирам остатъка в резервоара, и ще сменя бензиностанцията..

    ...и се надявам да се реши дерта, че иначе просто нямам друга идея..

    Ако някой може да подхвърли нещо, за което да се закача, ще съм благодарен

  • #2
    До: Трудно палене - II част

    Поразрових малко, констатирах, че свещите са здрави, подгряват си нормално.

    [/QUOTE]


    Все пак, кажи как го установи. Чрез сваляне, мерене?
    Дано да е нафтата.

    Коментар


    • #3
      До: Трудно палене - II част

      Чрез мерене с китайски мултицет, при свалена обща шина, и констатиране на почти еднакво съпротивление, констатирах, че са здрави свещиците..

      Не съм ги свалял, но ако евентуално една от тях не е читава, не би се държало толкова гадно добичето.

      5-цилиндровия ми дизел на Бенца си палеше съвършено уверено на 3 свещи

      Сега знам какво следва - теорията трябва да се потвърди от практика, и да сваля свещите, и с дебелия кабел, и акумулатора...

      Не ми се вярва да заминат толкова еднакво и четирите

      И много ми се ще да е гадна нафта..
      Последно редактирано от Veni1; 21-12-09, 15:22. Причина: корекция на всички главни букви

      Коментар


      • #4
        До: Трудно палене - II част

        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
        Чрез мерене с китайски мултицет, при свалена обща шина, и констатиране на почти еднакво съпротивление, констатирах, че са здрави свещиците..

        Не съм ги свалял, но ако евентуално една от тях не е читава, не би се държало толкова гадно добичето.

        5-цилиндровия ми дизел на Бенца си палеше съвършено уверено на 3 свещи

        Сега знам какво следва - теорията трябва да се потвърди от практика, и да сваля свещите, и с дебелия кабел, и акумулатора...

        Не ми се вярва да заминат толкова еднакво и четирите

        И много ми се ще да е гадна нафта..
        Какво показа пустия китаец?

        Коментар


        • #5
          До: Трудно палене - II част

          около ом

          Коментар


          • #6
            До: Трудно палене - II част

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            около ом
            За мен всичко над 0.5-0.6 Ома е нефелно. Не може с десетина Вата, да ги нагрееш до червено-жълто.

            Коментар


            • #7
              До: Трудно палене - II част

              я провери центровката на ГНП,за друго не се сещам,семеринга-малко вероятно пак,по вероятно става дума за предварението

              Коментар


              • #8
                До: Трудно палене - II част

                Аз имам същите симптоми, но при мен са с явна функция от външната температура. Ясно е, че подгряване липсва, но още не съм намерил време да си разчистя гаража и да я вкарам вътре да меря. Нфтата я изключам в моя случай - симптомите се появиха с обикновена Шел-ска нафта (пустите му колички ), но сега е с Еко и добавка - все тая.
                Все пак, при мен подозирам, че по-скоро става дума за лош контакт някъде (най-вероятно и при теб е така) - наистина не ми се вярва да заминат всички свещи накуп. При мен системата е от простия вид - с едно реле и лампа.

                Като го преборя - ще пиша.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #9
                  До: Трудно палене - II част

                  добре, ама възможно ли е и 4-те да загинат ( полузагинат, по-точно ) по едно време и по един начин?

                  какъв е средния ресурс на тези свещи?

                  на Бенца загинаха в интервал 210-230 к км

                  я провери центровката на ГНП,за друго не се сещам,семеринга-малко вероятно пак,по вероятно става дума за предварението
                  Възможно ли е да се саморазцентрова, и евентуална промяна на центровката няма ли да се отрази на вървене, димност и разход?

                  при мен подозирам, че по-скоро става дума за лош контакт някъде
                  Това е относително лесно за попритягане - един Контокс, и половин ден на студа - в гаража нямам топло и светло.
                  не пречи да се погледне, естествено
                  Моята е със супербързо подгряване..
                  Последно редактирано от Veni1; 21-12-09, 15:54.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Трудно палене - II част

                    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                    добре, ама възможно ли е и 4-те да загинат ( полузагинат, по-точно ) по едно време и по един начин?

                    какъв е средния ресурс на тези свещи?

                    на Бенца загинаха в интервал 210-230 к км
                    Казва ли ти някой. Пробвай, все пак, със сваляне и директно на акумулатора.
                    За мен NGK са свещите. Ама и те не са вечни. При мен (Пасат 91г и Кия Споптидж 2000г.) около 80 - 100 хкм. Пасата го знам от нов.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Трудно палене - II част

                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                      Казва ли ти някой. Пробвай, все пак, със сваляне и директно на акумулатора.
                      За мен NGK са свещите. Ама и те не са вечни. При мен (Пасат 91г и Кия Споптидж 2000г.) около 80 - 100 хкм. Пасата го знам от нов.
                      Ха така...
                      аз съм на 96 к км..

                      Ще се разтуря, явна е работата, ама кога ли ще е ..
                      ..че сега празници, неработещи магазини..

                      Предполагаеми препъни-камъни при свалянето на свещите има ли?

                      Ориентировъчна цена?

                      при смяната на свещите на МБ, направо ми се разказа играта - толкова зор и нерви не съм предполагал, че може да се хвърлят за едни свещи - много трудна работа беше..

                      Коментар


                      • #12
                        До: Трудно палене - II част

                        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                        Ха така...
                        аз съм на 96 к км..

                        Ще се разтуря, явна е работата, ама кога ли ще е ..
                        ..че сега празници, неработещи магазини..

                        Предполагаеми препъни-камъни при свалянето на свещите има ли?

                        Ориентировъчна цена?

                        при смяната на свещите на МБ, направо ми се разказа играта - толкова зор и нерви не съм предполагал, че може да се хвърлят за едни свещи - много трудна работа беше..
                        При мене са около 30лв. парчето. Със сервизи опит нямам.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Трудно палене - II част

                          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                          Предполагаеми препъни-камъни при свалянето на свещите има ли?
                          Мен Голди ме наплаши, че може да са се спекли и да се стигне чак до сваляне на глава

                          Другите дизелици дето съм ги търкалял преди все са били с френски мотори и при тях никога не е имало проблем при смяна на свещи. Ланчата пък си грее добре и не се е налагала такава операция.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Трудно палене - II част

                            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                            Мен Голди ме наплаши, че може да са се спекли и да се стигне чак до сваляне на глава
                            ами мене не Голди, а практиката ме наплаши от същото - беше жива епопея на Бенца - успях да ги излъжа и се размина без сваляне на главата, но много, много трудно..

                            Брех, и това ми дойде на главата - коледни разправии..

                            Коментар


                            • #15
                              До: Трудно палене - II част

                              А ток на шината идва ли? И за колко време? Може да е блока за управлението сдал багажа.
                              Иначе достъпа до свещите е лесен след като свалиш интеркулера.
                              I get High by going Down

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X