От: Витарски неща
Най-накрая си покарах малко. Само по асфалта де, но още не съм сложил подкалниците и не посмях да се затътря в калта. А и май ще иска още малко играчка със самите калници. След 2 месеца на дъртата Хонда на баша ми, Витарата ми се видя бааааааси каруцата в първия момент! Седалките неудобни, педалите тежки, върти задника при най-малкото бутване на газта (Хондата е с перманентно 4х4 и няма тоя навик), друса, абе ужас. След 10-15 минути посвикнах де
Ей така стана кошницата:
Това са двете нежни тръбици, които добавих отзад. Едната е на мястото на най-задната тръба на шасито (оная кривата, на която се хваща бронята), оригиналната беше толкова изгнила, че няма накъде повече. Дръгата, дето се вижда по-ясно, го играе хем стойка за оригиналната броня, хем на пластмасата има два отвора, в които може да се пъхне джек при нужда.
Това е снимано от нивото на номера. Бутилката е по-високо от оригиналния резервоар, като дойде време да се препипа окчването, ще се вдигне още, та се колебая за защитата. Ще видим.
Това е част от преправянето на спирачната система. Оригиналния разклонител, който се намира горе-долу зад предна дясна гума е завъртян обратно. Спирачната тръба за предна дясна гума се отива директно там, а тръбата за задните спирачки, се разклонява на две. Единия клон си е оригиналната тръба за задните спирачки, която сега, вместо в регулатора, отива директно в задна дясна гума, а другаия клон е бившата тръба от предна дясна към същия регулатор и сега отива на задна лява гума.
Регулатора, естествено, е изхвърлен. на задния мост има монтиран допълнително още един гумен маркуч и разпределител (пасивен) за задните спирачки от стария ми Лансер.
Не знам дали някой нещо разбра от всичките приказки, но ефект има: като натисна спирачките и колата спира. Естествено, с тия смешни накладки отпред, формула 1 няма да стане, но е много по-добре от преди.
Няма други снимки от спирачките, щото докато ги правих, хич не ми беше до снимане, а пък сега определено не ми се ляга в тая мокротия. По-нататък.
Най-накрая си покарах малко. Само по асфалта де, но още не съм сложил подкалниците и не посмях да се затътря в калта. А и май ще иска още малко играчка със самите калници. След 2 месеца на дъртата Хонда на баша ми, Витарата ми се видя бааааааси каруцата в първия момент! Седалките неудобни, педалите тежки, върти задника при най-малкото бутване на газта (Хондата е с перманентно 4х4 и няма тоя навик), друса, абе ужас. След 10-15 минути посвикнах де
Ей така стана кошницата:
Това са двете нежни тръбици, които добавих отзад. Едната е на мястото на най-задната тръба на шасито (оная кривата, на която се хваща бронята), оригиналната беше толкова изгнила, че няма накъде повече. Дръгата, дето се вижда по-ясно, го играе хем стойка за оригиналната броня, хем на пластмасата има два отвора, в които може да се пъхне джек при нужда.
Това е снимано от нивото на номера. Бутилката е по-високо от оригиналния резервоар, като дойде време да се препипа окчването, ще се вдигне още, та се колебая за защитата. Ще видим.
Това е част от преправянето на спирачната система. Оригиналния разклонител, който се намира горе-долу зад предна дясна гума е завъртян обратно. Спирачната тръба за предна дясна гума се отива директно там, а тръбата за задните спирачки, се разклонява на две. Единия клон си е оригиналната тръба за задните спирачки, която сега, вместо в регулатора, отива директно в задна дясна гума, а другаия клон е бившата тръба от предна дясна към същия регулатор и сега отива на задна лява гума.
Регулатора, естествено, е изхвърлен. на задния мост има монтиран допълнително още един гумен маркуч и разпределител (пасивен) за задните спирачки от стария ми Лансер.
Не знам дали някой нещо разбра от всичките приказки, но ефект има: като натисна спирачките и колата спира. Естествено, с тия смешни накладки отпред, формула 1 няма да стане, но е много по-добре от преди.
Няма други снимки от спирачките, щото докато ги правих, хич не ми беше до снимане, а пък сега определено не ми се ляга в тая мокротия. По-нататък.
Коментар