Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарски неща

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витарски неща

    Най-накрая си покарах малко. Само по асфалта де, но още не съм сложил подкалниците и не посмях да се затътря в калта. А и май ще иска още малко играчка със самите калници. След 2 месеца на дъртата Хонда на баша ми, Витарата ми се видя бааааааси каруцата в първия момент! Седалките неудобни, педалите тежки, върти задника при най-малкото бутване на газта (Хондата е с перманентно 4х4 и няма тоя навик), друса, абе ужас. След 10-15 минути посвикнах де
    Ей така стана кошницата:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0_left.jpg
Прегледи:1
Размер:51.5 КБ
ID:5218884


    Това са двете нежни тръбици, които добавих отзад. Едната е на мястото на най-задната тръба на шасито (оная кривата, на която се хваща бронята), оригиналната беше толкова изгнила, че няма накъде повече. Дръгата, дето се вижда по-ясно, го играе хем стойка за оригиналната броня, хем на пластмасата има два отвора, в които може да се пъхне джек при нужда.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0_rear.jpg
Прегледи:1
Размер:79.7 КБ
ID:5218880

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0_back2.jpg
Прегледи:1
Размер:70.3 КБ
ID:5218881

    Това е снимано от нивото на номера. Бутилката е по-високо от оригиналния резервоар, като дойде време да се препипа окчването, ще се вдигне още, та се колебая за защитата. Ще видим.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0_back.jpg
Прегледи:1
Размер:62.3 КБ
ID:5218882

    Това е част от преправянето на спирачната система. Оригиналния разклонител, който се намира горе-долу зад предна дясна гума е завъртян обратно. Спирачната тръба за предна дясна гума се отива директно там, а тръбата за задните спирачки, се разклонява на две. Единия клон си е оригиналната тръба за задните спирачки, която сега, вместо в регулатора, отива директно в задна дясна гума, а другаия клон е бившата тръба от предна дясна към същия регулатор и сега отива на задна лява гума.
    Регулатора, естествено, е изхвърлен. на задния мост има монтиран допълнително още един гумен маркуч и разпределител (пасивен) за задните спирачки от стария ми Лансер.
    Не знам дали някой нещо разбра от всичките приказки, но ефект има: като натисна спирачките и колата спира. Естествено, с тия смешни накладки отпред, формула 1 няма да стане, но е много по-добре от преди.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0_brakes1.jpg
Прегледи:1
Размер:43.8 КБ
ID:5218883

    Няма други снимки от спирачките, щото докато ги правих, хич не ми беше до снимане, а пък сега определено не ми се ляга в тая мокротия. По-нататък.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: Витарски неща

      И още нещо - играчката със задния диф си струваше! Хлопането по неравности изчезна
      А каааааааааак ми липсва едно LSD отзад...
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • От: Витарски неща

        Днес ми остана малко време, та си сложих най-накрая пожарогасителя където му е мястото. Стига се и от задната врата и от мястото на шофьора, не пречи на нищо, достъпен е, дори и да има багаж в колата. Дано не се налага да го проверявам на практика де.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FIRE_1.jpg
Прегледи:1
Размер:77.5 КБ
ID:5221218
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • От: Витарски неща

          Да посъживя малко тая тема. Колеги една мисъл ме мъчи - на витарката искам да сложа демпфер или кормилен стабилизатор .Има ли смисъл (че има - има ,ама кажете и вие) ,правил ли е някой и как е осъществен .От каква друга кола може да се ползва амортисиора ,че не ми се дават 300лв. Търсих по темите ама нищо не ми помогна с конкретно инфо .
          Suzuki Vitara

          Коментар


          • От: Витарски неща

            Ако не си с много големи гуми - като че ли няма ефект, но ти си знаеш. Порови по темите за Самурай, имаше обсъждано няколко варианта. И цената определено не беше 300 лева.

            П.П. Чети тая тема, пише всичко.
            Последно редактирано от tef4o; 25-11-10, 07:53.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • От: Витарски неща

              Мерси колега определено сега ми е по ясно само се чудя дали ще има ефект .След лифта на витарката като чели поразлично ми се държи окачването отпред ,а всичко си е ОК и реглажа е супер .Може и да си втълпявам .Иначе съм с хидравлика и нямам проблеми. Пък и нали трябва да я "ръчкам" витарката .
              Suzuki Vitara

              Коментар


              • От: Витарски неща

                А, така кажи, че просто си търсиш забавачка Няма лошо.

                Между другото, моята пак започна да ми играе номера с хидравликата и май пак ще има сваляне
                След няколко седмици безупречна работа след ремонта, пак започна да ми задържа от време на време. Все едно клапана понякога отваря със закъснение... де да знам и аз вече какво е. като ми остане малко време, ще я разфасовам пак.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • От: Витарски неща

                  Кормилния демпфер е хубаво нещо.Комплекта на Калмини включва и усилваща гредичка,която може да си направиш и сам.Но самия амортисьор ,не знам дали може да се поръча отделно.По спомен,демпфер за Самурай на Калмини е около 100 лв.
                  0888 364 731

                  Коментар


                  • От: Витарски неща

                    Първоначално публикуван от B58 Преглед на мнение
                    Кормилния демпфер е хубаво нещо.Комплекта на Калмини включва и усилваща гредичка,която може да си направиш и сам.Но самия амортисьор ,не знам дали може да се поръча отделно.По спомен,демпфер за Самурай на Калмини е около 100 лв.
                    Хм, я дай малко по-подробно, ако може. Карал съм Самик (413) достатъчно, за да знам, че там без демпфера е ... абе ужас си е.
                    Но на Витарника (поне с нормални гуми), наистина не съм забелязал да ме бърка особено. Като се зачекна по някой див камънак - да, подръпва, но то тогава цялата кола така тресе и подскача, че това определено ми е най-малкия проблем.

                    От колко големи гуми нататък започва да се усеща липсата на демпфер?
                    Питам, щото все някой ден ще сложа по-големи, да знам докъде да се улисвам. Засега мисля, че на моето каране 30" ще са идеални, с леко колебание дали да не се спра на 29".

                    П.П. Между другото, най-голям зор съм виждал на гола поляна, по която редовно минават стада крави. Остават по калта стъпки, около 10тина сантиметра в диаметър и примерно наполовина дълбоки, пресичащи се във всяка възможна комбинация.
                    Е те това нещо като изсъхне и като се спече ... бааааси, трасажната маса ряпа да яде! Не знам как оцеляхме, и ние и колата, след 2 километра такъв терен.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: Витарски неща

                      Аз съм намислил защита отдолу да слагам ,което ще наложи да сложа гредичка между носачите та мисълта ми е защо да не има и амортисиор та да ми пази хидравликата . Ако е гарга да е рошава .
                      Suzuki Vitara

                      Коментар


                      • От: Витарски неща

                        Слагай, няма лошо. Аз питах повече да знам докъде да се улисвам с гумите.
                        Зимата ще съм си със зимните, че другите нещо не ги бива особено по снега, но напролет, живот и здраве, смятам да скачам на по-големи, че ми стоят много празни калниците
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Витарски неща

                          Привет на всички.Макар , че темата е стара с радост се включвам в дискусиите.Нов член съм във форума,но и от скоро 02.2011 имам Витара 2.0 V6.Отвора и втулката са замонтирането на задната част на теглича.

                          Коментар


                          • От: Витарски неща

                            Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнение
                            Привет на всички.Макар , че темата е стара с радост се включвам в дискусиите.Нов член съм във форума,но и от скоро 02.2011 имам Витара 2.0 V6.Отвора и втулката са замонтирането на задната част на теглича.
                            Докато зацепя каква е връзката между 2.0 V6 и теглича... Зацепих най-накрая де Благодаря, доста се чудех за какъв дявол са оставени.


                            Преди няколко дни Витарника реши да ме остави без серво на спирачките. Подробноси писах в една друга тема. Следващите няколко дена бачкане до спукване, та не ми беше особено до Витарника, но вчера на жената и писна и смени ангренажния ремък и ролката, които си ги возя в багажника от почти месец.
                            Е, мен малко ме досрамя, та реших все пак да видя какво може да се направи със спирачките.

                            След известно ровене се оказа, че единственото здраво серво, с което разполагам, е от Хондата на баща ми (Сивик Шатъл). Помпата и беше сдала багажа и на нея и заковах направо комплект серво с помпа от Лансер - заспа.
                            Зверих се известно време в помпата на Витарата (дебела и дълга) и тая от Хондата (тънка и къса, че и не пасва на тръбичките) и накрая реших да присадя Витарената помпа на Хондураското серво.
                            Речено - сторено. на всичкото нямане на време, ми зае един цял ден, едва ми изтраяха нервите накрая. По принцип съм спокоен човек, обаче тия дни наистина съм силно кът от към време за забавления...
                            Стана. препоръката ми обаче е: не правете това у дома
                            Сервото на Хондата е с двадесет и няколко милиметра по-голямо и видях голям зор, докато наместя всички простотии да пасват. Малко ми остана да разфасовам кормилния механизъм, но ... пак пустото му време. В смисъл, че когато кормилото е максимално горе, всичко е ОК, обаче има един гаден стърчок, който при опит за пускане надолу опира в сервото.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Servo2.jpg
Прегледи:1
Размер:63.1 КБ
ID:5291725

                            Отделно заигравката с присаждането на помпата, която, както вече споменах е доста по-едра на външни размери. Не е ясно защо, след като вътре пълнежа им е почти идентичен. Отрязах част от оригиналното серво, заварих го за Хонденото, за всеки случай го минах с епоксиден лак и ... после още 4 часа донагласяне Иначе крепежа към купето си пасва директно, наложи се да сменя накрайниците към педала, че тоя на Хондата е за доста по-тънък щифт (не, че е проблем де). И малко раздължаване. И малко промяна на луфта между помпата и щока на сервото. И малко удължаване на маркуча за вакуума (входа е от другата страна). И 6-7 пъти сваляне и качване
                            Ей това е крайния резултат, бачка като пич

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Servo1.jpg
Прегледи:1
Размер:94.3 КБ
ID:5291726

                            Ако някой се засили да си прави подобни гимнастики, една препоръка - сменяйте сервото в комплект с помпата, 100 пъти по-лесно е. Проверено.

                            Сега остава някой да ми смени и раздрънкания шарнир на носача, че и него си го разнасям от почти месец ... да свиква
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • От: Витарски неща

                              Аз ще ти сменя шарнира Стефко споко др. събота или неделя!!!
                              Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                              Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                              "Mud Angels" Stara Zagora

                              Коментар


                              • От: Витарски неща

                                Имам следния проблем с Витарата(1.6 8V). Вчера ми задържаха спирачките, свалих апаратите почистих ги станаха супер. Тръгвам да карам след 400м пак задържат и предни и задни спирачки. Развих леко "нещото" за обезвъздушаване текна малко течност и всичко се оправи нито задържа нито нищо. Мисля си че проблема ми е в помпата, защото не връща налягането назад. Имате ли идея как може да се оправи?
                                TT-Tuning Team
                                АСК Добрич

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X