От време на време изниква по някой въпрос по Витарата, гледам да се оправям сам или да питам в подобни теми на колеги, но май е време да си отворя отделна тема.
Днес ми остана малко време (по-скоро нямам никакво време, но просто ми писна окончателно от всичко друго) и си поиграх с Витарата.
Оправих си ръчната, най-накрая, и оправих донякъде ауспуха, че адски ме дразни като вдига ненужен шум. Остана още едно място, но ми свърши СО2-то
Като поутихна малко колата обаче, при работа на място започна доста отчетливо да се чува друг шум, който ме притеснява сериозно. Не точно виене и не точно стържене, като натисна съединителя и се смълчава. На затвоерни врати и прозорци нямаше да го чуя, но покрай първия тест на ръчната вратата така или иначе беше отворена и се ослушвах ...
Позяпах документацията и стигнах до неутишителния извод, че най-вероятно е лагера на първичния вал на скоростната кутия или (тук вече не съм сигурен) някой от лагерите на междинния вал
Въпросът е колко да се плаша и дали случайно пък не може да е нещо друго... Нещо хич не ми се занимава със сваляне на скоростна кутия сега точно, но ако е някоя известна болка с вероятност за бързо влошаване, по-добре да знам. Ръчна кутия, G16A 8клапана, моно, къса база, предполагаемо 90-та година, все още не мога да кажа със сигурност кога точно е произведена Няма никакви течове от никъде, на първо гледане не личи Ск.кутия да е разглобявана, или поне не от бунак
Иначе съм приятно изненадан от състоянието на разни "дреболинки", като капаците на задните спирачки (никаква ръжда), степента на износване на спирачните барабани (почти никаква), крепежите на жилата на ръчната - никаква ръжда също, а обикновено тия неща си заминават първи, поне по другите ми коли, на Витара досега не ми се беше налагало да ги разглобявам. Може и това да си им е нормалното състояние, но дали пък няма да се окаже, че машинката наистина е на по-малко километри, отколкото бях готов да преглътна? Загубения километраж показва около 65000, но дали е превъртан веднъж или два пъти... със сигурност не е повече, щото колата е твърде здрава все още Всъщност основните болки са ръждица тук-там по купето и явна липса на поддръжка
Днес ми остана малко време (по-скоро нямам никакво време, но просто ми писна окончателно от всичко друго) и си поиграх с Витарата.
Оправих си ръчната, най-накрая, и оправих донякъде ауспуха, че адски ме дразни като вдига ненужен шум. Остана още едно място, но ми свърши СО2-то
Като поутихна малко колата обаче, при работа на място започна доста отчетливо да се чува друг шум, който ме притеснява сериозно. Не точно виене и не точно стържене, като натисна съединителя и се смълчава. На затвоерни врати и прозорци нямаше да го чуя, но покрай първия тест на ръчната вратата така или иначе беше отворена и се ослушвах ...
Позяпах документацията и стигнах до неутишителния извод, че най-вероятно е лагера на първичния вал на скоростната кутия или (тук вече не съм сигурен) някой от лагерите на междинния вал
Въпросът е колко да се плаша и дали случайно пък не може да е нещо друго... Нещо хич не ми се занимава със сваляне на скоростна кутия сега точно, но ако е някоя известна болка с вероятност за бързо влошаване, по-добре да знам. Ръчна кутия, G16A 8клапана, моно, къса база, предполагаемо 90-та година, все още не мога да кажа със сигурност кога точно е произведена Няма никакви течове от никъде, на първо гледане не личи Ск.кутия да е разглобявана, или поне не от бунак
Иначе съм приятно изненадан от състоянието на разни "дреболинки", като капаците на задните спирачки (никаква ръжда), степента на износване на спирачните барабани (почти никаква), крепежите на жилата на ръчната - никаква ръжда също, а обикновено тия неща си заминават първи, поне по другите ми коли, на Витара досега не ми се беше налагало да ги разглобявам. Може и това да си им е нормалното състояние, но дали пък няма да се окаже, че машинката наистина е на по-малко километри, отколкото бях готов да преглътна? Загубения километраж показва около 65000, но дали е превъртан веднъж или два пъти... със сигурност не е повече, щото колата е твърде здрава все още Всъщност основните болки са ръждица тук-там по купето и явна липса на поддръжка
Коментар