Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво направи днес по Фронтерата?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

    здравеите.колеги!
    Несъм писал почти нищо тук исках да споделя че от няколко дена вече имам водна печка на фронтерката и с нетърпение чакам студа

    Коментар


    • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

      Колега neshko довърши ли степенките интеренсувам се как и каде се захващат защото мисля и аз да си направя.

      Коментар


      • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

        Първоначално публикуван от mitkoo_a91 Преглед на мнение
        Колега neshko довърши ли степенките интеренсувам се как и каде се захващат защото мисля и аз да си направя.
        Моята къса ОФА има на гредите готови дупки за захващане на степенки. Провери и на твоята.
        Успех.

        Коментар


        • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

          Първоначално публикуван от mitkoo_a91 Преглед на мнение
          Колега neshko довърши ли степенките интеренсувам се как и каде се захващат защото мисля и аз да си направя.
          Степенките си имат готови дупки по рамата.И късата ми и тази си ги имат (до колкото виждам и знам) са си производствени!По лесно става когато имаш
          самите планки от стари степенки за да хванеш наклона на носещите тръби.Аз и на двата така ги направих.
          Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
          LZ1NES

          Коментар


          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

            Първоначално публикуван от mitkoo_a91 Преглед на мнение
            Колега neshko довърши ли степенките интеренсувам се как и каде се захващат защото мисля и аз да си направя.
            Приятелю, прати ми на лични едно номерче, че имам едни в мазето и ми пречат да ти ги донеса като идвам до Пловдив (подарък) .
            0898496264 -Пламен

            Коментар


            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

              Имаш лично

              Коментар


              • От: До: Какво направих днес по любимата ФРОНТЕРА

                Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                Както ти каза fanatic-бягай от такива светила.Семеринга е доста специфичен и не търпи заместители,виж го колко е обратен спрямо стандартните.А за 15 лева някой да мята кардани и да нагласи луфта между пиньона и короната,и то както трябва...ако бяха в час,щяха да знаят,че твоя диф втора ръка е 2000 лева/нов-8700/ и поне заради майсторлука и тънката настройка щеше да чуеш други пари.
                Тия са някакви домашнярки-нали видя цифрите по-горе...,внимавай.
                Снимал съм и оригиналната опаковка,да знаеш какво трябва да получиш при плащането.
                Здравейте колеги, и аз протекох от опашката на диференциала /там където кардана влиза в дифа/
                Въпросът ми е това което е посочил колегата, като оригинален семеринг на дифа ще стане и ли за моята ОФА 95 г C20NE 2000 ксм, отзад на ресьори.
                Ако ДА откъде да си го закупя или поръчам и знаете ли читав майстор за смяната му в района на Ямбол. Благодаря предварително!

                Коментар


                • От: До: Какво направих днес по любимата ФРОНТЕРА

                  Благодаря на колегата от Русе, получих семеринга и гайката. Преди 30 мин излязох от бокса с нов отдушник, сменен семеринг и гайка и ново масло в задния диф. Да поясня, че няма абсолютно нищо сложно при смяната му. Общо 40 мин всичките дейности. Вече не капе! Още веднъж благодаря и много безаварийни на всички.
                  Последно редактирано от maxxx; 19-09-12, 17:33.

                  Коментар


                  • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                    Понеже ТНТМ-то, което ползвах до сега за тръба между дебитомера и всмукателния колектор
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23052012458.jpg
Прегледи:2
Размер:113.0 КБ
ID:5408836
                    нещо не се справя като хората, постоянно се оглеждах за някаква алтернатива. Та вчера взех та се разходих до дядо Владо и случайно попаднах на един въздуховод от Форд. Малко игра с макетния нож - разкарах края който се разширява, а и беше квадратен и го докарах до нужното фи 70
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20120920_105405.jpg
Прегледи:1
Размер:173.3 КБ
ID:5408837
                    В момента Фронтерата поема въздух като човек с отпушен нос
                    Дано да се окаже издържлива на вакуума и температурите тази тръба.
                    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                    Коментар


                    • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                      Не би ли следвало да не е гофрирана? Вкарваш допълнително съпротивление на въздуха и завихряния.

                      Коментар


                      • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                        Трябва хем да е мека, за да може да се огъва, хем да не се смачква от вакуума. Т.е. трябва да е гофрирана.
                        Иначе си прав. Ако беше гладка, съпротивлението на въздуха щеше да е по-малко.
                        То и предишното решение (с което купих колата) беше гофриран гумен маркуч. А за да не се смачква от вакуума, са му натикали вътре една пластмасова тръба и сечението беше почти на половина.
                        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                        Коментар


                        • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                          Моята е дебелостенен гладък гумен маркуч- хем е твърд и не си променя формата, хем е достатъчно мек да поема вибрациите. Моя майстор ми го сложи от някакъв бус мисля че беше, щото оригиналния струваше от порядъка на "..стотин" лева . Забелявам, че точно този маркуч е доста важен, щото малко да почне да изпуска и колата почва да й гърми гърнето и става една тромава.

                          Коментар


                          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                            Вчера за първи път си смених сам маслото и останах учуден, че събра с половин литър по-малко от книжката?! Хората от които я взех бяха сипали 6 литра /6.1 по книжка/ и стоеше доста над максимума та източвах малко, после в един сервиз ми го смениха, ама там не се разбира много-много какво и колко ти сипват и ето викам дай да си го сменя сам като хората, но пак греда! Чаках сигурно час да се източва, гледам в леглото на филтъра си остават към 100 грама "неизточваеми", но пак събира 5.5 до максимума? Да не би да има и друго място за източване? Тая разлика от 0.6 литра ми се вижда множко!
                            Honda XL600LM, 1987
                            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                            Коментар


                            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                              Моята от вчера се суши след като излях една 20 литрова туба с вода без да искам в багажника. Наложи се да свалям седалките и уплътненията от пода и да чакам да се "проветри".
                              Казано е:
                              -"Обичай ближния",
                              щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

                              Коментар


                              • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                                Здравейте колеги,
                                днес най-после минах тех.преглед и отново търкалям колелата.
                                Накратко ще изброя гаражните забавления,които предхождаха събитието:

                                1.Демонтирах предното окачване (без носачите и полуваловете) детаилно почистих ръждата и боядисах с „Протекта”(вкл гредата зад предната броня).
                                2.Монтирах нови спирачни дискове (Textar) .
                                3.Нови накладки (Ferodo) и вложки към тях.
                                4.Ревизирах долните шарнири и им поставих нови маншони.
                                5.Отремонтирах спирачните апарати с комплекти на “Seinsa”.Почистих ги от ръждата и ги боядисах в бордо-„Протекта”
                                6.Поставих нови водачи на спирачните апарати(при демонтажа скъсах три от четири)
                                7. Долях спирачна течност (Textar)
                                8.Ревизирах главините и лагерите.
                                В дясната главина бе прониквала вода през повреденият симеринг на шенкела,затова главината и лагерите промих и почистих с керосин след което гресирах наново (SKF)
                                9.Монтирах нов симеринг на шенкела.Симерингът е с номер 97123691 (намира се само оригинален на цена 50+лв.)
                                10.Отремонтирах си предната борня (най-сетне).
                                11.Поставих нови биалетки.
                                12.Реглаж на преден мост(това вече в специализиран сервиз)

                                Поздрави
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X