Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с "късите" фарове на BERTONE FREECLIMBER BMW 2.4 td

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с "късите" фарове на BERTONE FREECLIMBER BMW 2.4 td

    Предистория - BERTONE FREECLIMBER BMW 2.4 td / тунинговано от BERTONE - DAIHATSU ROCKY / е с 4 бр. фарове - 2 бр. с Н4 и 2 бр. с Н3 , като Н3-ките оригинално се включват с " дългите " Н4 .
    Проблемът се състоеше в следното : при включване на " късите " светлини / Н4 / - същите светеха като " фасове " заедно с Н3-ките , при превключване на " дълги " - и четирите фара светят нормално .
    Като начало измерих с мултицета какво излиза на буксите на Н4 , и като бивш собственик на " НИВА " съвсем се изненадах като видях че тази кабелна обувка от буксата която е общ " минус " при
    " НИВА " , при BERTONE / ROCKY се оказа общ " плюс " ! Поправих грешката - запознах се с ел. схемата на ROCKY и разбрах , че това си е така и няма нищо за чудене , проблема не е там , а най - вероятно релето което изключва " късите " и включва " дългите " . Въпросното реле открих ниско долу в ляво под волана , близо до бушоните , на общ блок с още 3 бр. релета . Оказа се , че проблема действително е в това реле - силно нагорели контактни пластини , след почистване на пластините и обратен монтаж на релето фаровете вече работят нормално . В общи линии - досадна дреболия , дано на някой да е от полза .....
    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили “Титаник”.

  • #2
    До: Проблем с " късите " фарове на BERTONE FREECLIMBER BMW 2.4 td

    Еваларка на те такива колеги

    Коментар


    • #3
      От: До: Проблем с " късите " фарове на BERTONE FREECLIMBER BMW 2.4 td

      При мен се появи подобен проблем, но проблема не е във въпросното реле, а в окабеляването на десния фар. Въпросния управляем минусов кабел има прекалено голямо съпротивление, което съответно увеличава тока и предпазителя гори перманентно. Интересното е, че всеки фар е защитен с предпазител, но се командва от общо реле, съответно като изгори единия предпазител веригата се затваря през крушката на фара и светват и четирите фара "като фасове". В следствие на това заключение реших вместо да подменям кабелите по инсталацията, да използвам минусите на буксата на Н4-крушката за управляващи на две нови релета, съответно за къси и дълги. Така ще си взема силовия плюс и минус директно от акумолатора с дебели кабели, като по този начин ще скъся пътя на големия ток и ще получа по високо напрежение и от там по ниска консумация.

      Между другото имам оригиналната книжка на Бертоне 1 на английски и италиянски със подробна ел. схема и куп друга подробна информация. Ако някой прояви интерес мога да се опитам да я насканирам и да я кача в PDF .. примерно.
      BMW Е39 525 TDS; Bertone Freeclimber 2,4TD
      HONDA XR 600
      +359888311113; +359882208033
      0+

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с " късите " фарове на BERTONE FREECLIMBER BMW 2.4 td

        Колеги,

        някаква идея тези кръглички фарове на бертонето имат ли някаква заменка? Имам проблем с единия от късите на моето. Има една метална основа на която ляга крушката и се заключва с пластината. Те моя фар я няма тази метална основа и крушката просто виси в гумения маншон..... Има ли решение или да почна проби с фарове от Голф 2 примерно. Мязат ми на същите

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с " късите " фарове на BERTONE FREECLIMBER BMW 2.4 td

          Първоначално публикуван от generous Преглед на мнение
          Колеги,

          някаква идея тези кръглички фарове на бертонето имат ли някаква заменка? Имам проблем с единия от късите на моето. Има една метална основа на която ляга крушката и се заключва с пластината. Те моя фар я няма тази метална основа и крушката просто виси в гумения маншон..... Има ли решение или да почна проби с фарове от Голф 2 примерно. Мязат ми на същите
          От Голф не стават, по големи са. Аз за късите съм пригодил от Лада 1500. Светят добре, а и като го счупя в гората си купувам нов за 13лв.

          Поздрави.
          BMW Е39 525 TDS; Bertone Freeclimber 2,4TD
          HONDA XR 600
          +359888311113; +359882208033
          0+

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с " късите " фарове на BERTONE FREECLIMBER BMW 2.4 td

            Значи от полски фиат ще паснат също Баща ми има части за още един в гаража нищо че титуляра му го няма от 10 години )))

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X