такаа , от няколко дни си карам 4 литровия звяр и някак не ми харесва показанията на горивомера
То е радост голяма , ама с 40лв правя едно по-широко кръгче на кварталната поляна и лампата отново ми пробожда окото със жълтата си светлина
И за да няма JEEP = Just Empty Every Pocket реших да му инсталирам помощен водороден генератор . Още на предишното ми 2,5 моторче проведохме няколко експеримента , но сега дойде време за сериозната работа , Хидролизната клетка от снимката е с макс капацитет 3литра в минута и произвеждания водороден газ би могъл да свали с около 40% сегашния ми разход , а пък вредните емисии с 80%
И понеже аз наистина искам България чиста и зелена , въпреки че не го пише в подписа ми съм съгласен да прежаля един мотор в експерименти . Освен самата клетка периферията на тази спомагателна система включва модулатор с пулсираща честота за захранването , резеровар за електролита , ампермер и реле . За тези , които ще ревнат , че това е взривоопасно ще каже , че това не е така
Хидрокси газа се произвежда само в количествата , в които се консумира на момента и няма никакво съхранение в каквито и да било съдове - от клетката отива в дросела и с гасенето на мотора процеса спира . За да е точно изгарянето ще върна аванса и ще намаля подаваното гориво от моторното ЕЦУ , отделно имам МАП и ламбда емулатори , с чиято помощ ще избегна Check Engine режима на мотора.




Коментар