Обява

Свий
Няма добавени обяви.

80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

    Темата произлиза оттук:
    80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...


    хич не се е изчерпала темата...
    хората много точно си пишат и се чудя даже как не са се намесили някои "капацитети". Мненията са много миродавни и философията за притежаване на такъв род автомобили е много конкретно написана от пишештите тук.
    Чест прави на собствениците на 80-та серия че си признават чистосърдечно че има проблеми с тая кола и то не малки. Аз поне си направих изводи какво да очаквам като си я купя. Проблеми с предният мост и дървени ръчни скорости. Това не е малко и е определящо.
    Сега чистосърдечно Ви моля да я сравните с 90-та серия въпреки че са доста различни. И двете са голяма база и са създадени с еднакво предназначение. Само не ми зъдълбавайте с предния мост и А рамената и двете доколкото знам са фултайм. Реално бюджета за двете коли обаче е много различен, но предназначението е еднакво...
    Последно редактирано от Yaro; 04-11-09, 21:32.

  • #2
    До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

    Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение
    хич не се е изчерпала темата...
    хората много точно си пишат и се чудя даже как не са се намесили някои "капацитети". Мненията са много миродавни и философията за притежаване на такъв род автомобили е много конкретно написана от пишештите тук.
    Чест прави на собствениците на 80-та серия че си признават чистосърдечно че има проблеми с тая кола и то не малки. Аз поне си направих изводи какво да очаквам като си я купя. Проблеми с предният мост и дървени ръчни скорости. Това не е малко и е определящо.
    Сега чистосърдечно Ви моля да я сравните с 90-та серия въпреки че са доста различни. И двете са голяма база и са създадени с еднакво предназначение. Само не ми зъдълбавайте с предния мост и А рамената и двете доколкото знам са фултайм. Реално бюджета за двете коли обаче е много различен, но предназначението е еднакво...
    Двете не са голяма база,вервай ми,разликата е огромна.
    ТЛК 80 4,2ТД-95г

    Коментар


    • #3
      До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

      Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
      Двете не са голяма база,вервай ми,разликата е огромна.
      е да, в 80-та мога сигурно и мотора да си натоваря, ама на половината поляни не мога да обърна с една маневра

      Коментар


      • #4
        До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

        Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение
        хич не се е изчерпала темата...
        хората много точно си пишат и се чудя даже как не са се намесили някои "капацитети". Мненията са много миродавни и философията за притежаване на такъв род автомобили е много конкретно написана от пишештите тук.
        Чест прави на собствениците на 80-та серия че си признават чистосърдечно че има проблеми с тая кола и то не малки. Аз поне си направих изводи какво да очаквам като си я купя. Проблеми с предният мост и дървени ръчни скорости. Това не е малко и е определящо.
        Сега чистосърдечно Ви моля да я сравните с 90-та серия въпреки че са доста различни. И двете са голяма база и са създадени с еднакво предназначение. Само не ми зъдълбавайте с предния мост и А рамената и двете доколкото знам са фултайм. Реално бюджета за двете коли обаче е много различен, но предназначението е еднакво...
        Значи,приятелю:Не са една база"80,100,200 на ленд круизър са една база,според японците -фул сайз джип(американските стандарти са по-различни,това е като ЕС каласа ма Мерц или Баварец и Ес класа на Рено или Пежо или италианските(твоята е в този раздел заедно със 120-среден висок клас се води) и затова са им различни и цените и почитателите и консерватизма е ужасен също.
        Последно редактирано от tuni; 04-11-09, 21:22. Причина: правопис

        Коментар


        • #5
          До: 80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

          Слабото място на 90-ките е кормилната уредба. И не само... За мен поне това е шосеен автомобил. Бих се притеснил, ако трябва да мина 200 км макадам с него наведнъж.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #6
            До: 80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

            Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение
            Темата произлиза оттук:
            80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

            хич не се е изчерпала темата...
            хората много точно си пишат и се чудя даже как не са се намесили някои "капацитети". Мненията са много миродавни и философията за притежаване на такъв род автомобили е много конкретно написана от пишештите тук.
            Чест прави на собствениците на 80-та серия че си признават чистосърдечно че има проблеми с тая кола и то не малки. Аз поне си направих изводи какво да очаквам като си я купя. Проблеми с предният мост и дървени ръчни скорости. Това не е малко и е определящо.
            Сега чистосърдечно Ви моля да я сравните с 90-та серия въпреки че са доста различни. И двете са голяма база и са създадени с еднакво предназначение. Само не ми зъдълбавайте с предния мост и А рамената и двете доколкото знам са фултайм. Реално бюджета за двете коли обаче е много различен, но предназначението е еднакво...
            А приложението....там от където минава 80,аз с 90ката само си мечтая,защото заради пустуто му А-рамо,а-ха да се катурна на врати...А дали не е от зад кормилното
            Око за око и светът ще ослепее

            Коментар


            • #7
              До: 80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

              Колеги, толкова ли е зле 9-та серия. А аз се бях навил много да се хвърлям. Имам опит само с Хайлукс от двете последователни поколения до 2005 и последния. Мисля че са на подобна концепция като ходова част на А-рамена отпред и са доста издържливи при каране на макадам и доста по тежки терени. Разбира се че и раздатките са други (Хайлукса е Part time), но като експлоатационна издържливост би трябвало да са сходни. Поправете ме ако греша преди да направя грешната стъпка.
              Experienced on Toyota Hilux and VW Amarok

              Коментар


              • #8
                До: 80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

                90-та серия е много далеч от 80-та. Пълното усилие при каране по неравности на предното А рамо се концентрира... върху долното тампонче на амортисьора... Каквото и да го правите то е консуматив. Пригответе при често каране по макадам често да сменяте и рейката... При това забравете за големи гуми, няма къде да закачите и кормилен демфер... Въобще 90-ката е автомобил за хубави пътища с възможност комфортно да излезете до пътя за пикник... Всичко друго е възможно, но скъпо... Сравнение между 90-ка и 80-ка не виждам в какво може да се състои...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  До: 80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

                  Първоначално публикуван от rexty Преглед на мнение
                  Колеги, толкова ли е зле 9-та серия. А аз се бях навил много да се хвърлям. Имам опит само с Хайлукс от двете последователни поколения до 2005 и последния. Мисля че са на подобна концепция като ходова част на А-рамена отпред и са доста издържливи при каране на макадам и доста по тежки терени. Разбира се че и раздатките са други (Хайлукса е Part time), но като експлоатационна издържливост би трябвало да са сходни. Поправете ме ако греша преди да направя грешната стъпка.
                  Пак повтарям - недоразумението при 90-ката е преди всичко в кормилния механизъм. Неслучайно при 120 схемата е по-различна. Иначе - не, не е толкова зле и с една добра доработка може да стане чудесна машина за нашите условия. Въпросът е дали си струва, понеже в такъв случай цената наистина ще стане съизмерима с тази на 80-ката.
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #10
                    До: 80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

                    Първоначално публикуван от rexty Преглед на мнение
                    Колеги, толкова ли е зле 9-та серия. А аз се бях навил много да се хвърлям. Имам опит само с Хайлукс от двете последователни поколения до 2005 и последния. Мисля че са на подобна концепция като ходова част на А-рамена отпред и са доста издържливи при каране на макадам и доста по тежки терени...
                    За какво да е зле?
                    За макадам и "по тежки терени" и въобще черни пътища, най много да даде фира някой тампон и шарнир по окачването.

                    Коментар


                    • #11
                      До: 80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

                      Добре де като не става 90ката защо тогава гледам по австралийските форуми тея я ползват като обезумели във пустоща

                      Коментар


                      • #12
                        До: 80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

                        Защото незнаят, че не става.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #13
                          До: 80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

                          Понеже им е лесно и относително евтино да си я направят - все пак голям процент от фирмите производители на "тунинг" за офроуд са австралийски, нали
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #14
                            До: 80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

                            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                            Понеже им е лесно и относително евтино да си я направят - все пак голям процент от фирмите производители на "тунинг" за офроуд са австралийски, нали
                            Ама те освен брони и гуми не ги тунинговат бог знае колко все пак и там тези глезотии струват пари

                            Коментар


                            • #15
                              До: 80-та и 90/95-та серия на Ленд Крузър. Прилики и разлики.

                              Първоначално публикуван от Stanimir1 Преглед на мнение
                              Ама те освен брони и гуми не ги тунинговат бог знае колко все пак и там тези глезотии струват пари
                              Не говорим за глезотии - говорим за "усилване" на проблемните компоненти - в случая най-проблемна е рейката. Там знаят какъв е проблема и могат да го "лекуват". У нас половината хлопащи 90-ки дори не са и диагностицирани както трябва...
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X