Обява

Свий
Няма добавени обяви.

80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

    Темата произлиза оттук:
    Представяне на нашите Тойоти.


    Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
    Това е пък моето "джапанче".Мисля,че доста от хвалбите на които е подложен този камион са пресилени,масрафлия кола е и изобщо не е толкова здрава както се говори.За мен това е 5-ти джип и 4 японски,има и доста по-яки от 80-тката.
    В под-форум на Тойота сме, така, че можем да си говорим спокойно, но например?
    Последно редактирано от Yaro; 02-11-09, 20:42.

  • #2
    До: Представяне на нашите Тойоти

    Ами другия ми джип-Патрул К-160,4.2ТД,карам го от 14 години-купих го на 67К км.до сега масраф около 2500лв за тия години,безумна машина.Ааа,забравих имах и ПУХ-ГЕ-280,инжекционния двувалков мотор W110,дълга база с 2 блокировки,'78 год.В сравнение с тия машинки 80-тката е ПАРКЕТНИК масрафлия,дъртите 40,60,70 серии на тойота са много по-искрени.Имам чувството,че моето време си отиде и това на истинските джипни,романтичните и непоколебими мъжкари,ловци,риболовци,изобщо всестранно развити личности(комунистически възпитаници)без да сме членували в никакви партии освен в задължителните(пионер,комсомолец).Ярославе,ще ти кажа,че с моя екип от дъртофелници майстори,стругари,автомеханици и всякакви многостранно развити направихме поне 15 нововъведения на 80-тката-конструктивни такива и наистина стана по-здрава от фабричния вариант-естествено говоря за дифове,полуоси(особено за бронзовите втулки)скорости,раздатки.Мотори-не се коментират,макар,че са доста консервативни както и екстри и глезотии.По принцип сегмента ни е консервативен,но не може да се лежи вечно на ушенце и на стара слава.
    Последно редактирано от tuni; 02-11-09, 19:05. Причина: дописване

    Коментар


    • #3
      До: Представяне на нашите Тойоти

      Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
      Ами другия ми джип-Патрул К-160,4.2ТД,карам го от 14 години-купих го на 67К км.до сега масраф около 2500лв за тия години,безумна машина.Ааа,забравих имах и ПУХ-ГЕ-280,инжекционния двувалков мотор W110,дълга база с 2 блокировки,'78 год.В сравнение с тия машинки 80-тката е ПАРКЕТНИК масрафлия,дъртите 40,60,70 серии на тойота са много по-искрени.Имам чувството,че моето време си отиде и това на истинските джипни,романтичните и непоколебими мъжкари,ловци,риболовци,изобщо всестранно развити личности(комунистически възпитаници)без да сме членували в никакви партии освен в задължителните(пионер,комсомолец).Ярославе,ще ти кажа,че с моя екип от дъртофелници майстори,стругари,автомеханици и всякакви многостранно развити направихме поне 15 нововъведения на 80-тката-конструктивни такива и наистина стана по-здрава от фабричния вариант-естествено говоря за дифове,полуоси(особено за бронзовите втулки)скорости,раздатки.Мотори-не се коментират,макар,че са доста консервативни както и екстри и глезотии.По принцип сегмента ни е консервативен,но не може да се лежи вечно на ушенце и на стара слава.
      !
      Отговора ме изкефи максимално-що да не си призная?!
      И,аз съм от дъртаците-50 лазарника...та затова явно продължително търсих само и единствено TLC LJ-70!
      Убеден съм,че не съм сгрешил,знам ли...?
      много автомати-слаби резултати!

      Коментар


      • #4
        До: Представяне на нашите Тойоти

        56 лазарника,НЕ СИ СГРЕШИЛ,trust me.

        Коментар


        • #5
          До: Представяне на нашите Тойоти

          На всички ни е ясно,че по-старите джипки са по-здрави,тогава нямаше,икономий,олекотявания, електроника, всичко беше механично,моторите бяха от чогун, и куп други,всичко се правеше да издържа възможно повече,при възможно най-тежки натоварвания,за разлика от сегашните които ги правят да изкарат 10год.Просто Производителите си разбраха "ГРЕШКАТА",че нямат финансова изгода от един автомобил който ще върви 20год. безпроблемно,но хубавото е че,Ние закачихме от тези времена без електроника или електронни помагачи за шофьора,но има и такива които няма да закачат.

          Коментар


          • #6
            До: Представяне на нашите Тойоти

            Да ви представя и един истински ПИЧ от джипните-ето това е нещо непреходно и "почти" неубиваемо(понеже няма неубиваеми неща)
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              До: Представяне на нашите Тойоти

              Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
              Ами другия ми джип-Патрул К-160,4.2ТД,карам го от 14 години-купих го на 67К км.до сега масраф около 2500лв за тия години,безумна машина.Ааа,забравих имах и ПУХ-ГЕ-280,инжекционния двувалков мотор W110,дълга база с 2 блокировки,'78 год.В сравнение с тия машинки 80-тката е ПАРКЕТНИК масрафлия,дъртите 40,60,70 серии на тойота са много по-искрени.Имам чувството,че моето време си отиде и това на истинските джипни,романтичните и непоколебими мъжкари,ловци,риболовци,изобщо всестранно развити личности(комунистически възпитаници)без да сме членували в никакви партии освен в задължителните(пионер,комсомолец).Ярославе,ще ти кажа,че с моя екип от дъртофелници майстори,стругари,автомеханици и всякакви многостранно развити направихме поне 15 нововъведения на 80-тката-конструктивни такива и наистина стана по-здрава от фабричния вариант-естествено говоря за дифове,полуоси(особено за бронзовите втулки)скорости,раздатки.Мотори-не се коментират,макар,че са доста консервативни както и екстри и глезотии.По принцип сегмента ни е консервативен,но не може да се лежи вечно на ушенце и на стара слава.
              Tuni,
              Признавам, че особено напоследък те чета с удоволствие.
              И макар като цяло да не оспорвам написаното от теб, въпреки, че определено си имам мнение по въпроса, което не покрива изцяло казаното от теб, спирам дотук. Винаги можем да продължим дискусията "на маса" без да предизвикваме 'пожари' в Портала.

              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
              !
              Отговора ме изкефи максимално-що да не си призная?!
              И,аз съм от дъртаците-50 лазарника...та затова явно продължително търсих само и единствено TLC LJ-70!
              Убеден съм,че не съм сгрешил,знам ли...?
              Хмм, с духа на написаното от Tuni е трябвало да търсиш HZJ70...

              Коментар


              • #8
                До: Представяне на нашите Тойоти

                Лично Аз,предпочитам тези старите,прости,механични,грозни ,самовъзстановяващи се с парче тел,на пътя джипки,но знаейки,че ще се прибереш до гаража,за разлика от всички нови,без никакви изключения.Може и да греша за някой но,аз за себе си знам,че е така от опит.

                Коментар


                • #9
                  До: Представяне на нашите Тойоти

                  Много истини виждам в предните постове с които съм абсолютно съгласен ... ,ама моля Ви колеги нека обсъждането за/против ... да го направим в подходящия раздел!
                  Тук нали беше за представяне на "Тойотите" ни?
                  Поздрави.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Представяне на нашите Тойоти

                    Забравих да напиша за представянето глезотиите на Ленд Круизъра-Ви ЕКС-всички опции плюс фабрични: лебедка 21000 либри-електрическа,резервно колело на задната врата, задна стълба и експедиционен багажник(свален в момента) блокаж на междинния диф(само)фул тайм 4х4,климатроник-2 зонов,хладилник-фризер с форми за лед,автоматик,подгряване на седалките,2 еърбега,АБС,круиз- контрол,настройки на амортисьорите,елпакет,стъклен покрив,автоматично "перде" на радиатора,велур и ооо,писна ми.Нисана-2 супер опции-реални 220К км,автоматични хъбове и най -готиното-сваляем хард топ(4 пушки гърмят безпроблемно)ОООО,НЕ СЕ ПРОДАВАТ!!!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Представяне на нашите Тойоти

                      Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                      Много истини виждам в предните постове с които съм абсолютно съгласен ... ,ама моля Ви колеги нека обсъждането за/против ... да го направим в подходящия раздел!
                      Тук нали беше за представяне на "Тойотите" ни?
                      Поздрави.
                      Ако сметнете за необходимо трийте,но това си е самата истина,а,че не е в подходящата рубрика съгласен съм спор няма.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Представяне на нашите Тойоти

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Tuni,
                        Признавам, че особено напоследък те чета с удоволствие.
                        И макар като цяло да не оспорвам написаното от теб, въпреки, че определено си имам мнение по въпроса, което не покрива изцяло казаното от теб, спирам дотук. Винаги можем да продължим дискусията "на маса" без да предизвикваме 'пожари' в Портала.



                        Хмм, с духа на написаното от Tuni е трябвало да търсиш HZJ70...
                        Нищо против,аз пия САМО това,което сам си приготвя-ракията ,както и виното са ми от Каберне(не совиньон)а "полихрон",отдавна съм си изпил Джака-сингъл барел и Кардю-то(сингъл малц)

                        Коментар


                        • #13
                          До: Представяне на нашите Тойоти

                          Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                          Ами другия ми джип-Патрул К-160,4.2ТД,карам го от 14 години-купих го на 67К км.до сега масраф около 2500лв за тия години,безумна машина.Ааа,забравих имах и ПУХ-ГЕ-280,инжекционния двувалков мотор W110,дълга база с 2 блокировки,'78 год.В сравнение с тия машинки 80-тката е ПАРКЕТНИК масрафлия,дъртите 40,60,70 серии на тойота са много по-искрени.Имам чувството,че моето време си отиде и това на истинските джипни,романтичните и непоколебими мъжкари,ловци,риболовци,изобщо всестранно развити личности(комунистически възпитаници)без да сме членували в никакви партии освен в задължителните(пионер,комсомолец).Ярославе,ще ти кажа,че с моя екип от дъртофелници майстори,стругари,автомеханици и всякакви многостранно развити направихме поне 15 нововъведения на 80-тката-конструктивни такива и наистина стана по-здрава от фабричния вариант-естествено говоря за дифове,полуоси(особено за бронзовите втулки)скорости,раздатки.Мотори-не се коментират,макар,че са доста консервативни както и екстри и глезотии.По принцип сегмента ни е консервативен,но не може да се лежи вечно на ушенце и на стара слава.
                          Господин (или Другарю ако предпочитате) Туни, с цялото си уважение, нещо не съм съгласен с по голямата част от този пост. И нашия двор има един такъв ПИЧ: 3.3ТД

                          И доста време от моите скромни 30 год минава в подръжката на "ловджииката" на баща ми, който е на вашите години, корав, готин, ловджия, пее на руски и ако ми прочете поста пак ще ми се сърди.
                          Патрула наистина е здрав но тежи колкото ледоразбивач и заорава почти толкова лесно, понеже е на ресьори.
                          Теглил съм цялата му ловна дружинка с лигавата 80-ка. Не съм "джипар" но съм на мнение че марката и блокажите не драпат в гората а гумите и опита.
                          Поне с гумите от снимката ви, не мисля че се стига далеч.
                          Не се заяждам, не си зашитавам винкела, за сега ми върши работа, а като го сменя ще е за това (за да си качвам мотора и атв-то):

                          Коментар


                          • #14
                            До: Представяне на нашите Тойоти

                            Първоначално публикуван от gena Преглед на мнение
                            Ако сметнете за необходимо трийте,но това си е самата истина,а,че не е в подходящата рубрика съгласен съм спор няма.
                            Истината е само една ... че няма джип по добър от другия ,а именно култовата и обсъждана "Тойота"!Направо се накефих,че колегата "Tuni" оспори това.
                            Да,ама той твърди,че е имал такава машина ... ,а дали е била поддържана както трябва или е експлоатирана ... именно както "трябва" преди покупката?От тук идва и въпроса ... става ли "Тойота-80" или не?
                            Аз имах прекрасно мнение ... без да съм притежавал такъв екземпляр!Но нека научим повече от колеги ползвали това произведение на Японеца!...А ,дали темата е за друга рубрика ... то е ясно.По въпроса с триенето ... много е лесно ,ама спора бяга в полза на човека който изтрива мнението на колегата оспорил истината!!!
                            Поздрави.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Представяне на нашите Тойоти

                              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                              ...много е лесно ,ама спора бяга в полза на човека който изтрива мнението на колегата оспорил истината!!!
                              Поздрави.
                              Stef,
                              Стегни се, няма нито една изтрита публикация. Напротив, по твое предложение преместих мненията в нова тема.

                              80-та серия както всички други марки и модели има и своите недостатъци. Които обаче се броят на пръстите на едната ми ръка. Колко са моделите, които могат да се похвалят с това е друг въпрос.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X