Страница 7 от 7 ПървиПърви ... 34567
Резултати 121 до 140 от 140

Тема: Датчик на маслото - проблем

  1. #121
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    София
    Публикации
    619
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Цитат Мнение на emilganev Преглед на публикациите
    И аз да се запиша тук - същите истории - стрелката не се вдига повече от първата бяла и в ниските обороти светва лампата.Веднага си помислих за варианта с батерията,защото след проблемите с фаровете(там ще допълня темата,защото имам нови неща) няколко пъти пада до нула и се налагаше да ме бутат и с подаване на ток и понеже е 55A.... Та,първото което направих отворих капачката от горе и на 900 оборота хвърля масло през капачката нещо към 20см на горе.След това извадих двете буски на датчика и сега стрелката се заби на макс,а лампата не светва.Ще търся нещо заместител на датчика, но нов,а не от морга.Някой да е взимал нещо на нормална цена като за Опел 10-20лв?
    Не знам как реши, че в датчика ти е проблема... Според мен не трябва да караш джипката докато в сервиз не ти замерят налягането, или не тестваш с друг сигурен датчик. Ако ти е заминала маслената помпа, имаш нещо задръстено, или като цяло имаш проблем така, че няма налягане на маслото мотора няма да изкара дълго! За съжаление датчика е по-скъп отколкото ти се иска... няколко пъти по толкова.
    ОФА КБ X20SE + метан

  2. #122
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,415
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    QUOTE=emilganev;2913546]...Ще търся нещо заместител на датчика...[/QUOTE]

    Добре де , нали го коментирахме днес - преди всичко щом юнаците имат подходящ накрайник , да ти замерят налягането на празен ход при загрял двигател .
    И адаша ти го е казал :

    Цитат Мнение на VladimCho Преглед на публикациите
    ... Според мен не трябва да караш джипката докато в сервиз не ти замерят налягането, или не тестваш с друг сигурен датчик...
    Сега , аз бих се съгласил с него (ако и да пиша обикновено иронично на 3 ракии) и за проверка с друг датчик , за който се знае , че е читав , ама става излишно след като прочетох това (днес не ми го каза) :

    Цитат Мнение на emilganev Преглед на публикациите
    ... Та,първото което направих отворих капачката от горе и на 900 оборота хвърля масло през капачката нещо към 20см на горе....
    ... от там не би трябвало да хвърля . Масло колко ти гори ? Ма преди всичко : проверка на налягането .
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

  3. #123
    Регистрация
    Sep 2014
    Публикации
    229
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Следобяда след като говорихме с теб го проверих това с капачката.Имали смисъл да мерим налягането с механичен?Иначе на 9000 съм долял не повече от 1.5л ,при положение,че имам теч от капака.Иначе бял пушек от зад имам само при студен двигател.
    п.с имам развитие по твоя въпрос,но утре ще ти звънна
    C20Nе '94 KБ

    https://www.youtube.com/watch?v=u7q-JiKnFCY&t=4s

  4. #124
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,415
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Цитат Мнение на emilganev Преглед на публикациите
    ....Имали смисъл да мерим налягането с механичен?...
    Естествено , че има . То това е истинското . Другото е та@ак работа .
    Белия пушек (извън студеното палене сутрин) е индикатор за друга болест (доколкото разбирам , при теб липсва), а 1.5 литра разход на масло ми се види множко .
    "Теч" от капака , ако е видимо омаслявен , е силно казано . Аз например имам подобен "теч" от семеринга на коляновия вал и за целия пробег на маслото (обикновено 8-8 500 км. ) доливам не повече от 800 грама масло . Това от 130 000 км. насам .
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

  5. #125
    Регистрация
    Sep 2014
    Публикации
    229
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Утре ще гледам да премерим налягането.
    C20Nе '94 KБ

    https://www.youtube.com/watch?v=u7q-JiKnFCY&t=4s

  6. #126
    Регистрация
    Sep 2014
    Публикации
    229
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Налягането измерено! 2.5 на свободна 900 оборота,загрял мотор.При обороти над 3000 се качва налягането над 4.5 до 5
    C20Nе '94 KБ

    https://www.youtube.com/watch?v=u7q-JiKnFCY&t=4s

  7. #127
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,477
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Цитат Мнение на emilganev Преглед на публикациите
    Налягането измерено! 2.5 на свободна 900 оборота,загрял мотор.При обороти над 3000 се качва налягането над 4.5 до 5
    Според мен, показанията са в норми, значи или датчика се е скапал, или някъде по веригата му, дава лъжливи отклонения... По-важното е, че имаш нормално налягане.
    Нещо, което работи, не се пипа!

    ОФА КБ C20NE - Бивша.
    ОФБ ДБ 3.2 V6 2002г.

  8. #128
    Регистрация
    Sep 2014
    Публикации
    229
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Надявам се да е хубаво времето и в събота да видим таблото и онава каквото и да било да се оправи,ако е повредено и тогава ще се види датчика.Ще карам така изключен няколко дни
    C20Nе '94 KБ

    https://www.youtube.com/watch?v=u7q-JiKnFCY&t=4s

  9. #129
    Регистрация
    Jan 2008
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Име:  20160324_205620.jpg
Прегледи: 195
Размер:  36.2 Кб
    Здравейте колеги,наскоро се сдобих с ОФА КБ 2.0 93г. И показаниято на налягането на маслото на таблото ме притеснява защото винаги стои на максимума,Маслото е мобил 15/40 сменено преди две седмици на около 1000 km.Това проблем ли е и къде е проблема ако е? И ако е удобно някой колега с такава фронтета от Пловдив да пише едно лично и да я погледне дали е добре и дали и ма нещо защото тва ми е първото 4х4 и първия опел.Нямам идея как трябва да се държи колата при движение и т.н.Благодаря предварително! Лека и спорна!

  10. #130
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,477
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Като тръгнеш да палиш колата сутринта, веднага на секундата ли се забива стрелката догоре, преди смяната на маслото как е била стрелката? При мен стрелката стои догоре като при теб, но само когато сменям маслото всяка година и се държи така около 2-3 месеца, отделно като позагрее нормално се смъква на предпоследното деление при празен ход, а ако маслото е по-старо, стои на второто деление при празен ход и в зависимост от оборотите. Но не е нормално ако постоянно ти е догоре при всички обстоятелства, при Мерцедеса например 124-ката показва така догоре и постоянно маслото, но при фронти не мисля че трябва да е така освен ако не е чисто нов двигателя
    Нещо, което работи, не се пипа!

    ОФА КБ C20NE - Бивша.
    ОФБ ДБ 3.2 V6 2002г.

  11. #131
    Регистрация
    Jan 2008
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Постоянно е там независимо от обстоятелствата.веднага след запалването скача на макса и така остава докато не я загася.Взех я със сменено масло и нз какво е показваша преди.

  12. #132
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    София
    Публикации
    619
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Тя-стрелката е толкова ненормално нагоре, като гледам снимката, че диагнозата е скапан окъсил датчик (по-малко вероятно), или окъсили жици към датчика.
    ОФА КБ X20SE + метан

  13. #133
    Регистрация
    Sep 2014
    Публикации
    229
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Аз понеже още не съм го направил моето табло и си карам с изключен датчик и точно след като дам контакт стрелката залепва горе както при теб.Така че не е лошо да започнеш от датчика,дали няма махнат кабел,ако е имало проблеми с показанието като при мен.
    C20Nе '94 KБ

    https://www.youtube.com/watch?v=u7q-JiKnFCY&t=4s

  14. #134
    Регистрация
    Jan 2008
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Тъкмо бях да видя кабелите на датчика и както каза колегата emilganev единия кабел,който мисля , че е маса беше откачен.Изкарах и другия с пластмасовия накрайник и ги зачистих хубаво.След свързването и на двата както си трябва стрелката на таблото проработи.НО не така както очаквах.През първите 2 минути работеше както трябва - на празен ход стоеше на милиметър над първата черта,при подаване на газ отиваше между последните две почти до макса и загасих мотора.След запалване стрелката полудя - на празен ход подскача от първата стрелка до средата и то постоянно трепти.При подаване на газ скача с трептене до макса и стои там и си трепери докато не мине на празен ход и пак се връща на първата черта и си трепери в интервала от първата черта до средата.

  15. #135
    Регистрация
    Sep 2014
    Публикации
    229
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Правиш като мен - отиваш и мериш за налягането за да елиминираш евентуален проблем с помпата. След това нещата едно по едно ще се наместят.
    C20Nе '94 KБ

    https://www.youtube.com/watch?v=u7q-JiKnFCY&t=4s

  16. #136
    Регистрация
    Sep 2017
    Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: До: Датчик на маслото - проблем

    Здравейте аз имам проблем с моят датчик за маслото става въпрос за Опел Астра 1.6 хечбек 97г. В ниски обороти ми светва лампата за маслото. До 1500 оборота свети, маслото е 10w. Сменявам го на 10,000 километра но мине се не мине се и пак започва да светва. Доливах и пак започва да свети след време, смениха ми гарнитурата на капачката за масло,пак светва от време на време. И се чудя какво да я правя, ходих в един сервиз при един познат той ме посъветва да сложа по гъсто масло защото 10 било редичко. Е смених го с 15 пак свети от време на време.

  17. #137
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,415
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: До: Датчик на маслото - проблем

    Цитат Мнение на Nelka92 Преглед на публикациите
    Здравейте аз имам проблем с моят датчик за маслото става въпрос за Опел Астра 1.6 хечбек 97г. В ниски обороти ми светва лампата за маслото. До 1500 оборота свети, маслото е 10w. Сменявам го на 10,000 километра но мине се не мине се и пак започва да светва. Доливах и пак започва да свети след време, смениха ми гарнитурата на капачката за масло,пак светва от време на време. И се чудя какво да я правя, ходих в един сервиз при един познат той ме посъветва да сложа по гъсто масло защото 10 било редичко. Е смених го с 15 пак свети от време на време.
    Така както го описваш , проблем не ти е нито дачика , нито маслото , а майстора .
    Такъв , който те съветва "да сложиш по- гъсто" , бегай далече от него .
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

  18. #138
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София тел.0898780604
    Публикации
    676
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    На страницата ( Автомобили 4 x 4 ) има тема за моторни те масла , прочети я и да видим какво ще разбереш за масла та и майстора.
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

  19. #139
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,415
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Датчик на маслото - проблем

    Цитат Мнение на isuzo Преглед на публикациите
    На страницата ( Автомобили 4 x 4 ) има тема за моторни те масла , прочети я и да видим какво ще разбереш за масла та и майстора.
    Постът ти към мен ли е ?!
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

  20. #140
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София тел.0898780604
    Публикации
    676
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: До: Датчик на маслото - проблем

    Цитат Мнение на Nelka92 Преглед на публикациите
    Здравейте аз имам проблем с моят датчик за маслото става въпрос за Опел Астра 1.6 хечбек 97г. В ниски обороти ми светва лампата за маслото. До 1500 оборота свети, маслото е 10w. Сменявам го на 10,000 километра но мине се не мине се и пак започва да светва. Доливах и пак започва да свети след време, смениха ми гарнитурата на капачката за масло,пак светва от време на време. И се чудя какво да я правя, ходих в един сервиз при един познат той ме посъветва да сложа по гъсто масло защото 10 било редичко. Е смених го с 15 пак свети от време на време.
    Към колегата
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

Страница 7 от 7 ПървиПърви ... 34567

Сходни теми

  1. Проблем с маслото или...?
    От nemirko във форум OPEL
    Отговори: 44
    Последно мнение: 01-07-10, 08:01
  2. Проблем с датчика за маслото
    От rosen123 във форум 2-Тактови
    Отговори: 3
    Последно мнение: 13-06-09, 23:39
  3. Отговори: 8
    Последно мнение: 01-06-09, 19:30
  4. Проблем с меренето на маслото
    От peterson във форум 4-Тактови
    Отговори: 3
    Последно мнение: 13-12-08, 22:07
  5. Отговори: 3
    Последно мнение: 13-11-08, 09:21

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •