Страница 1 от 7 12345 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 140

Тема: Датчик на маслото - проблем

  1. #1
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    пазарджик
    Публикации
    74
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране Датчик на маслото - проблем

    датчика ми попринцип държи ниски стойности на маслото още от както карам джипа на средата на скалата е студен като запаля а като загрее и при дълъг път на и над 3000 оборота пада на първа чертичка над червеното обаче напоследък при паленето е на първа черта а като загрее пада в червеното и ми светка лампата което ме побърква а масло има и налягане има защото последния път преди да тръгна забравих да провера нивото запалих сетих се,не е работил и 3 секунди и беше качил маслото на щеката до горе....некакви идеи и съвети че нов датчик разбрах че е около 90лв и нещо много ми се виждат.
    който може го може,който не може седи и наблюдава 8) 0889992228

  2. #2
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Горна Оряховица
    Публикации
    63
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Колега, сигурен ли си ,че вдига налягане?Това с щека не е критерий.Едновременно да се скапят датчика за лампата и манометъра е малко вероятно.Защо не отидеш да ти замерят налягането,за да си сигурен,че са датчиците?

  3. #3
    Регистрация
    Apr 2007
    Място
    София
    Публикации
    5,193
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    А, може, особено когато е един общ..... Но проверка никога не е излишна.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

  4. #4
    Регистрация
    Jan 2006
    Публикации
    1,479
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Цитат Мнение на 6efa Преглед на публикациите
    датчика ми попринцип държи ниски стойности на маслото още от както карам джипа на средата на скалата е студен като запаля а като загрее и при дълъг път на и над 3000 оборота пада на първа чертичка над червеното обаче напоследък при паленето е на първа черта а като загрее пада в червеното и ми светка лампата което ме побърква а масло има и налягане има защото последния път преди да тръгна забравих да провера нивото запалих сетих се,не е работил и 3 секунди и беше качил маслото на щеката до горе....некакви идеи и съвети че нов датчик разбрах че е около 90лв и нещо много ми се виждат.
    Имай си на предвит,че датчика за налягането и за лампата е един и същ както пише куздов(най вероятно от датчика,ако не качва масло на 5-тата минута двигателя блокира)
    А за бавното качване на налягането сутрин както и за бавното изгасяне на лампата за маслото е виновен масленият филтър(моят го смених няколко пъти за да налучкам точната марка)
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

  5. #5
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Русе
    Публикации
    9,257
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Не искам да те плаша,но час по-скоро иди да ти замерят налягането в маслената магистрала/където е датчика/.Дано да е измервателният уред,но ако не е и караш така,90 лева ще е много малък процент от общата сума...

  6. #6
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    653
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Марински,кои са филтрите,че и при мен вече втора смяна на масло с филтър не гасне веднага лампата като запаля.
    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

  7. #7
    Регистрация
    Nov 2007
    Публикации
    72
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Аз имах подобен проблем с масления филтар на старата Фронтера при пробвани 4-5 марки най добър показател на налягането ми показа БОШ но по мое мнение и наблюдение двигател 2000i "C20NE" е маслената помпа като цена е златна около 500 600 лева
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  8. #8
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    пазарджик
    Публикации
    74
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    ей сега се върнах от майстора и тои каза да сменя първо масления филтър па да видим дали ще се оправи така че ще си търся филтър
    който може го може,който не може седи и наблюдава 8) 0889992228

  9. #9
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    122
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Аз сега съм с оригинален филтър GM купен от олимпия и маслото продължава да прави мизерии, лампата свети като загрее и ме дразни.Сmенена е маслената помпа с нова пак оригинална.
    Смятам че проблема е от масления термостат, защото при студен двигател маслото ми седи на 3/4 и в момента в които колата позагрее малко налягането пада почти до червеното. Смятам да експериментирам като натегна прожината на термостата ама нещо все не ми остава време, ако някой го е правил моля да сподели
    Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

  10. #10
    Регистрация
    Jan 2006
    Публикации
    1,479
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Цитат Мнение на drjanton Преглед на публикациите
    Марински,кои са филтрите,че и при мен вече втора смяна на масло с филтър не гасне веднага лампата като запаля.
    Майче на бош беше,сега с тия тойоти се занимавам и в главата ми е каша
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

  11. #11
    Регистрация
    Apr 2007
    Място
    София
    Публикации
    5,193
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Цитат Мнение на rosssko Преглед на публикациите
    Аз сега съм с оригинален филтър GM купен от олимпия и маслото продължава да прави мизерии, лампата свети като загрее и ме дразни.Сmенена е маслената помпа с нова пак оригинална.
    Смятам че проблема е от масления термостат, защото при студен двигател маслото ми седи на 3/4 и в момента в които колата позагрее малко налягането пада почти до червеното. Смятам да експериментирам като натегна прожината на термостата ама нещо все не ми остава време, ако някой го е правил моля да сподели
    Аз смених масления термостат, но без ефект. Пробвах и с постоянно отворен термостат, но много пада температурата на мотора. Забелязал съм, че след смяна на маслото 1000-2000 км няма проблем и после, след продължително каране на високи обороти, като изключа от скорост почва да присветква. Ако покарам по инерция на скорост не свети. Според мен или всичките масла са скапани и бързо си променят вискозитета или "тия мотори са си така...." Чел съм из руските форуми за хора, които са си правили основен ремонт по всички правила и проблемът си остава. Пък знам ли, може и пружината да отслабва с времето и да държи термостата полуотворен постоянно. Мислех да пробвам и с принудително затворен, но не ми се занимава напоследък. Ти ако имаш време, пробвай и пиши за резултата.
    п.п. Като смени маслената помпа, клапана за налягането смени ли го?
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

  12. #12
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    122
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Скъпи колеги, мога да заявя че проблема със светещата лампа за маслото си остава дори и при принудително затворен маслен термостат Стигам до заключението че просто моторите ни си отиват........въпреки че моя е с нови лагери на коляновия вал и нова маслена помпа налягането при загрял мотор просто го няма Сега остава само да проверя дали при по дебело масло нещата ще стоят по друг начин....
    Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

  13. #13
    Регистрация
    Jan 2006
    Публикации
    1,479
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Цитат Мнение на rosssko Преглед на публикациите
    Скъпи колеги, мога да заявя че проблема със светещата лампа за маслото си остава дори и при принудително затворен маслен термостат Стигам до заключението че просто моторите ни си отиват........въпреки че моя е с нови лагери на коляновия вал и нова маслена помпа налягането при загрял мотор просто го няма Сега остава само да проверя дали при по дебело масло нещата ще стоят по друг начин....
    Пробва ли да сложиш друг датчик??Поне в София имате доста фронтери сваляш от едната и пробваш
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

  14. #14
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    653
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    А с малко по гъстичко масълце как е?
    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

  15. #15
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    122
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Друг датчик не съм пробвал но си мисля че няма да има разлика.За по гъстичкото масълце ще кажа като ми доиде времето за смяна а до тогава имам още 7000 км приблизително
    Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

  16. #16
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    пазарджик
    Публикации
    74
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Цитат Мнение на drjanton Преглед на публикациите
    А с малко по гъстичко масълце как е?
    може и от масълцето да е мойто е 15 40 полу синтетика ама бая редичко ми се вижда ама кои се е минал минал се е нема да го сменям че е на 1000 км мисля да сменя филтъра,взимах си един на MANN някакви отзиви за него?
    който може го може,който не може седи и наблюдава 8) 0889992228

  17. #17
    Регистрация
    Nov 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    275
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Аз карам с MANN филтър на моята x20se и нямам проблем с налягането.
    0877 83 30 90 - Жоро

  18. #18
    Регистрация
    Dec 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,022
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    [QUOTE=6efa;907269]може и от масълцето да е мойто е 15 40 полу синтетика

    15/40 е минерално, а 10/40 е полусинтетика. Така че не си се минал не се притеснявай

  19. #19
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    653
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    Има 15/40 полусинтетика.Може да се пробва нещо на ..../50,което за нашите не много нови двигатели е добро решение.
    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

  20. #20
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    София
    Публикации
    344
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Датчик на маслото - проблем

    ей сега се върнах от майстора и тои каза да сменя първо масления филтър па да видим дали ще се оправи така че ще си търся филтър
    Масления филтър нали има клапан, който при запушване на филтъра пуска непречистено масло към двигателя?

Страница 1 от 7 12345 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Проблем с маслото или...?
    От nemirko във форум OPEL
    Отговори: 44
    Последно мнение: 01-07-10, 09:01
  2. Проблем с датчика за маслото
    От rosen123 във форум 2-Тактови
    Отговори: 3
    Последно мнение: 14-06-09, 00:39
  3. Отговори: 8
    Последно мнение: 01-06-09, 20:30
  4. Проблем с меренето на маслото
    От peterson във форум 4-Тактови
    Отговори: 3
    Последно мнение: 13-12-08, 23:07
  5. Отговори: 3
    Последно мнение: 13-11-08, 10:21

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •