Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митове и легенди за дизеловите автомобили

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

    Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
    ...В този ред на мисли. Защо 2.0д на Пежо не пушеше при никакви режими ,под 3000 оборота, а 1.9д на ФВ пуши та се къда. Това поне го виждаме всеки ден-пушещи ФВ-та. Може да са много бързи,но определено не са по-добри. На братчеда ТДи-то 90к.с. дето е без червени букви TDi...
    Ама нямаш спирка... Двигателите на VAG 90 и 110к.с. не са помпа-дюза. Разкажи ни ако обичаш още за пушещите помпа-дюзи на VAG.
    Всяка технология си има предимства и недостатъци. Помпа-дюзата не прави изключение - има и от едното и от другото. Към момента на въвеждането и в експлоатация значително е превъзхождала класическия дизел и първите поколения комънрейл. Е, след това е изпаднала от класацията.
    Кажи ти какъв комплекс избиваш, та така оплюваш VW? Не, че няма за какво де, ама не видях да си се аргументирал с нещо конкретно.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #77
      До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

      Една малка подробност за Golf-овете. На доста хора, дето карат такова, първата им работа след като си го купят е да търчат до го чипосат. Специално за някои двигатели ценита са народни. Та не се чуди защо пушат. Едни хубаво чипосване докрай на твойто ще има същия ефект.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #78
        До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Една малка подробност за Golf-овете. На доста хора, дето карат такова, първата им работа след като си го купят е да търчат до го чипосат. Специално за някои двигатели ценита са народни. Та не се чуди защо пушат. Едни хубаво чипосване докрай на твойто ще има същия ефект.
        Абсолютно вярно,но нали ти казвам. 90 коньовия също пуши ужасно много при около 2500-3500 оборота,а е поддържан и гледан добре.

        Ице оправи ми настроението за деня. Какво,ако не ПД са 90 и 110 к.с. на Голф 4?

        А относно ПД. Смятам,че тази система много е изпреварила времето си. Като кнцепция ми харесва много повече от комън рейла,но не е доживяла,за да се ползва. Има редици плюсове пред,не могат на този етап да се проявят. Ама то и комунизЪма на приказки звучи добре,пък прилагането... НЪЦКИ. Няма как всички да са равни...

        Комплекси не избивам,дразня се,че се ползват някви клишета и тн. Ама той Carburettor хубаво го каза: Последния качествен ФВ е Голф I. Не казвамче другите марки са по-по-най,но ФВ изобщо не са това,което бяха. И не само,че не са това,което бяха,ами са и много надолу,но пък за сметка на това са супер прехвалени и с надути цени. Вярвам,че от сегашния Голф (6) нататък ще се стегнат пак,но промеждутъка Голф 1-Голф 6 е мноооого зле. Да не дискутираме повече марки,а? И на Пежо да беше ПД-то пак щях да го „плюя“. И да не се бърка „любовта“ ми към историята на Пежо и немалкото им велики модели от миналото с възнасяне на сегашните. Е едно 307 дизел,например, като качество е под всякаква критика. Но пък 307 SW е доста по-добре.
        Последно редактирано от Dino; 12-11-09, 12:38.
        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
        Volkswagen Bora AKL

        Коментар


        • #79
          До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

          Еми не знам. Карал съм Skoda Fabia с такъв двигател, и не съм забелязал талива проблеми. А собственика твърдеше че разхода му е нисък. На мен конкретно не ми харесваха вибрациите и шума.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #80
            До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

            Разхода на 1.9 90 к.с. двг-то се върти около 6. Градско и извънградско Варна. Партнера само градско (засичан е) даваше около 6. Явно има разлика,защото Голфа се кара и извънградско доста,а Партнера повече градско. Ако намеря номера,на човека,който купи колата ще го питам как вървят нещата,да видим. И айде вече по дизелите като цяло,а не един да каже нещо и както е нормално 100 да скочат с/у него. Да не каже нещо човек. Нали затова сме тук,да споделяме опит с техниката. Като не му харесват на някого фактите,да си затвори очите и да преглътне. Всеки си дърпа към него. Аз казвам какви наблюдения имам от опит. Няколко мита за разсъждение:
            Дизелите са бавни?
            Дизелите цапат повече?
            Дизелите са за баби и дядовци?
            Дизелите са само за тежки машини,не стават за състезания!?!?!?!?!

            Дане да не е писано преди.

            И нещо,което май беше споменато като мит,а е чист факт.
            -Няма нужда да се седи на място,преди да изгасиш. За турбо-дизел става дума.

            Ами абсолютно има нужда,защото турбината в повечето случаи няма лагери,а се върти върху тънък слой масло. Като форсираш,преди да загасиш маслото спира да се качва към оста,но турбината се върти и става мазало. Като стоиш малко на празен ход,да и паднат максимално оборотите на турбината се намаля периода,в който се върти без масло. То това си го пише и в книжките за експлоатация на новите автомобили.
            Последно редактирано от Dino; 12-11-09, 12:54.
            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
            Volkswagen Bora AKL

            Коментар


            • #81
              До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

              Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
              ... Ице оправи ми настроението за деня. Какво,ако не ПД са 90 и 110 к.с. на Голф 4? ...
              Класически дизел с ГНП. PD са 1.9TDI/8V - 101, 105, 115, 131, 150к.с.; 2.0TDI/8V - 136; 2.0TDI/16V - 140 и 170k.c. във всичките им вариации. Възможно е да пропускам някой двигател.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #82
                До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                гледах едно клипче в you tube ,един си зареждаше (в америка),и най високия октан беше 94 ,много се учудих

                Коментар


                • #83
                  До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                  Първоначално публикуван от tododad Преглед на мнение
                  гледах едно клипче в you tube ,един си зареждаше (в америка),и най високия октан беше 94 ,много се учудих
                  Тукашния стандарт за мерене на октана е различен с рамошния. Потърси в чичо Google "RON" и "ROS", и сам ще разбереш за какво иде реч.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #84
                    До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                    Е значи не е 90,ами е 101к.с. Извинявам се за заблуждаването. Както и да е-пуши.
                    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                    Volkswagen Bora AKL

                    Коментар


                    • #85
                      До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                      Гъвкави,динамични ,икономични с голям въртящ момент и много разтоварени се славят новите мотори на ФВ.А онези другите се славят с проблемите на вакуми,датчици,клапани с нагар по капака на мотора и др.са ни добре познати.
                      0887 526 564/ 0897 933 755 /

                      Коментар


                      • #86
                        До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                        Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение
                        Гъвкави,динамични ,икономични с голям въртящ момент и много разтоварени се славят новите мотори на ФВ.А онези другите се славят с проблемите на вакуми,датчици,клапани с нагар по капака на мотора и др.са ни добре познати.

                        Нема толкова бъгави мотори като тия на Холцваген, особено помпа-дюзата нанесе непоправими щети на имиджа на марката. Тракащи, ужасно шумни, ненадеждни и доста неекологични моторетки.

                        За да не пиша всичко отново - в тази тема съм казал всичко, което мисля за тази задънена улица на еволюцията на дизеловия двигател.

                        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...389#post821389













                        Последно редактирано от Carburettor; 12-11-09, 17:27.
                        ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                        Volvo XC90 D5 Executive '12
                        Volvo XC60 D5 Summum '11
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                        Коментар


                        • #87
                          До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                          ...и аз да се включа в спора.Отностно нафтата всички знаем че нафтата в България ни е добра,но няма нищо общо с тази в Германия,Австрия и други Европейски държави.А отностно Фолксваген…баща ми преди 2 години си докара от Düsseldorf VW Passat B5 1.9 TDI 1999 (ако не се лъжа).До сега не е имал никакви проблеми като се има предвид,че понякога го кара като за последно (бой колкото може да носи).Направо не повярвах като видях как върви,а е само 110 коня!Но в случея голямите успехи се дължат не само на дюзата-помпа,а и на турбината!Не мога да правя сравнение с други мотори тъй като не съм карал дизели,но останах изненадан от вървежа на този 1.9 TDI мотор!

                          Коментар


                          • #88
                            До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                            Първоначално публикуван от pilota7222 Преглед на мнение
                            ...и аз да се включа в спора.Отностно нафтата всички знаем че нафтата в България ни е добра,но няма нищо общо с тази в Германия,Австрия и други Европейски държави.А отностно Фолксваген…баща ми преди 2 години си докара от Düsseldorf VW Passat B5 1.9 TDI 1999 (ако не се лъжа).До сега не е имал никакви проблеми като се има предвид,че понякога го кара като за последно (бой колкото може да носи).Направо не повярвах като видях как върви,а е само 110 коня!Но в случея голямите успехи се дължат не само на дюзата-помпа,а и на турбината!Не мога да правя сравнение с други мотори тъй като не съм карал дизели,но останах изненадан от вървежа на този 1.9 TDI мотор!
                            Ами, ако не бъркам тоя 110 коня мотор не е помпа дюза и е по кУраФ
                            Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                            И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                            вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                            Коментар


                            • #89
                              До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                              Първоначално публикуван от pilota7222 Преглед на мнение
                              .Не мога да правя сравнение с други мотори тъй като не съм карал дизели,но останах изненадан от вървежа на този 1.9 TDI мотор!
                              пробвай и 1.9 131кс... а пък същия мотор с чип тунинг вече става страшно... мой съсед имаше едновременно Ауди ТТ 1.8Т и А4 1.9ТДИ с чип... А4-ката вървеше повече от ТТ

                              Обаче наистина дават досадни дефекти - само по двигателя имам 3 дефекта за 30000км (пробег между 80 и 110х.) - спукан маркуч на турбото 176лв, спукан маслен охладител 360лв - за малко да скапа мотора, защото вкара над 1л антифриз в маслото... и дефектен термодатчик...

                              Обаче темата бяха дизелите като цяло и дали се развалят от БГ нафтата - явно не от нея, защото Автобилд едва ли зарежда у нас...

                              Изводът ми е, че проблемите са конструктивни, а не "горивни" - тестът на Автобилд с Мазда 5 дизел е 100 000км без никакви ремонти...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #90
                                До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                                Обаче темата бяха дизелите като цяло и дали се развалят от БГ нафтата - явно не от нея, защото Автобилд едва ли зарежда у нас...

                                Изводът ми е, че проблемите са конструктивни, а не "горивни" - тестът на Автобилд с Мазда 5 дизел е 100 000км без никакви ремонти...[/QUOTE]

                                Значи да се постави въпроса дали дизела се разваля от българската нафта е доста некоректно. То е все едно онази "задачка" със самолета - лети на еди колко си метра височина , с еди-каква си скорост .... накрая : на колко години е пилота ?!
                                Вероятно е по- добре да се попита : с коя нафта един дизел при еднакви други условия ще има по- дълъг живот : с българската , или с германската ? И пак няма да е достатъчно коректно , щото с германската върви повече практически , ама предразполага и към по-висока скорост . А от там последствията и пак скъсен живот

                                ПС. Не бих си купил дизел втора ръка от човек , който ми се хвали , че го е карал със 180-200 км. ... за да ми докаже че мнооого върви .
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X