Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

    Ето няколко снимки и от мен.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1070699.jpg
Прегледи:1
Размер:103.5 КБ
ID:5229479 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1070700.jpg
Прегледи:1
Размер:98.5 КБ
ID:5229481 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1070701.jpg
Прегледи:1
Размер:88.1 КБ
ID:5229480

    Написах ги на EN, че да ги пусна в другите форуми
    Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
    Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

    LZ1FLY

    Коментар


    • #92
      От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

      И аз го направих.Работи добре.
      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
      Grand 3.1TD
      0898 620 306 Стоян

      Коментар


      • #93
        От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        На моя джип дистанционното управление работи поне на 15 м. "хваща" и през прозореца в къщи. Не знам защо е така, не съм го пипал и много се учудих, че работело на 1-2м.
        В неделя изпробвах на какво разстояние работи дистанционното. Преброих 31 крачки докато достигна до най-близката до мен задна част на джипа. До предната врата е гарантирано поне 30м. Кората на вратата съм я свалял по-рано т.к. бяха прекъснати кабели от вратата към купето. На модула ми не съм видял изведен външно кабел за антена. Тогава защо работи на такова голямо разстояние?
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #94
          От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
          В неделя изпробвах на какво разстояние работи дистанционното. Преброих 31 крачки докато достигна до най-близката до мен задна част на джипа. До предната врата е гарантирано поне 30м. Кората на вратата съм я свалял по-рано т.к. бяха прекъснати кабели от вратата към купето. На модула ми не съм видял изведен външно кабел за антена. Тогава защо работи на такова голямо разстояние?
          Ами напълно е възможно. Сега няма да ровя, но този "бъг" засяга само някои WJ, произведени от еди-кога си до еди-кога си.
          Факт е, обаче че нашите не бачкаха като хората. Сега, обаче са чук!
          Suzuki GSXR
          VW Touareg
          Mitsubishi Pajero II

          Коментар


          • #95
            От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

            Аз само се чудя дали ще е по-добре да сменя Джицата с някоя single core, че сложих многожична...
            Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
            Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

            LZ1FLY

            Коментар


            • #96
              От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

              Абе доколкото си спомням от едно време - когато се работи с високи честоти е по-добре проводника да е многожилен. Тогава активното съпротивление е по-малко. Туй е щото когато има високи честоти много голямо влияние оказват един ефект, който се казва "Токове на Фуко" или вихрови токове. Да не се оливам тук, ама заради това тока тече само по повърхността на проводника. Когато е многожилен имаме пове повърхност. От многожилно проводници се правят и намотките на феритните антени и т.н. Само не съм много сигурен дали тези много жила не трябва да са изолирани или не... ама както и да е - май по-добре да е многожилен.
              Suzuki GSXR
              VW Touareg
              Mitsubishi Pajero II

              Коментар


              • #97
                От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
                Абе доколкото си спомням от едно време - когато се работи с високи честоти е по-добре проводника да е многожилен. Тогава активното съпротивление е по-малко. Туй е щото когато има високи честоти много голямо влияние оказват един ефект, който се казва "Токове на Фуко" или вихрови токове. Да не се оливам тук, ама заради това тока тече само по повърхността на проводника. Когато е многожилен имаме пове повърхност. От многожилно проводници се правят и намотките на феритните антени и т.н. Само не съм много сигурен дали тези много жила не трябва да са изолирани или не... ама както и да е - май по-добре да е многожилен.
                Точно в случая е баш-тамън все тая.

                А и феритните антени се правят с многожилни, когато такива има под ръка. Правят се и с текстилно "подкрепени", когато трябва да са тънки. Разликата между феритна антена с многожилен и едножилен като параметри в общия случай е точно никаква.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #98
                  От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                  Моята жица е точно от някаква вътрешна антена (от тези Y-образните кабеляци), ама помня ли от какво точно беше... за това реших нея да ползвам.
                  Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                  Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                  LZ1FLY

                  Коментар


                  • #99
                    От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                    Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
                    Моята жица е точно от някаква вътрешна антена (от тези Y-образните кабеляци), ама помня ли от какво точно беше... за това реших нея да ползвам.
                    Пак е все тая. Дистанционните обикновено работят на честоти от порядъка на 430Mhz. Проста жица с дължина 5/8 ламбда (дължина на вълната), независимо от това каква е жицата, би вършила екстра работа.

                    При антените силата на приемане не е пропорционална само на дължината. Трябва и малко акъл. Ама това ако ще изкусуряваш де. Един лесен навин е да сложиш една дълга жица, и после подрязвайки я през примерно един сантиметър да опитваш кога ще е най-добре.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                      Май ще го зарежа така, поне докато работи
                      Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                      Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                      LZ1FLY

                      Коментар


                      • От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                        Здравейте, моята джипка е септември 2003. Има ли я тази екстра с фаровете? Благодаря предварително. Весели празници на всички.

                        Коментар


                        • От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                          Здравейте искам да попитам някой колега с Grand Cherokee 2.7 CRD успял ли е да пусне бибиткането на тромпата при фабричната аларма.На мен в балканстар ми казаха че тези опции не важат за моята кола и не били активни след закачане на стенда.Прочетох цялата тема и доколкото разбирам има колеги който са активирали тромпата с смяна на региона на Саnada.Аз нямам Auto на лоста за светлините значи фабрично нямам шанс да активирам автоматично при палене да се активират късите, а евентуално с дабавяне на допълнителен DRL модул както са написали колегите по горе.Благодаря предварително.

                          Коментар


                          • От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                            Първоначално публикуван от neyo Преглед на мнение
                            Здравейте, моята джипка е септември 2003. Има ли я тази екстра с фаровете? Благодаря предварително. Весели празници на всички.
                            За да я има тази опция, трябва вместо релето за къси светлини /Low Beam Relay/, да имаш съответния модул за дневни светлини /DRL relay P/N 56042677AA/


                            Иначе, за да се активира тази функция, трябва да се изпълнят описаните и цитирани назад в темата условия:

                            1) Remove the Low Beam Relay.
                            2) Insert the Low Beam/Daytime Running Lamp Relay into the originally vacant location in the upper left corner of the Junction Block
                            (DRL relay P/N 56042677AA).
                            3) Using the DRB III
                            ® scan tool, change the “country code” in the Body Control Module (BCM) to Canada.
                            4) Initialize the BCM. (Same as the “Reset the Module” command that appears on the DRB III display.)
                            5) Verify that the Daytime Running Lights come on when the engine is started and go off when the engine is stopped. When on, the running lights will have a lower intensity compared to that of the regular low beams.Enabling the Daytime running lights feature (USA models)

                            The daytime running light (DRL) feature is standard on Canadian Grand Cherokee models but can also be enabled for 1999-2004 U.S. models (dealer visit required).
                            На блока с бушоните и релетата:1. Премахва се релето за къси светлини.
                            2. Над него ( в горния ляв ъгъл) се монтира модул за дневни светлини (DRL) - Mopar part number 56042216AB.
                            3. Чрез прибор за диагностика - DRBIII® scan tool, Body Control Module (BCM) се препрограмира “country code” да е Канада.
                            4. След това Body Control Module (BCM) се рестартира за да се запишат новите настроики.
                            5. След тази процедура светлините трябва да се включват след стартиране на двигателя и да се изключват след изгасването му. При това тези светлини са с по-слаб интензитет в сравнение с нормалните къси светлини.
                            Тази опция (DRL) е стандартна за Grand Cherokee WJ 1999 - 2004г., произведени за Канада.
                            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                            First impression is not always true. Get inspired.
                            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                            Reading is sooo boring, unlike writing!

                            Коментар


                            • От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                              Въпросната процедура с допълнително парче кабел се прави само за модула в лявата/дясната врата или на двете?
                              WG 2.7 CRD

                              Коментар


                              • От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                                Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                                Въпросната процедура с допълнително парче кабел се прави само за модула в лявата/дясната врата или на двете?
                                Той въпросния модул е само в дясната врата.
                                Suzuki GSXR
                                VW Touareg
                                Mitsubishi Pajero II

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X