Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

    Ами общо взето аз моят проблем го реших чрез закупуването на DRL модул за 40лв. Ако някой иска може да му пратя линка да види сайта... Модулчето има забавено пускане с намален интензитет, функция да се гаси с закъснение (Leaving Home) и поради наличието на ксенон се поставя на дългите и свети супер. На 3 коли имам сложен от този модул и се родих... може да се направи ако искате да свети заедно с габаритите и номера, но моите всичките са направени само дългите на 20% да светят. Общо взето е това, а за монтажа се доверявам на алармаджия да не взема да запаля нещо
    Jeep Grand Cherokee 3.1 Td 2000
    Jeep Cherokee 2.5 Td L 1996
    Audi Q7 3.0 TDi 08
    Peugeot 306 1.8 16V 99 139dB

    Коментар


    • #77
      От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

      Първоначално публикуван от HuKuTy^KeP4eB Преглед на мнение
      Ами общо взето аз моят проблем го реших чрез закупуването на DRL модул за 40лв. Ако някой иска може да му пратя линка да види сайта... Модулчето има забавено пускане с намален интензитет, функция да се гаси с закъснение (Leaving Home) и поради наличието на ксенон се поставя на дългите и свети супер. На 3 коли имам сложен от този модул и се родих... може да се направи ако искате да свети заедно с габаритите и номера, но моите всичките са направени само дългите на 20% да светят. Общо взето е това, а за монтажа се доверявам на алармаджия да не взема да запаля нещо
      Смятам , че ще е полезно за всички да погледнат споменатия от теб линк , с което предполагам няма да се нарушат правилата на форума.
      ________________________________________________________________________________________
      Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
      HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

      Коментар


      • #78
        От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

        ами ако нарушава правилата... гъбичката ако не ето го http://drl.hit.bg/index.html
        Jeep Grand Cherokee 3.1 Td 2000
        Jeep Cherokee 2.5 Td L 1996
        Audi Q7 3.0 TDi 08
        Peugeot 306 1.8 16V 99 139dB

        Коментар


        • #79
          От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

          Много полезно колега!
          Благодаря!
          [FONT=Arial]"Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса..."[/FONT]
          Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
          Kawasaki KLE 500

          Коментар


          • #80
            От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

            Аз си монтирах подобно. Няма да пиша от кого (от някакъв пловдивски пич), но е не по-лошо от това. Препоръчвам ги. Много удобно във всички отношения.
            Терзанията с дневните светлини се решават с тези DLR хардуерчета много успешно.

            Проблема с бибиткането при заключване също е решен... сеага мъчим проблема с обхвата на дистанционното...
            Suzuki GSXR
            VW Touareg
            Mitsubishi Pajero II

            Коментар


            • #81
              От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

              Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение

              Проблема с бибиткането при заключване също е решен... сеага мъчим проблема с обхвата на дистанционното...
              Поразрових се из германския форум - оказа се, че има решение. Според колегите обхвата се увеличава от 1-2 на цели 20 метра!

              В темата има указания и снимки, но снимките май се виждат само за регистрирани потребители. Ако желаете, мога да преведа указанията, но нещата са прости - просто се монтира антена (една дълга жица). Но дължината на "жицата" е от значение заради честотата 433MHz, така че антената трябва да е ≈ 70cm

              Темата: http://www.jeepforum.de/index.php?showtopic=12220&hl=

              Ето и още една тема с упътвания и снимки - това се оказва доста разпространено и любимо усъвършенстване

              http://www.jeepforum.de/index.php?showtopic=13412
              ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
              Volvo XC90 D5 Executive '12
              Volvo XC60 D5 Summum '11
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90

              Коментар


              • #82
                От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                А - така... сега само остава да видя как се сваля кората на вратата... Ако някой вече го е правил - да напише 2-3 изречения - може още днес да пробвам това с антената.
                Интересното е, че в първата тема, съдейки по снимките предлагат "дипол", а във втората - обикновенна антена...

                Ето как се сваля лявата кора. С дясната е същото:
                http://www.youtube.com/watch?v=yTSJA...eature=related
                Последно редактирано от Veselinv; 19-11-10, 08:35.
                Suzuki GSXR
                VW Touareg
                Mitsubishi Pajero II

                Коментар


                • #83
                  От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                  Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                  Поразрових се из германския форум - оказа се, че има решение. Според колегите обхвата се увеличава от 1-2 на цели 20 метра!

                  В темата има указания и снимки, но снимките май се виждат само за регистрирани потребители. Ако желаете, мога да преведа указанията, но нещата са прости - просто се монтира антена (една дълга жица). Но дължината на "жицата" е от значение заради честотата 433MHz, така че антената трябва да е ≈ 70cm

                  Темата: http://www.jeepforum.de/index.php?showtopic=12220&hl=

                  Ето и още една тема с упътвания и снимки - това се оказва доста разпространено и любимо усъвършенстване

                  http://www.jeepforum.de/index.php?showtopic=13412
                  На моя джип дистанционното управление работи поне на 15 м. "хваща" и през прозореца в къщи. Не знам защо е така, не съм го пипал и много се учудих, че работело на 1-2м.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #84
                    От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                    Така като гледам явно има много различни RKE модули (и от снимките в немските и американските) та откриването на антената ще е придружено от премахване на пластмасовите нитове за да се види от другата страна.
                    Ето я моята платка http://ptfly.com/dw/RKE-Jeep-WG-2002.jpg свалянето е много лесно но после ще трябва с дремел да се пилнат...
                    Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                    Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                    LZ1FLY

                    Коментар


                    • #85
                      От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                      Не бързай с нитовете! В момента го правя. Изчакай....
                      Suzuki GSXR
                      VW Touareg
                      Mitsubishi Pajero II

                      Коментар


                      • #86
                        От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                        А твоя модул като моя ли изглежда?
                        Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                        Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                        LZ1FLY

                        Коментар


                        • #87
                          От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                          Мисля, че най-накрая имаме решение на проблема. Отново благодарности на Carburettor - никога не съм можел да търся по немските форуми, защото езика на Гьоте ми е напълно непознат. От един цитат на peerless пък видях, че и американците правят сполучливи опити... И така - преди да опиша на роден език какво и как само да кажа какво постигнах след интервенцията:
                          1. Ако натискам копчетата с вдигната ръка "хващат" от около 20-22 метра, като от 2-те страни на моята кола има паркирани коли, а аз се намирам от към задната, лява страна - т.е. най-неблагопиятно разположен. Ако натискам копчетата с отпусната ръка започват да хващат на около 10-12 метра, като безотказно работят на около 7-8 метра от колата. За сравнение - преди интервенцията на 7-8 метра й се молех, т.е. с вдигнати ръце, опряно дистанционно в слепоочието (което помага) и т.н. Сега на това разстояние е бетон.
                          2. Най-притеснителното в цялата операция е отделянето на платката с приемника от кутията. Тя е захваната с разтопено пластмасово занитване. Въпреки, че и на 3-те места, от където черпих информация всичко беше много добре обяснено никъде никой не каза, че удължаването на антената може да стане и без да се демонтира платката. Ако на някой му се пише в чуждите форуми - да им драсне на колегите, че краят на антената се вижда и от опаката страна на платката, т.е. не е необходимо да се достига до лицевата й част, т.е. не е необходимо да се разглобява и да се прецакват пластмасите.
                          Suzuki GSXR
                          VW Touareg
                          Mitsubishi Pajero II

                          Коментар


                          • #88
                            От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                            Сега чакам снимки и направо се прибирам да разглобявам
                            Аз ще пусна после в американските форуми за да са наясно хората...

                            П.П. Мисля, че HowТо-то заслужава отделна тема
                            Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                            Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                            LZ1FLY

                            Коментар


                            • #89
                              От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                              1. По-горе съм дал един линк, от където се вижда как се сваля кората на вратата. Като цяло има 3 винта. След това внимателно кората се издърпва от вратата, защото е на щипки. След това се откачат 2 букси - едната - директно от модула, другата - до огледалото. Откачат се и 2-та тела на бравата и заключалката. Зе теловете да предупредя - има чалъм и излизат без никакво усилие - белите накрайници, са всъщност "ключалки" - завъртат се настрани и теловете излизат нагоре (съжалявам, че нямаше как да направя снимка). Трябва да се внимава с щипките и изобщо с всички пластмаси. Стари са и има опасност да се счупят.



                              2. Модула се държи на няколко винта - сваля се лесно



                              Ето какво представлява отвън. С някои модели може да има разлики, но долкото аз успях да разбера по другите форуми май вътре нещата са едни и същи:





                              След отваряне:



                              Голяма играчка беше да премахна главите на нитовете и после да отделя платката. Отново повтарям - за WJ това е ненужно. Слагам снимките, защото не е сигурно дали на някой друг модел няма да се наложи все пак.
                              С клещи внимателно отчупвам една по една главите:



                              После с една зъболекарска сонда внимателно се издърпва платката нагоре:



                              3. Ето какво представлява платката "отвътре". Забележете пистата, която тръгва от средата на платката вляво, движи се по края и стига до над белият бутон - това всъщност е оригиналната антена:



                              За Ервопа дистанционните работят на 434 MHz. Това прави дължина на вълната 69 cm (300/434). Минималната дължина на антена за тази честота е 69/4 = 17 cm - толкова е и дължината на тази писта или вградена антена.

                              След разглобяването се оказа, че краят на антената (виж калайдисаната пъпка над белия бутон) всъщност излиза и на гърба на платката, т.е. е достъпен и без да се сваля от кутията:
                              (извинявам се за бледите кръгчета, но нямам графичен редактор)



                              Реших да използвам за удължаване на антената по-лесно достъпната пъпка:



                              Понеже това е краят на антената, а нашата цел е общата дължина на антената да е 69 cm аз запоих парче телефонен кабел с дължина 69 - 17 = 52 см

                              Монтирах платката като разтопих остатъците от нитовете с поялника. Стана задоволително, но за всеки случай между 2-те платки поставих малко изолация. Ако някой ден нитовете не издържат - поне да не стане късо съединение някъде...



                              С поялника пак направих малка дупчица в горната страна на модула, през която изкарах кабела. Горната страна е тази, на която има по-малко мед... абе от другата страна на приемника... Откъм страната на белия бутон (отзад от него се вижда само една малка пъпка)



                              дупчицата трябва да е ниско, за да може после кутията да се затвори без да притиска кабела. Сглобяваме. Ето от къде излиза антената:



                              Монтираме. Изкарах антената с клуп в най-горната част на кората:



                              После за всеки случай "отворих" малко клупа:



                              Внимателно сглобяваме, щракваме теловете, кабелите, щипките, завинтваме винтовете и готово. Ако някой реши да прави опит с други дължини на антената да има предвид, че общата дължина трябва да е кратна на 17 сантиметра (това е 1/4 от дължината на вълната)

                              Пожелавам успех на всички, мога и да помагам!
                              Suzuki GSXR
                              VW Touareg
                              Mitsubishi Pajero II

                              Коментар


                              • Xtrime7
                                Xtrime7 коментира
                                Редактиране на коментар
                                Здравей колега.Може ли снимки на процедурата,ако не те затруднявам?Не ми излизат снимки,а само описание.

                            • #90
                              От: Бибиткане на фабричната аларма и дневни светлини на WJ

                              Страхотно, в неделя ако идваш на срещата имаш бири от мен

                              Редакция: Потвърдено и от мен, работи чудесно. И аз сложих 52см антена. Цялата процедура ми отне 20 мин

                              ОЩЕ ВЕДНЪЖ - БЛАГОДАРЯ, ЧЕ МИ СПЕСТИ РАЗНИТВАНЕТО, КОЕТО МИСЛИХ ДА ПРАВЯ КОГАТО МИ ОСТАНЕ ПОВЕЧЕ ВРЕМЕ!
                              Последно редактирано от peerless; 19-11-10, 14:15.
                              Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                              Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                              LZ1FLY

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X