Страница 1 от 7 12345 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 139

Тема: Самодиагностика за фронтера А как?

  1. #1
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    42
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране Самодиагностика за фронтера А как?

    Дойде ред и на мен да ми се развали нещо.Колата е ОФАДБ 2.4i с обикновенна газ с емулатор.Преди около месец ми се случи сутрин при палене на газ да ми гръмне и беше обърнало гумичката на плякалката,оправих я и си запалих без проблем.Скоро след това установих че на бензин работата на двигателя не е добра-претриса и при подаване на газ се мъчи ,трудно поема и ДВ се тресе.На газ работи добре и пали от раз.На бензин също пали лесно но не работи равномерно. Погорва повечко от тогава около 16.5/17 газ градско.
    Въпросите са; Мога ли да си направя сам диагностика за да видя какви грешки има натрупани.Как се чистят грешките с"кламер".Къде е куплунга за диагностика на компа.И да ми препоръчате сервиз за тези проблеми ако не мога да ги преборя сам.
    Може някъде да има писано по тези въпроси но изчетох доста и не открих нищо конкретно за самодиагностика.
    Поздрави.

  2. #2
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    267
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Виж да не се е извадил някой вакуум ;

  3. #3
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    42
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Проверил съм всичко за което се сетих само ламбда сондата не съм защото не знам как да я замеря - иначе имам мултицет

  4. #4
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Русе
    Публикации
    9,257
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Че не си чел и търсил,ясно.Това е осма тема под твоята:
    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=72782
    В пост N6 е таблицата и метода за самодиагностика.
    Грешките се чистят/поне при твоя двигател/ като разкачиш акумулатора за 10-на минути.
    Или "плякалката" не е овардила дебитомера,или някой инжектор препиква.
    Има ги като грешки в таблицата.
    п.п.-куплунга е зад десния фар,а сервиз като напишеш от къде си.

  5. #5
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    652
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Гърменето на газ е ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ,свещи,кабели,дистрибуторна капачка,палец.Сменяй наред ,като започнеш от свещите.После я покарай 2,3 дена на бензин за да поотпушиш дюзите.
    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

  6. #6
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Русе
    Публикации
    9,257
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Цитат Мнение на drjanton Преглед на публикациите
    Гърменето на газ е ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ,свещи,кабели,дистрибуторна капачка,палец.Сменяй наред ,като започнеш от свещите.После я покарай 2,3 дена на бензин за да поотпушиш дюзите.
    Това "наред" са финанси,колега.Аз като смених всичко без бобината какво-мижав пробив на първичната намотка.Крив ме направи три месеца...
    Такива скъпо струващи съвети недей-лесно е да се дават,безпредметно е да се плащат.
    Нека отстрани вторичния ефект/вече факт/,после ще се намери първопричината.Не е правилната диагностика,но докато намери "извора" може да смели още нещо.

  7. #7
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    652
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Той като отстрани вторичния ефект тя пак ще гърми.Затова мисля ,че е по-добре да се търси първоисточника на проблема,тоест -ЕЛЕКТРИЧЕСКИЯ ПРОБЛЕМ.Като казвам ;сменяй наред;имам предвид първо свещите,ако пак гърми кабелите,ако пак гърми дистрибутора и така нататък и т.н Докато спре да гърми.После чистиш грешките и готово.Пък и невиждам кое му е скъпото да си смениш свещи ,кабели,капачка....Като имаш брада ще си купиш и гребенче
    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

  8. #8
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Русе
    Публикации
    9,257
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Проблемът е инцидентен/засега/-хвърли око на първия пост.
    Докато чака/дочака да трещи като картечница как да я кара?
    За брадата си прав-друг е въпроса има ли смисъл всички да минаваме по трудния начин.
    Което е и целта и ползата от този форум.
    п.п.-и електрически да е проблема,с гръмнал дебитомер или пикаещ инжектор какво ще оправи,преди диагностика и отстраняване на последствията?На бензин?Ако има някой да му услужи с кабели,капачка и т.н.,добре-иначе?

  9. #9
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    652
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Дебитомера нали си има защита,не ми се вярва да е гръмнал.Запушените дюзи като покараш няколко дни на бензин ще се поисчистят,пък ако не стане слагаш присадка на лъки моли в бензина и газ до ламарината.Но първо електрическия проблем да отстрани, за да не гърми. П.П.Дебитомера ако се е искривил се отваря и се исправя.После се затваря и монтира.
    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

  10. #10
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    42
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Благодаря за отговорите и за да не стават недоразумения ще поясня че гръмването беше само веднъж и то при ситуация че веднъж дадох контакт,върнах го и след около10 сек.дадох пак,завъртях и БУМ.Проверил съм кабели,свещи,капачка и си мисля че проблема не е електрически а просто се е нагнетила много газ.Интересува ме какво точно се е повредило-предполагам че дебитомера и как се отваря.Пластмасовата капачка отгоре ли ,или от към плочката за газта

  11. #11
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Русе
    Публикации
    9,257
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Откъм плочката за газта като погледнеш,ще видиш клапа.Тя трябва да се движи абсолютно свободно.Задвижва един реостат,който е под капачката горе,който от своя страна дава инфо на ЕКУ-то за дебита въздух в даден момент.При гърмене се изкривява оста на тази клапа и почва да засяда в някаква позиция малко или много-зависи колко не го е опазила кихалката.Другото което може да е заминало е осезателя за температура на въздуха.Намира се между клапата не дебитомера и въздушния филтър-пак под капачката,в алуминиевия корпус.
    Имаше тема за гръмнал дебитомер в раздела-потърси я/този път по-старателно/,там съм снимал моя отворен.Ще видиш къде точно е запоен осезателя и с мултицета го замери.Сега не мога да си спомня колко кОм-а беше студен.Мисля около 2,5/3.Ако е заминал няма да ти отчете никакво съпротивление-края му е една малка пъпка,висяща в корпуса на дебитомера.При гръм се отчупва/ако клапата на дебитомера не го е опазила/.
    Последно редактиран от maxxx ; 20-10-09 в 20:20

  12. #12
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    42
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Е от такъв отговор повече няма какво да искам.Утре ще търся грешките,пък ще видим какво ще се покаже

  13. #13
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    42
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    E сега вече съм в недоумениеПри самодиагностиката ми показа две грешки като номера 31 и 38 а такива нямаВъзможно ли е или утре пак да пъхам кламерчето.

  14. #14
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    42
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Понеже не се стърпях направих втора диагностика преди малко и ми показа грешка 31 явно другата се беше изтрила при откачването на клемата след първата интервенция.
    Първо показа три пъти 12 и след това три пъти 31

  15. #15
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Русе
    Публикации
    9,257
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Цитат Мнение на mladenov_78 Преглед на публикациите
    Понеже не се стърпях направих втора диагностика преди малко и ми показа грешка 31 явно другата се беше изтрила при откачването на клемата след първата интервенция.
    Първо показа три пъти 12 и след това три пъти 31
    Споко,нормално е.12 мисля беше липса на въртене от коляновия вал,31 някаква друга дивотия/има ги упоменати двете грешки при самодиагностиката и да не ги вземаш предвид.Ще ти пиша и втората какво визира/.
    Но 38 е друго,сега ще проверя,ако ти не си го направил.

  16. #16
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Русе
    Публикации
    9,257
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Нещо те върти ламбда сондата-елиминира се тази нужда на инфо към ЕКУ-то,но си е заигравка.
    Грешка 38 е проблем при обратна връзка/информация със сондата.
    Прикачени картинки Прикачени картинки

  17. #17
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    Варна
    Публикации
    957
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Цитат Мнение на mladenov_78 Преглед на публикациите
    Понеже не се стърпях направих втора диагностика преди малко и ми показа грешка 31 явно другата се беше изтрила при откачването на клемата след първата интервенция.
    Първо показа три пъти 12 и след това три пъти 31
    Нормално, 12 означава че е в тестов режим, 31 че не се върти коляновия вал, което е нормално при угасен двигател. Ако е показвало 38 вероятно нещо избива сигнала на ламдата-вероятен проблем там!
    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

  18. #18
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    Пловдив
    Публикации
    654
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Цитат Мнение на drjanton Преглед на публикациите
    Гърменето на газ е ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ,свещи,кабели,дистрибуторна капачка,палец.Сменяй наред ,като започнеш от свещите.После я покарай 2,3 дена на бензин за да поотпушиш дюзите.
    А също и от много бедна смес.
    TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
    Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
    Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p. :lol:
    Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба :mrgreen:

  19. #19
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    42
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    2 дена ме нямаше и сега да напиша каква съм я свършил.Проверка на дебитомер и свещи+смяна на възд. филтър,всичко наред но проблема остава.
    Направих следния тест-оставих я да работи на място на бензин и изключих буксата на ламбда сондата при което раотата на ДВГ не си промени изобщо.Това означава че сондата изобщо не работи според мен
    /а и според компа де/
    Евентуално някой да подскаже от къде в София да си заприходя.То има на много места ама да съм сигурен че е читава
    Поздрави

  20. #20
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Русе
    Публикации
    9,257
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Самодиагностика как?

    Ако долу-горе си напред със жикаджийството или имаш такъв познат/не иронизирам/,пиши,да ти обясня какви лесни врътки се правят в ЕКУ-то да не си търси повече ламбда сондата.За ЛС ясно,че е рано.
    0896 774 655-обади се,ако искаш.

Страница 1 от 7 12345 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Самодиагностика на Витара
    От ivko006 във форум SUZUKI
    Отговори: 33
    Последно мнение: 25-01-16, 14:35
  2. Отговори: 41
    Последно мнение: 29-02-12, 17:40
  3. Отговори: 3
    Последно мнение: 22-04-11, 19:11
  4. Самодиагностика на климатроник на гранд чероки 5.2 1996
    От rende във форум Автоклиматици, парно и печки
    Отговори: 1
    Последно мнение: 03-05-09, 01:31
  5. Отговори: 17
    Последно мнение: 19-03-09, 12:31

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •