Организиран от TOYOTA CANADA с цел проверка оффроуд възможностите на най новия им продукт, този тест ми даде уникалната възможност да се забавлявам на воля и да покарам ,без да жаля новата Тойота FJ Круизер.
И така - предоставиха на нашия клуб 3 броя (но с инструктори от Тойота) от сериятя SE - най високото ниво на изпълнение за 1 седмица, като ни оставиха сами да си избираме маршрутите и времето. единственото което се искаше от нас беше да ги караме 70% офф кой както може . аз се включих миналия четвъртък от 5 ч. след обяд - трябва и да се работи ( за съжаление) за този ден бяхме избрали Carp trail - среден по трудност терен, смесен скали , кал и реки и най важното - близо до града. по магистралата - нищо особено - вози като всеки друг нов suw. по маршрута обаче се представи изненадващо добре, макар и обута с някакви всесезонни гуми на дънлоп. умишлено не включих двойното доста време , исках да я закопая някъде - ама не, върви си. преодолява повечето препятствия без особено усилие, може би благодарение на доста големия клиренс и добре балансираното окачване - с изненадващо голям ход.като стана вече тегаво, включих двойното, а само на 2-3 пъти - и блокажа. освен блокаж на задния мост имат и A-TRAC - доста удобна система за блокиране на колело при приплъзване, която макар че не може да се сравни с блокаж, успешно му помага , особено на предния мост, където блокаж няма - за сега. минах по целия маршрут без особени затруднения, което малко ме изненада - все пак е проектирана за 80% он . Естествено има и забележки - доста е широка(поне по моя вкус) и въобще не я виждам на тегави тесни места; видимостта назад е силно ограничена; видимостта напред - поради големия преден капак колкото и да вдигаш седалката - нямаш пълен поглед за препятствията пред теб; въпреки всевъзможните екстри в купето лостчето за раздатката не е осветено и ако оскаш да минеш примерно от 4Н на 4 L се почва едно напипване...; поставили са една безумна дръжка над шофйорската врата, в която аз като по високичък си ударих главата поне 5-6 пъти.
а ето и малко снимки:
дядо и внучетата
тръгваме по маршрута - карам жълтата
И така - предоставиха на нашия клуб 3 броя (но с инструктори от Тойота) от сериятя SE - най високото ниво на изпълнение за 1 седмица, като ни оставиха сами да си избираме маршрутите и времето. единственото което се искаше от нас беше да ги караме 70% офф кой както може . аз се включих миналия четвъртък от 5 ч. след обяд - трябва и да се работи ( за съжаление) за този ден бяхме избрали Carp trail - среден по трудност терен, смесен скали , кал и реки и най важното - близо до града. по магистралата - нищо особено - вози като всеки друг нов suw. по маршрута обаче се представи изненадващо добре, макар и обута с някакви всесезонни гуми на дънлоп. умишлено не включих двойното доста време , исках да я закопая някъде - ама не, върви си. преодолява повечето препятствия без особено усилие, може би благодарение на доста големия клиренс и добре балансираното окачване - с изненадващо голям ход.като стана вече тегаво, включих двойното, а само на 2-3 пъти - и блокажа. освен блокаж на задния мост имат и A-TRAC - доста удобна система за блокиране на колело при приплъзване, която макар че не може да се сравни с блокаж, успешно му помага , особено на предния мост, където блокаж няма - за сега. минах по целия маршрут без особени затруднения, което малко ме изненада - все пак е проектирана за 80% он . Естествено има и забележки - доста е широка(поне по моя вкус) и въобще не я виждам на тегави тесни места; видимостта назад е силно ограничена; видимостта напред - поради големия преден капак колкото и да вдигаш седалката - нямаш пълен поглед за препятствията пред теб; въпреки всевъзможните екстри в купето лостчето за раздатката не е осветено и ако оскаш да минеш примерно от 4Н на 4 L се почва едно напипване...; поставили са една безумна дръжка над шофйорската врата, в която аз като по високичък си ударих главата поне 5-6 пъти.
а ето и малко снимки:
дядо и внучетата
тръгваме по маршрута - карам жълтата
Коментар