Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресьори за Samurai

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ресьори за Samurai

    Уважаеми господа знаещи, моля за помощ.Имам намерение да си сменя ресьорите на самурая(413) моля за съвет какви са размерите дали да ги усиля и как да дигна джипката малко?Става вапрос че щте поръчвам нови в ресьорен цех и там щте направят каквото им кажа.Благодаря

  • #2
    Най добре е да си шпренгваш само оргиналните, и ако тогава височината не ти е достатъчна подложи лист но ТЪНЪК, щото сложиш ли 6-7 мм много ще те друса.
    VITARA, SAMURAI
    FIAT PANDA 4x4 CABRIO
    RENAULT ESPACE QUADRA
    ...и едно сивикче за града...

    Коментар


    • #3
      И аз съм за оригиналните! С тези дето ще ти ги правят само ще объркате возията. Ако много се товари може да се добави едно листче ,ама само едно

      Коментар


      • #4
        Най-доброто е да си купите готово тунингово окачване от реномирана фирма със съответния лифт, амортисьори, допълнително осигурявано тегло и прочие... Това с правенето е като игра на тото... но ако имате достатъчно време пробвайте...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #5
          Най доброто решение е тунинговото окачване, но ако искаш да минеш тънко не шпренгвай ресорите, а ги качи върху мостовете. Шпренгаването при Самурая води до трошене на карданите тъй като изчезва свободния ход на шлиците.
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • #6
            Благодаря на всички но мисля че не се изказах правилно, смятам да си ги поръчам в ресьорен цех на КТА Мадара в Шумен там ще направят точно копие на оригиналните за около 300лв.Искам да знам дали не мога да подобря нещо по тях

            Коментар


            • #7
              Най-евтиното и същевременно добро решение е да сложиш от Трабант.
              Махат се два или три от най-късите листове( щото ресьора е много як), и се прераждаш.... Возията става МНОГО по-мека ( ресьорите са с повече и по-тънки листове). Относно качеството им не се съмнявай- в ГДР се произвеждаше изключително качествена стомана. Мой познат си купи два за десетина лева.
              Ако решиш ще го попитам, колко точно листа се махат.
              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

              Коментар


              • #8
                Искам да знам дали не мога да подобря нещо по тях

                Сложи си по-дълги обеци.
                VITARA, SAMURAI
                FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                RENAULT ESPACE QUADRA
                ...и едно сивикче за града...

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                  Най доброто решение е тунинговото окачване, но ако искаш да минеш тънко не шпренгвай ресорите, а ги качи върху мостовете. Шпренгаването при Самурая води до трошене на карданите тъй като изчезва свободния ход на шлиците.
                  Като се качат ресьорите върху мостовете, карданите няма ли пак да станат къси? А как всъщност се качват ресьорите върху моста? Има една планка, която е заварвна за моста и ресьора стъпва на нея и се стяга със скобите. За тази планка се захващат и амортисьорите. Как да прехвърля тези планки върху моста? Може ли да се срежат и да се заварят отгоре?
                  Благодаря предварително за информацията.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от GB
                    Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                    Най доброто решение е тунинговото окачване, но ако искаш да минеш тънко не шпренгвай ресорите, а ги качи върху мостовете. Шпренгаването при Самурая води до трошене на карданите тъй като изчезва свободния ход на шлиците.
                    Като се качат ресьорите върху мостовете, карданите няма ли пак да станат къси? А как всъщност се качват ресьорите върху моста? Има една планка, която е заварвна за моста и ресьора стъпва на нея и се стяга със скобите. За тази планка се захващат и амортисьорите. Как да прехвърля тези планки върху моста? Може ли да се срежат и да се заварят отгоре?
                    Благодаря предварително за информацията.
                    най доброто решение е пружини и фоур линк окачване ама ти май не искаш точно това. инак както каза Йори, качи пружините върху мост или SOA. лесно е. трябва ти само това, няколко часа и мерак
                    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                    Коментар


                    • #11
                      Митко, от къде да си купя "това"?

                      Коментар


                      • #12
                        Няма нищо сложно "това" да се изработи. Може да се направи от правоъгълен профил или П профил (горещо огънат швелер) и да му се направи дъгата на фреза.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от GB
                          Митко, от къде да си купя "това"?
                          от десетките сайтове продаващи лифт китове и части за тях. мога да ти купя и изпратя. но най добре си направи както ти каза йори. или ако си много добър с оксижена/имаш плазмен резак просто отрежи твоите и ги премести отгоре. всъщност имам някъде 2 и ако ги намеря ще ти ги дам
                          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                          Коментар


                          • #14
                            Още по лесен вариант е да се резне на лазер и после да се сгъне на абкант. Елементарно е.
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #15
                              И аз исках да кача ресьорите на моста ама ми казаха това


                              А за качването в/у
                              мостовете се приготви за един куп проблеми:фланци на карданите
                              защото като го качиш много малко се застъпват в шлиците,даже изпадат.Задните амортисьори остават без ход-трябва да местиш
                              стойките надолу.Корекция на кормилна щанга и демфера ,а също
                              така и на спирачна система/идват къси меките накрайници/.
                              Изхвърляш стабилизиращата щанга.Естествено качва се нагоре
                              центъра на тежеста и става по неустойчив джипа/при мен още
                              повече че му сложих по-тежък двг.и вдигнат по-високо/.Абе
                              приготви се за бая главоболки.Аз го направих това и сега мисля как
                              да го разчекна повече за да не се търкалям като топка....и отивам
                              май на мах широки гуми и джанти с мнооого ---ЕТ.

                              ВИЕ КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X