Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 33 от 33

Тема: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

  1. #21
    Регистрация
    Feb 2017
    Място
    Пловдив
    Публикации
    113
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Привет на Исузу почитателите ! Тъй като и аз си купих такава машина и се сблъсках с обичайните и болежки (нафта в антифриза ,4JX1 мотор) , видях разглобена глава и смяна на гумички на бренери (втулки) и на дюзите , разглобих една дюза и сега разни идеи в главата !
    Имам въпрос за маслените филтри - колко микронна са ( по моя информация - 40 микрона ) ?

  2. #22
    Регистрация
    Feb 2010
    Публикации
    103
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Не разбирам къде е проблема Гумичките се продават комплект Филтрите са два и се продават в магазина Колкото до дюзите който много пипа там после пита от къде да си намери дюзи за смяна Ако искате съвет не разглобявайте без да знаете причината за проблема Собствениците на този джип според мен най мно
    го страдат от майстори който не познават двг и от самодейност Успех
    Бренерите се вадят с специален инструмент за да не се повредят повърхностите на бренерите или главата аз имам такъв ако искате обадете ми се
    тел 0884 679 260
    Последно редактиран от boyko.v ; 24-02-17 в 14:50 Причина: допълнение

  3. #23
    Регистрация
    Feb 2017
    Място
    Пловдив
    Публикации
    113
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Благодаря за съвета . Проблема беше , че трябваше да са сменени , но уви бяха абсолютно спечени ! Сменени са вече , но свалиха цялата глава .Аз знам за Вас ,че ремонтирате тези двигатели .Преди да я купя изчетох този форум (плюс разни други) ,но модела ми хареса още на ,,първа среща " и след като обиколих половин България си купих моя -,,Мерака е пойче от акъла " .
    Аз не съм специалист по коли (на времето на Ладата само двигател ми остана да разглобя ), но техниката не ми е чужда .Поразгледах разглобената глава ,разглобих стара дюза , видях какво има вътре и ми дойдоха разни ,,бръмбари". Лошото е,че нямам много време .Направих и инструмент за изваждане на бренерите , който е изпробван (на друг двигател ) и работи .Та за филтрите - мисля , че 40 микрона филтър е доста голям за хидравликата на дюзата ( опит с хидравлични системи и това което видях в дюзата ) . Лошото в цялата ситуация е , че не намирам стенд за тези дюзи .Четох , че се продават ремонтни комплекти(нещо си плюс пружина ) .Мисля си дали не може на някой ,,стандартен" стенд плюс малко хидравлика и стойка за тази дюза няма да се получат нещата (поне за проби) ? Отдавна имам идея някой ден да намина към Вас да чуете машинката , ама пустото му време !?

  4. #24
    Регистрация
    Feb 2017
    Място
    Пловдив
    Публикации
    113
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Име:  o prasten duza.jpg
Прегледи: 224
Размер:  32.2 Кб Ей това е една от коментираните гумички вътре в дюзата .

  5. #25
    Регистрация
    Feb 2010
    Публикации
    103
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Аз имам такъв комплект но е много скъп Гумичките са германски пружините шведски за това ги монтирам когато съм убеден че дюзата е добре по електро и разпръсквачите не са повредени но въпреки това нямам сигурност за гаранция Ще правя стенд но какво ще излезе Божа работа

  6. #26
    Регистрация
    Feb 2017
    Място
    Пловдив
    Публикации
    113
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    С удоволствие ще помагам , ако има въпроси за хидравликата и каквото и да е !

  7. #27
    Регистрация
    Feb 2017
    Място
    Пловдив
    Публикации
    113
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Иначе идеята е да се сложи филтър в системата за високото налягане на маслото 5-10 микрона и да се извади датчика за налягане на маслото отвън например .
    Според мен винаги си влиза по малко нафта в маслото (дори и при нова дюза) .Даже си мислих и как да я събирам на едно място тая нафта ?
    Относно стенд - като допълнение към някой съществуващ е добър вариант .

  8. #28
    Регистрация
    Feb 2010
    Публикации
    103
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Проблема ми е с хидравликата Не зная каква помпа да използвам Системата трябва да поддържа 50-60 атм динамично налягане но да мога да го свалям до 30
    Предполагам някакъв байпасен клапан по възможност ръчен и ще има манометър Това нещо трябва да се свърже с разни джунджурий които сега не знам от къде да намеря Другото е в общи линии измислено Благодаря предварително

  9. #29
    Регистрация
    Feb 2017
    Място
    Пловдив
    Публикации
    113
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Мислил съм по въпроса , но сега ще се заема малко по-сериозно .50 бара не е кой знае какво налягане ,Предполагам , че и дебита не е кой знае какъв при положение ,че сигнала е в порядъка на 1,1 милисекунди. Ще проверя за това масло каква помпа е подходяща като за първи вариант .Мислил съм и за вариант който работи по подобие на дюзата .От едната страна въздух натиска (грубо казано) на голяма площ , а от другата малко бутало натиска маслото .Налягането на маслото зависи от налягането на въздуха .Въздуха може и от компресор , може и от азотна бутилка ( азота е сух и чист!).

  10. #30
    Регистрация
    Feb 2010
    Публикации
    103
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Колега зарежи газовете звънни ми че ми писна да пиша

  11. #31
    Регистрация
    Nov 2016
    Място
    Видин
    Публикации
    16
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Здравейте,
    Реших да сваля и почистя PRCV,защото по време на движение по някой път има едно леко придърпване.Може и да е от запушване в изпускателната система,но ще започна с клапана.Искам да го почистя и да видя дали ще се оправи.
    Днес пристигна ето това
    http://ivcho1vd.snimka.bg/automobiles/isuzu.949769.38191919

    IPR(Injection Pressure Regulator)-регулатор на налягането при впръскване от FORD F-350 7.3 Diessel
    Като сваля оригиналния(когато ми остане малко свободно време),ще монтирам този за проба.

    Ще пиша за резултата.

    Поздрави.






  12. #32
    Регистрация
    Feb 2017
    Място
    Пловдив
    Публикации
    113
    Точки (при гласуване)
    1

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Чакаме

  13. #33
    Регистрация
    Nov 2016
    Място
    Видин
    Публикации
    16
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    За съжаление опита с IPR от Ford -неуспешен.Свалих RPCV и монтирах IPR.При контакт и въртене на стартер OPRS отчиташе нормално налягане в рейла(0,3V и 0,6V).
    Двигателя запали,но OPRS ,,полудя,,.Отчиташе постоянно менящо се налягане в рейла(от 0,9 до 1,13V),а трябва да е постоянно около 1,03V при празен ход.Дюзите не работеха правилно(двигателя тресеше и излизаше черен дим от ауспуха).Констуктивно IPR и PRCV са едно към едно.Предполагам че IPR има някакъв механичен проблем.Ще го разглобя за проверка.
    Разглобих и почистих RPCV(нямаше боклуци и задръстване).Монтирах го и всичко е OK.

    Поздрави.

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Сходни теми

  1. Продавам ISUZU TROOPER 3.0 D Common Rail
    От Preslav Peychev във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 26-06-09, 13:50
  2. Isuzu Trooper
    От peterbg1 във форум Архив
    Отговори: 15
    Последно мнение: 11-09-08, 19:37
  3. Isuzu Trooper 3.1TD Въпроси
    От ranethel във форум ISUZU
    Отговори: 6
    Последно мнение: 23-04-08, 23:00
  4. Отговори: 3
    Последно мнение: 30-01-08, 16:22
  5. За ISUZU TROOPER-купувам
    От markan във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 14-12-06, 07:24

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •