Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 33

Тема: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

  1. #1
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    софия, варна
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Някой може ли да каже има ли някакви тънкости, проблеми, страности при смяна на масло на Isuzu Trooper 3.0 TD coman rail двигател, или всичко си е като при стандартните двигатели.
    А също знаете ли добър магазин за качествени консумативи и части за това Исузу?
    Благодаря!

  2. #2
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    София
    Публикации
    10
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD coman rail

    Има два маслени филтъра. Единия от тях се сменя през един път спрямо другия, както сам ще установите, прочитайки наръчника на автомобила си.

  3. #3
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    софия, варна
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD coman rail

    Благодаря за отговора! Ще го търсим къде е втория, че не знаехме и не сме го видяли до сега. А за наръчник....ми аз търсих тук във форума, но като че ли точно за този двигател не можах да намеря. Той е 3.0 TD coman rail 4JX
    Между другото някой ако знае хубав магазин за консумативи за този двигател ще сме благодарни. В Bosh нямат масления филтър, който ни трябва, също така не можахме да го намерим и в един магазин за японски авточасти...странна работа, а в Bosh казаха, че никога не са поръчвали такъв филтър....

  4. #4
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    267
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Дизеловият мотор разполага с горивна система Common rail от първо поколение, която дава доста висок процент дефекти. Често се случва инжекторите с електронно управление масово да протичат. Понякога горивото попада в мазителната система на двигателя, което в особено тежки случаи дори пречи да бъде загасен. Трябва да се заменят уплътненията на инжекторите, защото се оказва, че моторът продължава да работи на нафтата в масленото корито и в колите с автоматична трансмисия на практика не може да бъде спрян изобщо.
    Това като дефект иначе като цяло много здрав двигател с огромен ресурс !
    А за маслени филтри опитайте да потърсите в сервиз Митвас в София или в София ауто и Дженеръс ауто ,като търсите филтри за Опел Монтерей от същата година като Исузу(то);

    Поздрави !

  5. #5
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    софия, варна
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Много благодаря за отговора...бях се отчаяла вече, че някой нещо ще каже
    Филтри намерихме, макар и трудно, намерихме си такъв за Isuzu на странно високата цена от 60лв, но важното е, че все пак намерихме.
    Сега актуален е проблем с клапаните, имат много малки хлабини, мотора леко тресе и като е студен прекъсва. Някой знае ли дали пуловите за клапаните стават от Опел Монтерей? А ако някой случайно е правил такъв ремонт на този двигател, може ли да сподели дали е свалял коман рейла и дюзите, за да стигне до изпускателните клапани? Ако трябва да се свалят се притеснявам, че май не става без компютър тая работа, поне така попрочетох тук-там и сега....кофти!

  6. #6
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    267
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Опел Монтерей 3.0DTI 16V е с двигател на Исузу !

  7. #7
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    софия, варна
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Да, така е, благодаря. Но явно не всичко е същото, защото маслените филтри например са други. Но може би други неща ще стават.

  8. #8
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    софия, варна
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Интересно, че има няколко такива Исузута, които се продават на части, днес звънях и питах дали имат дюзите и се оказа, че на всичките са вече продадени. Та чуденката ми е как и къде хората, които са си ги купили ги подменят...нали трябва компютър за тая работа, а в Бг няма....
    Иначе ние вече установихме, че имаме проблем с едната дюза и сега се чешем умно по главите и се чудим какво да измислим. Ще е полезно ако знам как някой друг си е решил този проблем.

  9. #9
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    София
    Публикации
    10
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Проблемът с дюзите е установен от производителят. Той и е извикал всички произведени двигатели (от 2004 г. на сам) в предтавителствата си по местоживеене, да им бъдат сменени дюзите безплатно. По номера на шаси във всяко представитество на исузу, трябва да ви кажат дали на вашия автомобил това е направено. За смяната им няма нужда от препрограмиране на новите дюзи. За сметка на това, имайте предвид, че те се работят благодарение на маслото и трябва да бъдат обезвъздушени. Успех

  10. #10
    Регистрация
    Dec 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,022
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    На мой приятел Трупчо е 2000 година 3.0 Duty коман рейл и му ги смениха абсолютно безплатно и за сега няма проблем. Значи ги сменят и преди 2004 година.
    Две уточнения: смяната на дюзите е извършена във Франция и двигателят е на 70 000 км. Може би за това да няма проблем все още. Надявам се и да няма скоро

  11. #11
    Регистрация
    Mar 2009
    Публикации
    135
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Кахърите,за които говори kiriko:
    http://www.jeepolog.com/download/4JX...rs_Article.pdf

    Наръчник:
    http://pdftown.com/Isuzu-Trooper-Workshop-Manual.html

  12. #12
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    софия, варна
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Много благодаря за линковете, УНИКАЛНИ СА

  13. #13
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Враца
    Публикации
    125
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Дюзите се сменят без проблем и компютър.Свалят се,после голямата тръба(рейката) дето ги подхранва с масло и се достига до клапаните.Това е механичен ремонт и неизисква компютър.Хубаво е да се сменят уплътненията на дюзите дето прилепват към рейката те не се предлагат но се заменят с О-пръстени.Аз имам една дюза ако не си си намерила 0878571457.Незнам колко са хубави тези джипове но частите са уникално скъпииииииии.

  14. #14
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    софия, варна
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Чела съм и съм чувала, че компютър трябва, защото в него са зададени някакви параметри на дюзите...иначе свалянето и качването е ясно, че е механично Но явно може и без компютър....Между другото първия линк, който е дал Torque е много хубав, за дюзите е, там ще видиш, че освен външните три гумени уплътнения, има и две вътрешни и често проблема на тези дюзи е именно в тях, те също имат определен живот и се подменят.
    А иначе аз всъщност не търся дюзи, мен джипа си ми вървеше добре, но пълнеше мотора с масло от някъде...след като извадихме целия мотор и видяхме, че е добре, няма някакви драстични проблеми по него, се предполага проблем с помпата за високото налягане на маслото, на която и дават живот около 150 000.

  15. #15
    Регистрация
    Nov 2007
    Публикации
    11
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Не разбирам (пълнеше мотора с масло).Не е помпа. Ако е вдигал нивото на маслото на пръчката напразно сте разглобили мотора. Ако искаш обади ми се 0884679260

  16. #16
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    софия, варна
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Aми да, извинявам се, много тъпо съм го обяснила, ма специалиста не беше до мен
    Благодаря за телефона, но решихме да го сменяме този мотор, реално след като го извадихме не може да се каже, че му има кой знае какво, добре си е, но този мотор си е разправия, всичко по него е зор....ще търсим 2.8, старо, изпитано, здраво, нямам сили да се разправям с този 3.0, искам да си карам джипа и да не мисля постоянно за ремонти и проблеми!

  17. #17
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    софия, варна
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Да питам пак разни неща
    Като взех джипа му сложих масло каквото си го дават по каталог 5 на 30 мисля беше, бая солено ми излезе. Въпросът ми е мислите ли, че е е проблем да го карам с 10 на 40?
    И още един въпрос дали може някои, който има такъв джип да прати снимка на свързването на вакумите, макар че то малка част може да се види на снимка или най-добре ако някои от София има възможност да се разберем нещо да мина да видя на неговия как са?

  18. #18
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    софия, варна
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Никой не казва нищо за маслото...кажете с какво масло го карате тоя джип?

  19. #19
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    софия, варна
    Публикации
    85
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Явно никои не ще да си казва за маслото....
    И сега да разбия мита, че на този джип има къде да му се направи диагностика!!! Много хора тук писаха, че в Пловдив има такава възможност в Агри-м, НО ТОВА НЕ Е ВЯРНО!!! Току що звънях там и ми казаха, че на Трупер НЕ ПРАВЯТ ДИАГНОСТИКА. То аз така си и знаех, ама тук няколко човека бяха писали за този сервиз и бях започнала да се надявам....моля ви не заблуждавайте хората с непроверена информация!!!
    Та за сега положението си остава същото, в БЪЛГАРИЯ НЯМА КЪДЕ ДА СЕ НАПРАВИ ДИАГНОСТИКА!!! Не се надявайте...

  20. #20
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Враца
    Публикации
    125
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: До: Въпроси за Isuzu Trooper 3.0 TD common rail

    Цитат Мнение на dosseto Преглед на публикациите
    Аз имам една дюза ако не си си намерила 0878571457.
    Дюзата е продадена,сажалявам колеги неми званете повече.

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Продавам ISUZU TROOPER 3.0 D Common Rail
    От Preslav Peychev във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 26-06-09, 14:50
  2. Isuzu Trooper
    От peterbg1 във форум Архив
    Отговори: 15
    Последно мнение: 11-09-08, 20:37
  3. Isuzu Trooper 3.1TD Въпроси
    От ranethel във форум ISUZU
    Отговори: 6
    Последно мнение: 24-04-08, 00:00
  4. Отговори: 3
    Последно мнение: 30-01-08, 17:22
  5. За ISUZU TROOPER-купувам
    От markan във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 14-12-06, 08:24

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •