здравейте! някой от вас може ли да ми прати снимка или да ми обясни различните положения на втория скоростен лост (4х4),защото на мен ми липсва лепенката и не ги знам всичките положения,които според мои изчисления са към шест.......но аз си знам само бързи ,бавни и неутрални,а другите??????
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за лоста - Паджеро 2,5 Super Select
Свий
X
-
До: въпрос за лоста
Първоначално публикуван от mira_1358 Преглед на мнениездравейте! някой от вас може ли да ми прати снимка или да ми обясни различните положения на втория скоростен лост (4х4),защото на мен ми липсва лепенката и не ги знам всичките положения,които според мои изчисления са към шест.......но аз си знам само бързи ,бавни и неутрални,а другите??????LZ1DWW
-
До: въпрос за лоста
А дали си със "супер селект" раздатка? В "правоъгълника" между оборотомера и скоростомера ако пише "Super Select" Значи положенията ти са както следва:
В най- задно положение си само на "задно".
Едно положение напред И имаш и "предно", като можеш да го ползваш и на асфалт, при дъжд, на сняг и т.н.
Още едно положение напред и вече не е желателно да караш на сух или мокър асфалт така. В гората на кал, на трева и тем подобни хлъзгави настилки няма проблеми. На сняг в града може малко да ти поднася при завой.
Следващите положения са "неутрална" и "бавни". Зада отидеш на неутрална малкия лост го наискаш надолу, надясно и едно положение напред. Тогава си на неутрал. За бавните просто преместваш лоста напред до където може.
Горе долу е това, ако искаш да разбереш защо е всичко това - пробвай с търсачката - има много писано за това кое как действа и движи.Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
Коментар
-
До: въпрос за лоста
Първоначално публикуван от wickedsmile Преглед на мнениеСподели каква е джипката. Може би ще е от ползаНЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D
Коментар
-
До: въпрос за лоста
Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнениеА дали си със "супер селект" раздатка? В "правоъгълника" между оборотомера и скоростомера ако пише "Super Select" Значи положенията ти са както следва:
В най- задно положение си само на "задно".
Едно положение напред И имаш и "предно", като можеш да го ползваш и на асфалт, при дъжд, на сняг и т.н.
Още едно положение напред и вече не е желателно да караш на сух или мокър асфалт така. В гората на кал, на трева и тем подобни хлъзгави настилки няма проблеми. На сняг в града може малко да ти поднася при завой.
Следващите положения са "неутрална" и "бавни". Зада отидеш на неутрална малкия лост го наискаш надолу, надясно и едно положение напред. Тогава си на неутрал. За бавните просто преместваш лоста напред до където може.
Горе долу е това, ако искаш да разбереш защо е всичко това - пробвай с търсачката - има много писано за това кое как действа и движи.НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D
Коментар
-
До: въпрос за лоста
Обикновено позициите са 3, и тук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...23&postcount=2
колегата е обяснил. Ако твоите са 6 или жипката е много спешъл, или трябва да намалиш водките преди шофиранеИскаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
0894328706
Коментар
-
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
Първоначално публикуван от gorosop Преглед на мнениеОбикновено позициите са 3, и тук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...23&postcount=2
колегата е обяснил. Ако твоите са 6 или жипката е много спешъл, или трябва да намалиш водките преди шофиранеПоследно редактирано от cveti; 07-09-09, 12:17.НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D
Коментар
-
До: въпрос за лоста
Първоначално публикуван от mira_1358 Преглед на мнениене разбирам руски грам,дали няма нещо на английски или в най-добрия случай на бг
2H - само на задно - нормален режим на каране
4H - 4х4 без блокиране на междуосевия диференциал - за каране в града в сняг, дъжд и въобще на хлъзгава настилка и на кал.
4HLc - 4х4 с блокиран междуосев диференциал, въртящия момент се разпределя 50:50 между преден и заден мост. За по-тежки условия, камъни, речни бродове, пясък. Асфалт и твърда равна настилка - НЕ!
N - нейтраль.
4LLc - същото като 4HLc само че с бавниНие не сме неутрални!
Коментар
-
Първоначално публикуван от gorosop Преглед на мнениеТогава и позициите на малкото лостче не са 6
все пак съм била по-близо до истината от теб ,въпреки че не разбирам от тези неща
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение2H - само на задно - нормален режим на каране
4H - 4х4 без блокиране на междуосевия диференциал - за каране в града в сняг, дъжд и въобще на хлъзгава настилка и на кал.
4HLc - 4х4 с блокиран междуосев диференциал, въртящия момент се разпределя 50:50 между преден и заден мост. За по-тежки условия, камъни, речни бродове, пясък. Асфалт и твърда равна настилка - НЕ!
N - нейтраль.
4LLc - същото като 4HLc само че с бавниПоследно редактирано от cveti; 07-09-09, 12:17.НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D
Коментар
-
До: въпрос за лоста
От снимката на Scrapheap - на горните две можеш да си караш по твърди настилки без да се замисли и колкото си искаш. Долните две (които имат Lc) - когато са включени не трябва да караш на асфалт.
Между всичките положения, които имат Н можеш да преминаваш в движение ( до 100 км/ч) при натиснат съединител и на неутрална скорост.Георги Гатев
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар