Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за лоста - Паджеро 2,5 Super Select

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за лоста - Паджеро 2,5 Super Select

    здравейте! някой от вас може ли да ми прати снимка или да ми обясни различните положения на втория скоростен лост (4х4),защото на мен ми липсва лепенката и не ги знам всичките положения,които според мои изчисления са към шест.......но аз си знам само бързи ,бавни и неутрални,а другите??????
    НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D

  • #2
    До: въпрос за лоста

    Първоначално публикуван от mira_1358 Преглед на мнение
    здравейте! някой от вас може ли да ми прати снимка или да ми обясни различните положения на втория скоростен лост (4х4),защото на мен ми липсва лепенката и не ги знам всичките положения,които според мои изчисления са към шест.......но аз си знам само бързи ,бавни и неутрални,а другите??????
    Сподели каква е джипката. Може би ще е от полза
    LZ1DWW

    Коментар


    • #3
      До: въпрос за лоста

      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...23&postcount=2
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        До: въпрос за лоста

        А дали си със "супер селект" раздатка? В "правоъгълника" между оборотомера и скоростомера ако пише "Super Select" Значи положенията ти са както следва:
        В най- задно положение си само на "задно".
        Едно положение напред И имаш и "предно", като можеш да го ползваш и на асфалт, при дъжд, на сняг и т.н.
        Още едно положение напред и вече не е желателно да караш на сух или мокър асфалт така. В гората на кал, на трева и тем подобни хлъзгави настилки няма проблеми. На сняг в града може малко да ти поднася при завой.

        Следващите положения са "неутрална" и "бавни". Зада отидеш на неутрална малкия лост го наискаш надолу, надясно и едно положение напред. Тогава си на неутрал. За бавните просто преместваш лоста напред до където може.

        Горе долу е това, ако искаш да разбереш защо е всичко това - пробвай с търсачката - има много писано за това кое как действа и движи.
        Don't hunt IF you can't kill
        първо 0883 после 333 накрая 448

        LZ1BGD

        Коментар


        • #5
          До: въпрос за лоста

          Първоначално публикуван от wickedsmile Преглед на мнение
          Сподели каква е джипката. Може би ще е от полза
          всеки път забравям..... 2,5 тди 93г., къса база ,супер селект
          НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D

          Коментар


          • #6
            До: въпрос за лоста

            Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
            А дали си със "супер селект" раздатка? В "правоъгълника" между оборотомера и скоростомера ако пише "Super Select" Значи положенията ти са както следва:
            В най- задно положение си само на "задно".
            Едно положение напред И имаш и "предно", като можеш да го ползваш и на асфалт, при дъжд, на сняг и т.н.
            Още едно положение напред и вече не е желателно да караш на сух или мокър асфалт така. В гората на кал, на трева и тем подобни хлъзгави настилки няма проблеми. На сняг в града може малко да ти поднася при завой.

            Следващите положения са "неутрална" и "бавни". Зада отидеш на неутрална малкия лост го наискаш надолу, надясно и едно положение напред. Тогава си на неутрал. За бавните просто преместваш лоста напред до където може.

            Горе долу е това, ако искаш да разбереш защо е всичко това - пробвай с търсачката - има много писано за това кое как действа и движи.
            мерси за инфото,а само да питам,на задно ли да карам в града,на сухо? как е по-добре?
            НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D

            Коментар


            • #7
              До: въпрос за лоста

              Обикновено позициите са 3, и тук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...23&postcount=2
              колегата е обяснил. Ако твоите са 6 или жипката е много спешъл, или трябва да намалиш водките преди шофиране
              Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
              0894328706

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                не разбирам руски грам,дали няма нещо на английски или в най-добрия случай на бг

                Първоначално публикуван от gorosop Преглед на мнение
                Обикновено позициите са 3, и тук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...23&postcount=2
                колегата е обяснил. Ако твоите са 6 или жипката е много спешъл, или трябва да намалиш водките преди шофиране
                аз когато карам НЕ ПИЯ!!!!!!!!!!!
                Последно редактирано от cveti; 07-09-09, 12:17.
                НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D

                Коментар


                • #9
                  До: въпрос за лоста

                  Тогава и позициите на малкото лостче не са 6
                  Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
                  0894328706

                  Коментар


                  • #10
                    До: въпрос за лоста

                    В действителност са 4
                    По-нагледно не се сещам
                    Прикачени файлове
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #11
                      До: въпрос за лоста

                      Първоначално публикуван от mira_1358 Преглед на мнение
                      не разбирам руски грам,дали няма нещо на английски или в най-добрия случай на бг

                      2H - само на задно - нормален режим на каране
                      4H - 4х4 без блокиране на междуосевия диференциал - за каране в града в сняг, дъжд и въобще на хлъзгава настилка и на кал.
                      4HLc - 4х4 с блокиран междуосев диференциал, въртящия момент се разпределя 50:50 между преден и заден мост. За по-тежки условия, камъни, речни бродове, пясък. Асфалт и твърда равна настилка - НЕ!
                      N - нейтраль.
                      4LLc - същото като 4HLc само че с бавни
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от gorosop Преглед на мнение
                        Тогава и позициите на малкото лостче не са 6
                        аз казах,че са към 6,не че са 6 ,плюс това hammer е писал за 5 възможни положения,така че не са 3 sorry
                        все пак съм била по-близо до истината от теб ,въпреки че не разбирам от тези неща

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        2H - само на задно - нормален режим на каране
                        4H - 4х4 без блокиране на междуосевия диференциал - за каране в града в сняг, дъжд и въобще на хлъзгава настилка и на кал.
                        4HLc - 4х4 с блокиран междуосев диференциал, въртящия момент се разпределя 50:50 между преден и заден мост. За по-тежки условия, камъни, речни бродове, пясък. Асфалт и твърда равна настилка - НЕ!
                        N - нейтраль.
                        4LLc - същото като 4HLc само че с бавни
                        МНОГО БЛАГОДАРЯ!!! точно такова обяснение ми трябваше.....подробно и ясно
                        Последно редактирано от cveti; 07-09-09, 12:17.
                        НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D

                        Коментар


                        • #13
                          До: въпрос за лоста

                          Докара ги почти колкото нея Наистина по лесно щеше да е ако се знаеше за каква марка и модел хвърляме боб
                          Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
                          0894328706

                          Коментар


                          • #14
                            До: въпрос за лоста

                            От снимката на Scrapheap - на горните две можеш да си караш по твърди настилки без да се замисли и колкото си искаш. Долните две (които имат Lc) - когато са включени не трябва да караш на асфалт.

                            Между всичките положения, които имат Н можеш да преминаваш в движение ( до 100 км/ч) при натиснат съединител и на неутрална скорост.
                            Георги Гатев

                            Коментар


                            • #15
                              До: въпрос за лоста

                              Първоначално публикуван от gorosop
                              Добре де, щом е Хамър - предавам се. Що не каза марката веднага.
                              горе съм написала
                              НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X