Страница 66 от 67 ПървиПърви ... 1656626364656667 ПоследенПоследен
Резултати 1,301 до 1,320 от 1334

Тема: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

  1. #1301
    Регистрация
    Mar 2016
    Място
    Плевен
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Здравейте,искам да взема Тлк 120 задължително автоматик с кожен салон и навигация. Отностно двигателя, за дизела прочетох за проблема със дюзите.Бензиновия двигател какви разходи дава градско/извънградско ? Какви са цените при ремонт на въздушното окачване? Кой двигател бихте ми препоръчали и защо?
    Бюджет 40 хиляди.

  2. #1302
    Регистрация
    Nov 2008
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Благодаря за отговора.Наистина има проблем.Според този форум http://www.pradopoint.com.au/archive...p/t-26544.html с времето се появяват пукнатини по възглавниците от жегата и гняста по пътя и започват да изпускат по малко.Сега въпроса е рециклирана(300лв/бр.) или нови(около 500лв./бр.)?

  3. #1303
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Варна
    Публикации
    643
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    И моята е така...безависимо колко не съм я карал не кляка.Само дето има лека разлика във височината от двете страни.Регулирала се някъде от долу ама било корозирало и не искат да пипат.

    Ще си седи тъй за сега....
    TLC 120 Prado
    Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

  4. #1304
    Регистрация
    Aug 2004
    Публикации
    91
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Цитат Мнение на unknow Преглед на публикациите
    Здравейте,искам да взема Тлк 120 задължително автоматик с кожен салон и навигация. Отностно двигателя, за дизела прочетох за проблема със дюзите.Бензиновия двигател какви разходи дава градско/извънградско ? Какви са цените при ремонт на въздушното окачване? Кой двигател бихте ми препоръчали и защо?
    Бюджет 40 хиляди.
    Не гледай с навигация ,за нищо не става заводската. Принципа е взимаш без ,за да можеш да сложил 9 инчов Андроид таблет (требе да е последно покуление дето изнезхама тази година на Али ,8 ядрен със 2Г памет ,Андроид 6!!).

    Въздушното се хвърля като се прецака - ,слагат се пружили от 4-та Рънер ,FJ или някави заместителни (според зависи от региона).

    V8 Бензиновия двигател е като изтребител сравнение с D4D ,имам и със двата мотора. За съжаление с бензинов требе да вземеш GX470 което има тонове екстри спрямо ТЛК (без парко-троник) + кожата е съвсем друга - вървят под $12к на реално/доказуеми пробези от под 150 000км - с транспорт и мита ще ти е точно по бюдчет!
    1x 1.5JZ = 621NM
    2x 5VZ-FE = 596NM

  5. #1305
    Регистрация
    Mar 2016
    Място
    Плевен
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    А каква е разликата в разхода на гориво меджу дизеловия и бензиновия двигател?
    Бензиновия 4.0 V6 автоматична кутия само със 5 скорости ли има?
    А ако не искам да премахвам въздушното каква е цената на една възглавница?
    Поздрави.

  6. #1306
    Регистрация
    Aug 2004
    Публикации
    91
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Цитат Мнение на unknow Преглед на публикациите
    А каква е разликата в разхода на гориво меджу дизеловия и бензиновия двигател?
    Бензиновия 4.0 V6 автоматична кутия само със 5 скорости ли има?
    А ако не искам да премахвам въздушното каква е цената на една възглавница?
    Поздрави.
    4.0 не ти требе ,харчи около 8% по-малко от 8 цилиндровия НО мощност и въртящ момент са 25% по-малко! Дълбоко безмислен мотор ако има опция за GX470 V8.
    1x 1.5JZ = 621NM
    2x 5VZ-FE = 596NM

  7. #1307
    Регистрация
    Aug 2004
    Публикации
    91
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    За всички щасливци дето немат навигация ,ето как изглежда 9-ка Андроид съ дезайн специфично и конкретно за таблото на 120-ка ! (4 ядрен модел от миналата гоина ,вече има 8 ядрени);



    Окабеляването вероятно е за Китайския аналог на джипките ,но елементарно от всеки дето е правил кабели поне един път може да се преправи за 120-ки със и без усилвател.

    Инсталирането на модели със навигация е възможно ,но за съжаление изключително сложно...
    1x 1.5JZ = 621NM
    2x 5VZ-FE = 596NM

  8. #1308
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Несебър
    Публикации
    65
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    ако има опция за GX470 V8.[/QUOTE]
    Aко иска такъв мотор не е задължително да търси само Лексус.Има го и в някои други модели на Тойота.

  9. #1309
    Регистрация
    Apr 2012
    Място
    София
    Публикации
    83
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Цитат Мнение на Стефан ERA Преглед на публикациите
    Прикачен 910708

    Интересно разсъждение е това за ГНП и вероятно основната причина за проблемите с дюзите,моята е модел 2005 г.,карам я от 2007 на 50к км беше,сега е на 300к км и никога проблем не съм имал,прикачвам един скрийн шот с параметрите от днес.

    п.с. имам една молба,качих си една платена програмка за тест на Тойота през блуутута на ОДБ II, но незнам самите параметри в какви диапазони са,които ми показва.Някой знаещ да даде едно линкче към сайт или пидиеф с диапазона на параметрите показвани от теста.
    Здравей Колега
    Видях че си подкарал ELMScan програмката на твоята 120. Аз имам 150-ка 2010 год и се опитвам да изкарам на телефона параметрите свързани с дюзите и не мога да ги намеря. Софтуерчето намира ECU-то, изкарва ми пълно инфо за автомобила, като сериен номер, двигател и т.н. Но в списъка точно тези 4 реда (revised injection volume 1-4) не ги откривам никъде.
    Имаш ли идея къде може да е проблема?
    LZ1GIB
    TOYOTA HZJ80,
    TOYOTA LC150

  10. #1310
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Казанлък
    Публикации
    13
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Здравейте колеги,
    На свой ред да попитам от къде може да се купят чисто нови дюзи респективно на добра цена?
    Благодаря предварително, може да напишете и цената разбирасе.

  11. #1311
    Регистрация
    Aug 2004
    Публикации
    91
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Единственото ПЕРМАНЕНТНО решение за проблема на зацепените предни спирачни апарати:

    Взимат се 14WA апарати от 150-ка + дискове. Цените според региона различни ,при мене беше всичко за 400-500 лева. Накдладките на 120 и 150 са едни същи така ,че не е задължително да се сменят.

    *Важното е апаратите са с щампа 14WA ,според зависи от региона между 2015 и 2016 сменят щамшата и увеличават размера на болта от 12 кам 14мм т.с. след 2015 няма как да станат защото ще трябват и челюсти (щамата на неСтаващите включва латинско B примерно 14WB ).

    Спирачните апарати на 150-ката са по-дебели ,разликата в буталата 3мм (промяна на биас-а на спирачките е минимален):



    1x 1.5JZ = 621NM
    2x 5VZ-FE = 596NM

  12. #1312
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    768
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Цитат Мнение на gogsy Преглед на публикациите
    Здравейте колеги,
    На свой ред да попитам от къде може да се купят чисто нови дюзи респективно на добра цена?
    Благодаря предварително, може да напишете и цената разбирасе.
    Здравей колега,
    Дай ми номер на рамата на ЛС и ще ти дам цена.
    Поздрави!




    www.nakladkibg.com
    накладки, спирачни дискове, съединители

    088 8613380

  13. #1313
    Аватара на Yaro
    Yaro е офлайн Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    Sofia, Bulgaria
    Публикации
    6,267
    Точки (при гласуване)
    40

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Цитат Мнение на LordDigital Преглед на публикациите
    Цитат Мнение на unknow Преглед на публикациите
    А каква е разликата в разхода на гориво меджу дизеловия и бензиновия двигател?
    Бензиновия 4.0 V6 автоматична кутия само със 5 скорости ли има?
    А ако не искам да премахвам въздушното каква е цената на една възглавница?
    Поздрави.
    4.0 не ти требе ,харчи около 8% по-малко от 8 цилиндровия НО мощност и въртящ момент са 25% по-малко! Дълбоко безмислен мотор ако има опция за GX470 V8.
    Точно така, но оттук голямата вода GX470 е супер рядък и 1.5 до 2 пъти по-скъп от ТЛК 120 с 4.0. Иначе за мен това е колата.

  14. #1314
    Регистрация
    Aug 2004
    Публикации
    91
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Цитат Мнение на Yaro Преглед на публикациите
    Точно така, но оттук голямата вода GX470 е супер рядък и 1.5 до 2 пъти по-скъп от ТЛК 120 с 4.0. Иначе за мен това е колата.
    Аз много се чудех как става по-скъп - и стигнах до извода ,че или некои товари ЯКО или просто не се внася. Доколкото си спомням 120-ката дето карах в БГ я беха купили за 20 евра ,а беше една класа по-надолу от Лексуса по много основни неща като кожа на седалките ,изолациа на купето ,музика и т.н. Дефакто GX470 след транспорт и мито требе да струва поне 30% по-малко. Ключа кам палатката ,е че ценита тука са доволно надолу защото тези джипки масово вече трябва да им се сменят неща като предни маншони ,предни лагери ,табла и все разни такива дето в САЩ труда струва колкото повин 120-ка ,а в БГ е колкото половин гума 31-чка Ето например разпечатка от реални продажби без товари (от прекувач на прекувач) от последните 2 месеца:
    Прикачени картинки Прикачени картинки  

  15. #1315
    Регистрация
    Aug 2004
    Публикации
    91
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Ето и една снимка за надъхване Тва е моя 2003-та джантите са BBS правени по поръчка от TRD и продаванти като аксесоар тука ,гумите 32-ки:


  16. #1316
    Регистрация
    Apr 2007
    Публикации
    1,110
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Я припомнете за проблема с предните спирачки, че не ми се рови 66 страници назад. Моят ляв апарат няма и 10000 км след смяна на гумички и цилиндърчета , едното пак беше блокирало и задържаше. В това ли се състои проблема ?
    2015 KTM EXC 450 six days Argentina
    Toyota Land Cruiser KDJ 125

  17. #1317
    Регистрация
    Aug 2004
    Публикации
    91
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Цитат Мнение на Vladislav Kostevski Преглед на публикациите
    Я припомнете за проблема с предните спирачки, че не ми се рови 66 страници назад. Моят ляв апарат няма и 10000 км след смяна на гумички и цилиндърчета , едното пак беше блокирало и задържаше. В това ли се състои проблема ?
    Точно така ,безкраини рециклирания ,даже и подмяна с нови оргинални апарати ,но проблема с блокиранео се връща. Апаратите дето сам описал горе се завиват директно с по-големите дискове ,вероятноста да зацепят не е 0% ,но е десетки пъти по-ниска от тези на 120-ка.
    1x 1.5JZ = 621NM
    2x 5VZ-FE = 596NM

  18. #1318
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Казанлък
    Публикации
    13
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Цитат Мнение на niki p Преглед на публикациите
    Здравей колега,
    Дай ми номер на рамата на ЛС и ще ти дам цена.
    Поздрави!
    Здравейте,
    Ето номера на рамата. JTEAZ29
    Благодаря предварително.

  19. #1319
    Регистрация
    Apr 2007
    Публикации
    1,110
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    На кой още му се е появявал проблема със задържането ? Не ми се вярва да е чак толкова масов. Не видях нищо конструктивно нередно в апаратите, освен , че буталцето беше леко корозирало под гумичката едва година и половина след поставянето
    2015 KTM EXC 450 six days Argentina
    Toyota Land Cruiser KDJ 125

  20. #1320
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Казанлък
    Публикации
    13
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Цитат Мнение на gogsy Преглед на публикациите
    Здравейте,
    Ето номера на рамата. JTEAZ29
    Благодаря предварително.
    JTEAZ29J900013200

Страница 66 от 67 ПървиПърви ... 1656626364656667 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Лифт за ТЛК 120
    От T.T във форум TOYOTA
    Отговори: 35
    Последно мнение: 23-07-09, 21:59
  2. Продавам чип(Powerbox) за ТЛК-120
    От ORTIZ във форум Архив
    Отговори: 3
    Последно мнение: 27-05-09, 16:43
  3. ТЛК 120 запушен ауспух
    От Haji във форум Общи приказки
    Отговори: 0
    Последно мнение: 08-11-08, 17:33
  4. парктроник за ТЛК 120
    От slavi7 във форум Общи приказки
    Отговори: 7
    Последно мнение: 24-09-08, 22:57
  5. Открадната ТЛК 120
    От T.T във форум Откраднати МПС или други ценности на участници в портала
    Отговори: 28
    Последно мнение: 22-09-08, 13:36

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •