Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 39 от 39

Тема: Карбуратор К126

  1. #21
    Sasho74 е офлайн
    Александър Цветков
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    769
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??

    Цитат Мнение на Nik Преглед на публикациите
    От какво е помпата?
    Незнам. Почти нова е. Някаква японска. Изпадна ми случайно.
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

  2. #22
    Sasho74 е офлайн
    Александър Цветков
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    769
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??

    И така вече съм с нов К126ГУ. Монтирах и ел. помпата. Всичко работи нормално. Имам и снимки. Ще ги кача малко по-нататък че го закъсах с времето напоследък както ще опиша и всички закачки които реших.
    Имам обаче следния въпрос.
    Как се регулира нивото на К126? Има си линия на нивото, това е ясно. Самото сравняване с тази линия как става? Като махнеш капака на карбуратора заедно с поплавъка или с прозрачен шлаух на принципа на скачени съдове със затворен карбуратор?
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

  3. #23
    Sasho74 е офлайн
    Александър Цветков
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    769
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??

    Никой ли незнае бе?
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

  4. #24
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    Самоков
    Публикации
    3,269
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??

    Сашо,тоя джип не върви ли на газ,или си толкова баровец?Свали му капака сипи бензин виж до каде е нивото и регулирай пластината на подплавака.Успех.

  5. #25
    Регистрация
    Feb 2007
    Публикации
    1,754
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??

    До сега не съм регулирал такъв но на К131 еднокамерния, след като се разглоби и се обърне горната част си има в ръководството за ремонт колко трябва да е височината на поплавака. Тук няма ли такива размери някъде?













    На К131 съм сложил игла от Варбург.
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"

  6. #26
    Регистрация
    Jan 2005
    Място
    на 15км от София
    Публикации
    4,594
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??

    Ако нямаш прозорче го прави на равно с линията при захлупен карб на принципа на скачените съдове.
    Ако имаш прозорче го прави да бъде една идея под средата на прозорчето и карай спокойно.
    Аз винаги така съм ги регулирал.

  7. #27
    Sasho74 е офлайн
    Александър Цветков
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    769
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??

    Цитат Мнение на Жоро XR 600 Преглед на публикациите
    Ако нямаш прозорче го прави на равно с линията при захлупен карб на принципа на скачените съдове.
    Ако имаш прозорче го прави да бъде една идея под средата на прозорчето и карай спокойно.
    Аз винаги така съм ги регулирал.
    Прозорче няма, но има линия за нивото. На снимката се вижда.
    Смятам да го регулирам на затворен капак с прозрачно маркуче/скачени съдове/.
    http://forum.offroad-bulgaria.com/at...1&d=1248673193
    Прикачени картинки Прикачени картинки  
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

  8. #28
    Регистрация
    Feb 2007
    Публикации
    1,754
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране Карбуратор К126г

    От къде се взима вакум за вакумния регулатор при карбуратор К126Г. Гледах, гледах и никъде няма ни дупка ни щуцер.
    Последно редактиран от Жоро Донечки ; 11-03-10 в 11:38 Причина: 126
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"

  9. #29
    Sasho74 е офлайн
    Александър Цветков
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    769
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Карбуратор К126г

    Цитат Мнение на kra_kra Преглед на публикациите

    За карбуратор К126г става въпрос.

    Ако може и снимчица.
    Да бе да! Как да няма?

    Снимка 1 - за вакуум регулатор
    Снимка 2 - за вакумен изпарител
    Снимка 3 - в готов вид
    Прикачени картинки Прикачени картинки    
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

  10. #30
    Регистрация
    Feb 2007
    Публикации
    1,754
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: Карбуратор К126

    Благодаря много, това ми трябваше.




    Така си мислех понеже в книгата е дадено така, но при мен има завита тапа, а като видях тази снимка с насочена натам отверка веднага ме налегнаха съмнения.
    Последно редактиран от kra_kra ; 11-03-10 в 13:01
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"

  11. #31
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    NORTH BG
    Публикации
    180
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Карбуратор К126

    Може ли някой да каже има ли някакви по-особени процедури при дупченето на стените на камерите на К126Г за газовите щуцери и къде точно се пробива,за което благодаря предварително?Преди промяната бях с карбуратор от 2101 работещ на газ /с пробити отвори в двете камери/ и на газ вървеше добре ,но на бензин все не правеше добра смес и много малко не му стигаше.
    Прикачени картинки Прикачени картинки  
    088пет16пет3пет7

  12. #32
    Sasho74 е офлайн
    Александър Цветков
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    769
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Карбуратор К126

    Цитат Мнение на w.krumoff Преглед на публикациите
    Може ли някой да каже има ли някакви по-особени процедури при дупченето на стените на камерите на К126Г за газовите щуцери и къде точно се пробива,за което благодаря предварително?Преди промяната бях с карбуратор от 2101 работещ на газ /с пробити отвори в двете камери/ и на газ вървеше добре ,но на бензин все не правеше добра смес и много малко не му стигаше.
    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=29541
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

  13. #33
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    NORTH BG
    Публикации
    180
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Карбуратор К126

    Много благодарско!
    088пет16пет3пет7

  14. #34
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    СОФИЯ,КВ.КРЕМИКОВЦИ
    Публикации
    66
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: Карбуратор К126

    оффтопик: Исках да попитам къде се заКгача ръчната гаЗс на този модел к126 (за уаз469б)?
    Последно редактиран от Жоро Донечки ; 22-04-10 в 22:32 Причина: К; З;
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  15. #35
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    с. Бързия
    Публикации
    179
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Карбуратор К126

    Някой ще подскаже ли, какво ще загубя ако разкарам карбуратора и по най - вандалски начин (пиля, режа, лепя и плювам по смукателния колектор) насадя дросел клапа на мястото му?
    Клапата е от някакъв инжекцион около 55-60 мм диаметър (щото такава се търкаля из боклуците в къщи).
    Карбуратора е К126 ГУ
    Двигателя е 417
    Това че забравям за работа на бензин е ясно и не го броим за загуба!
    Нещо друго?
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  16. #36
    Регистрация
    Oct 2007
    Публикации
    862
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Карбуратор К126

    Идеално решение.Караш си само на газ.Слагаш си две ботилки едната е за предвижване до газ станция.

  17. #37
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    с. Бързия
    Публикации
    179
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Карбуратор К126

    Да това ми е идеята, питам дали има някакви подводни камъни като смесообразуване, ниски обороти и от тоя сорт
    Последно редактиран от danail_3 ; 07-04-17 в 19:37
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  18. #38
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    с. Бързия
    Публикации
    179
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Карбуратор К126

    Ей никак не ми се получава от телефон съжалявам!
    Последно редактиран от danail_3 ; 07-04-17 в 19:42
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  19. #39
    Регистрация
    Oct 2007
    Публикации
    862
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Карбуратор К126

    Няма подводни камани.Караш си само на газ.

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Сходни теми

  1. Теч от карбуратор
    От metodi kx250 във форум 2-Тактови
    Отговори: 3
    Последно мнение: 14-06-10, 19:54
  2. Проблем с карб К126 Г
    От pesho ot mars във форум УАЗ
    Отговори: 22
    Последно мнение: 24-05-10, 14:32
  3. Карбуратор К40
    От kkaammaazzaa във форум УАЗ
    Отговори: 2
    Последно мнение: 15-07-09, 19:11
  4. Отговори: 24
    Последно мнение: 15-07-09, 14:37
  5. Карбуратор за XR
    От Jori във форум 4-Тактови
    Отговори: 17
    Последно мнение: 11-01-08, 16:28

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •