Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 39

Тема: Карбуратор К126

  1. #1
    Регистрация
    Mar 2007
    Място
    гр.Троян
    Публикации
    167
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране Карбуратор К126

    За да не пусна нова тема ще си пусна запитването тук.Става дума за карбуратор двукамерен.Той има 6 жигльора,2 въздушни и 4 горивни.2х2 са еднакви като модел но са с различни размери.Кои са на 1-та камера малките или големите.

  2. #2
    Регистрация
    May 2006
    Място
    Бяла Слатина
    Публикации
    6,587
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    По принцип малките са на първата камера.
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

  3. #3
    Регистрация
    Mar 2007
    Място
    гр.Троян
    Публикации
    167
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    Работи само на смукач няма значение как са.Всичките ли малки са на 1-та

  4. #4
    Регистрация
    May 2006
    Място
    Бяла Слатина
    Публикации
    6,587
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    Виждал съм и обратното голям на първата камера и малък на втората камера.
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

  5. #5
    Регистрация
    Mar 2007
    Място
    гр.Троян
    Публикации
    167
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    С търсачката нищо не можах да намеря по въпроса

  6. #6
    Регистрация
    May 2006
    Място
    Бяла Слатина
    Публикации
    6,587
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    Щом работи само на смукач значи че е бедна горивната смес и трябва по голям жигльор Какъв е карбуратора
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

  7. #7
    Регистрация
    Dec 2005
    Място
    Лозен
    Публикации
    2,476
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    Виж или нивото или дали не запушва някаде, ако не са жигльорите, моя правеше така като нямаше финния горивен филтър
    Случайни хора УАЗ не карат

  8. #8
    Регистрация
    Mar 2007
    Място
    гр.Троян
    Публикации
    167
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    k126г Въртях ги и не върви.

  9. #9
    Регистрация
    May 2006
    Място
    Бяла Слатина
    Публикации
    6,587
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    Ако искаш утре ще видя на моя какви са жигльорите и ще ти пиша.
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

  10. #10
    Регистрация
    Mar 2007
    Място
    гр.Троян
    Публикации
    167
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    Благодаря ти предварително.Търсих някакъв сайт с информаия за това нещо,но намерих само чертежи на този карборатор а за жигльори нищо.

  11. #11
    Регистрация
    Dec 2005
    Място
    Лозен
    Публикации
    2,476
    Точки (при гласуване)
    17

    Smile До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    Тука има това дето ти трябва Дано те ориентира
    Прикачени картинки Прикачени картинки  
    Случайни хора УАЗ не карат

  12. #12
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    София
    Публикации
    854
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    Ако е К151 ето малко инфо

    http://www.autosite.newmail.ru/

    Ако не е , то сложи веднага К151В е за 2.445 л

  13. #13
    Регистрация
    May 2006
    Място
    Бяла Слатина
    Публикации
    6,587
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    На моя карбуратор К 126Г на първата камера главен горивен жигльор е 240 а главен въздушен е 1 . На втората камера главен горивен е 280 а главен въздушен е 1.4
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

  14. #14
    Регистрация
    May 2006
    Място
    Бяла Слатина
    Публикации
    6,587
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    Провери също дали работи ускорителната помпа на карбуратора. Когато не хвъря бензин пак работи така
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

  15. #15
    Регистрация
    Jan 2005
    Място
    Pleven
    Публикации
    1,123
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    Давам линк към производителя на карбураторите Пекар/или ЛКЗ/.
    На старите карбуратори пише ЛКЗ- ленинградский карбур.завод.

    http://www.topsys.spb.ru/

    Някои данни може да се черпят и от там.
    only 4 x 4,sim AWD

  16. #16
    Регистрация
    Mar 2007
    Място
    гр.Троян
    Публикации
    167
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Реглаж на карбуратор за УАЗ

    Благодаря на всички,много добре ме насочихте

  17. #17
    Sasho74 е офлайн
    Александър Цветков
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    769
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??

    Цитат Мнение на Nik Преглед на публикациите
    К-126ГМ- ти трябва
    К 126 ГУ ми трябва. С ДВГ УМЗ4178.10 съм. Всъщност те едва ли имат някаква разлика.

    Замислям се сериозно вече за нов карб. За К151 искат много парички и сигурно ще е К126. Някой сменял ли е К151 с К126. Как пасва лостовата система за газта. Имам и подозрение че шпилките за захващане ще ми дойдат дълги ама това е бял кахър. Та какви изненади мога да очаквам при смяната?
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

  18. #18
    Регистрация
    Dec 2005
    Място
    Лозен
    Публикации
    2,476
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??

    Цитат Мнение на Sasho74 Преглед на публикациите
    К 126 ГУ ми трябва. С ДВГ УМЗ4178.10 съм. Всъщност те едва ли имат някаква разлика.
    Почти никаква, ГУ поне не помня какаво точно му беше по особеното, но ще проверя тия дни може и да се прамята някой по гаража дали е с нещо по различен.
    Старите Г са с по голяма клапа на "смукача" която закрива и двете камери, гарнитурата на поплавковата камера е различна спрямо Гм, за жигльори и дифузьори незнам.

    Имаше еднин ремонтен комплект който бях зимал преди време и пишеше точно за К 126ГУ... и съм остал с впечетление че е за ЗМЗ мотори

    На единия съм с К126гм дето си е с 417.1 мотора и съм общо зето доволен, на другия с ЗМЗ 402.1 мотора пак с К126гм и също ми харесва... избора си е твой

    И последно на газ ли караш или не, че не разбрах?
    Случайни хора УАЗ не карат

  19. #19
    Регистрация
    Jan 2005
    Място
    на 15км от София
    Публикации
    4,594
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??

    Имам два броя К126Г(това пише на тях, без други добавени букви).
    Единият е с цяла клапа на смукача, а на другият е само на първа камера.
    И на двата гарнитурата е еднаква, т.е. от тези които имат разделение(уплътнение) между двете камери.
    Но съм виждал гарнитура, която няма уплътняване м/у първа и втора камера, тя за кой модел е незнам..?
    Обаче всичко останало им съвпада с изключение на едни дупчици до въздушните жигльори - при едната са кръгли, при другата триъгълни, но съвпадат и вършат работа и двата модела.

  20. #20
    Регистрация
    Dec 2005
    Място
    Лозен
    Публикации
    2,476
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??

    Цитат Мнение на Жоро XR 600 Преглед на публикациите
    .
    Но съм виждал гарнитура, която няма уплътняване м/у първа и втора камера, тя за кой модел е незнам..?
    Обаче всичко останало им съвпада с изключение на едни дупчици до въздушните жигльори - при едната са кръгли, при другата триъгълни, но съвпадат и вършат работа и двата модела.
    Такава е на К126П- Москвичовите които пак пасват, този с малката клапа е Гм, м е ударено а не отлято като другите цифри и букви и почти не си личи на някои
    По горе май съм се объркал с точно такава гарнитура
    Цитат Мнение на Sasho74 Преглед на публикациите
    На газ на газ.
    ........Ще пиша
    Тогава ти трябва да е и с палсмасов поплавък, че тоя Волговия и аз го карам на газ само, ма като трябва бензин нивото винаги е различно и ме навежда на мисълта че полавака от мнгото друсане се разрегулира Незнам но така си го обяснявам. От какво е помпата?
    Успех!
    Случайни хора УАЗ не карат

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Теч от карбуратор
    От metodi kx250 във форум 2-Тактови
    Отговори: 3
    Последно мнение: 14-06-10, 19:54
  2. Проблем с карб К126 Г
    От pesho ot mars във форум УАЗ
    Отговори: 22
    Последно мнение: 24-05-10, 14:32
  3. Карбуратор К40
    От kkaammaazzaa във форум УАЗ
    Отговори: 2
    Последно мнение: 15-07-09, 19:11
  4. Отговори: 24
    Последно мнение: 15-07-09, 14:37
  5. Карбуратор за XR
    От Jori във форум 4-Тактови
    Отговори: 17
    Последно мнение: 11-01-08, 16:28

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •