Обява

Свий
Няма добавени обяви.

EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

    Здравейте колеги,както беше споменато в една друга тема и на мойта ВИТАРА ,тръбичката идваща от EGR-клапана ,беше запушена на 80%. Докато я почиствах,прочетох някъде във форума,че след като е започнал да се задръства....най-добре този клапан да бъде изолиран и аз го изолирах...Моля,грамотните в тази област да кажат какви съм ги "надробил".....
    SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

  • #2
    До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

    Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
    Здравейте колеги,както беше споменато в една друга тема и на мойта ВИТАРА ,тръбичката идваща от EGR-клапана ,беше запушена на 80%. Докато я почиствах,прочетох някъде във форума,че след като е започнал да се задръства....най-добре този клапан да бъде изолиран и аз го изолирах...Моля,грамотните в тази област да кажат какви съм ги "надробил".....
    Колеги,никой ли досега не е изолирал(запушвал) EGR-клапана на ВИТАРА,та да сподели,какви рискове крие това,възможни ли са усложнения,променя ли се разхода на гориво и т.н...?
    SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

    Коментар


    • #3
      До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

      Нищо фатално не си направил. Разходът на гориво може леко да спадне или да се вдигне, зависи с кое състояние на двигателя сравняваш.

      Тази тръба по идея подобрява разхода на гориво и състава на изгорелите газове при ниски и средни режими. И за двете цели не прави много.

      Коментар


      • #4
        До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

        Никакви рискове няма. Най-много за започне да върви малко по-добре.

        Карай си и не я мисли. EGR-а е само екологична екстра със спорен екологичен ефект. На вървенето пречи, еднозначно.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

          Благодаря ти Ясене,щом и твоето мнение е такова,значи трябва да съм доволен ,че го изолирах този клапан!!!Понеже при колектора тръбичката влиза навътре,и се наложи да я затапвам откъм клапана,а той е "заврян" на най-недостъпното място та...ако трябваше пак да махам гарнитурката....!?!
          SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

          Коментар


          • #6
            До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Никакви рискове няма. Най-много за започне да върви малко по-добре.

            Карай си и не я мисли. EGR-а е само екологична екстра със спорен екологичен ефект. На вървенето пречи, еднозначно.
            Sparkybg,благодаря и за твоя успокоителен отговор,но какво искаш да кажеш с това (.....пречи еднозначно).
            SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

            Коментар


            • #7
              До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

              Еми, вкарва част от изгорелите газове обратно в цилиндрите, за доизгаряне на някои съединения в тях, с цел по-голяма екологичност. Но всяко нещо с цената си. А цената в случая е по-малко вървеж в някои режими - на ниско и средно натоварване, по-гояма тромавост при рязки смени на режима на двигателя. Разликата е малка и може и да не я усетиш. Тая система започне ли да прави въртели - изолирането е най-доброто решение. Аз дори се бях засилил да я махам на тераното ми - турбодизел, ама то пък се оказа че няма. При дизелите като че ли се усеща малко повече, като се изолира.

              Накратко - взел си правилното решение. Щом прави проблеми - изолираш. Нито нещо ще му стане на двигателя, нито ще имаш сериозна разлика във вървежа и/или разхода. А и да има разлика, тя ще е към по-добро откъм вървеж.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #8
                До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

                Sparkybg,много-добро разяснение,но искам за последно(може да прозвучи глупаво),да ми кажеш:след като е изолиран клапана ли джипа става по-тромав на ниски и средни обороти,или когато не е изолиран.Извинявам се още веднъж, ако съм станал досаден,но аз разлика във вървежа почти не съм усетил..ПП Това последното изречение в предишния ти пост не беше излязло...
                SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                Коментар


                • #9
                  До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

                  Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                  Sparkybg,много-добро разяснение,но искам за последно(може да прозвучи глупаво),да ми кажеш:след като е изолиран клапана ли джипа става по-тромав на ниски и средни обороти,или когато не е изолиран.Извинявам се още веднъж, ако съм станал досаден,но аз разлика във вървежа почти не съм усетил..ПП Това последното изречение в предишния ти пост не беше излязло...
                  Обикновено върви по-добре и е по-пъргава когато EGR-а е запушен/изолиран. Но разликата не е голяма.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

                    Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                    Sparkybg,много-добро разяснение,но искам за последно(може да прозвучи глупаво),да ми кажеш:след като е изолиран клапана ли джипа става по-тромав на ниски и средни обороти,или когато не е изолиран.Извинявам се още веднъж, ако съм станал досаден,но аз разлика във вървежа почти не съм усетил..ПП Това последното изречение в предишния ти пост не беше излязло...
                    По-скоро обратното, върви малко по-добре, защото през цилиндрите минава само свеж въздух. Има се предвид, че EGR-а пречи на вървенето, когато го има, а не когато го няма. Но не е съществена разликата.


                    Ако ти се играе, чисти го, ако не - майната му, и без това на повечето Сузукита си е запушен навътре по тръбите.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #11
                      До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

                      EGR - Ehaust Gases Recirculation - Рециркулация на изгорелите газове. Екологичния ефект е видим, а не спорен, особено когато се наблюдава на стенд. Редуцира най вече NOx емисиите. Но тъй като това надали Ви интересува - махайте го.
                      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                      Коментар


                      • #12
                        До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

                        sparkybg, не дезинформирай народонаселението. За никакво доизгаряне не става дума. EGR е само и единствено начин да се вкара водна пара в суровата смес, защото водната пара в горивната смес е катализатор на някои полезни процеси. Почти нищо "еко" няма там, освен че наистина намалява разхода с някакви мижави проценти. NOx са по-скоро косвен ефект.

                        Е, покрай водната пара се вкарват и други работи (сажди, нагар, маслен дим, горещи газове), които на някой етап от живота на двигателя стават по-значими от минималния ефект, който воданата пара докарва. Е, в тоя момент изключването на EGR носи само ползи.

                        Коментар


                        • #13
                          До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

                          Е...те сега вече ми стана "ясно".Sparkybg ,благодаря ти още веднъж и извинявай ако с нещо съм те засегнал....
                          SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                          Коментар


                          • #14
                            До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            sparkybg, не дезинформирай народонаселението. За никакво доизгаряне не става дума. EGR е само и единствено начин да се вкара водна пара в суровата смес, защото водната пара в горивната смес е катализатор на някои полезни процеси. Почти нищо "еко" няма там, освен че наистина намалява разхода с някакви мижави проценти. NOx са по-скоро косвен ефект.
                            Извинете ме Колега, но това кърти миФки.
                            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                            Коментар


                            • #15
                              До: EGR-клапан и неговата функция в двг. на ВИТАРА

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              sparkybg, не дезинформирай народонаселението. За никакво доизгаряне не става дума. EGR е само и единствено начин да се вкара водна пара в суровата смес, защото водната пара в горивната смес е катализатор на някои полезни процеси. Почти нищо "еко" няма там, освен че наистина намалява разхода с някакви мижави проценти. NOx са по-скоро косвен ефект.
                              Е обясни тогава защо в зората на въвеждането на тая система, в някои части на америка и половината европейски държави е била задължителна, а в другите - не. Не отричам ефектите на водата - не съм компетентен. Но именно екологичните ефекти, колкото и да са косвени, докараха до масовото и използване.

                              Другото - на стенд може да се вижда всичко. Въпроса е какъв е реалния ефект върху екологията. За него твърдя че е спорен.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X