Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 21

Тема: Тунинг на скутери

  1. #1
    Регистрация
    May 2009
    Място
    Елин Пелин
    Публикации
    17
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Тунинг на скутери

    Преди време си купих спортен въздушен филтър за моя скутер Honda dio 50cc и му дигнах доста мощността,но все още е слаб.......помогнете кажете при смяната на коя част ще му се дигне значително мощността

  2. #2
    Регистрация
    Dec 2008
    Място
    София
    Публикации
    133
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране До: Тунинг на скутери

    Кит на малоси... 70цц...

  3. #3
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    Хасково
    Публикации
    1,541
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Тунинг на скутери

    Ха-Ха Преди 2 години карах HONDA DIO 50 CC.
    Искаш да върви повече ли?
    1. -Сменяш ролките на ремака!
    2. -Махаш всичко не нужно!
    3. -Слагаш спортен филтър, но не от 15 лв който го продават по всички магазина, а този.


    4. - И бях барнал малко 'КарбУратОра"!
    Моя БръМбаЗък... Вървеше 90/95 km/h.
    Но няма смисъл от безмислен тунинг на Скутерче, от сега ти казвам!
    Желателно ДВГ-то да не бараш!
    Поздрави.

  4. #4
    Регистрация
    Mar 2010
    Място
    Pleven
    Публикации
    51
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране До: Тунинг на скутери

    • 1.Цилиндър кит - 70cc - Malossi-
    • 2.Ауспух - "Tecnigas Next-R
    • 3.Карбуратор - "Dellorto 21mm"
    • 4.Съединител Malossi Flay Clutch - (107MM)
    • 5.Вариатор - "Malossi Multivar 2000" + 5.9гр ролки " Malossi"
    • 6.Камбана - "Malossi"
    • 7.Колянов вал - "Malossi MHR"
    • 8.Лула "NGK" и свещ "NGK"
    • 9.Пружини - Централна червена, малки жълти
    • 10.Ремък - "Polini"
    • 11.Въздушен филтър - Спортен - Malossi
    • 12.Ръчен смукач "Stage6"
    • 13.Клапи "Stage6
    • 14.Перка на вариатора - Stage6"

  5. #5
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    Хасково
    Публикации
    1,541
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Тунинг на скутери

    Цитат Мнение на moto_mania Преглед на публикациите
    • 1.Цилиндър кит - 70cc - Malossi-
    • 2.Ауспух - "Tecnigas Next-R
    • 3.Карбуратор - "Dellorto 21mm"
    • 4.Съединител Malossi Flay Clutch - (107MM)
    • 5.Вариатор - "Malossi Multivar 2000" + 5.9гр ролки " Malossi"
    • 6.Камбана - "Malossi"
    • 7.Колянов вал - "Malossi MHR"
    • 8.Лула "NGK" и свещ "NGK"
    • 9.Пружини - Централна червена, малки жълти
    • 10.Ремък - "Polini"
    • 11.Въздушен филтър - Спортен - Malossi
    • 12.Ръчен смукач "Stage6"
    • 13.Клапи "Stage6
    • 14.Перка на вариатора - Stage6"

    Колко к.с дигът тея ЕКСТРИ!

  6. #6
    Регистрация
    Mar 2010
    Място
    Pleven
    Публикации
    51
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране До: Тунинг на скутери

    Цитат Мнение на Димитър Насков Преглед на публикациите
    Колко к.с дигът тея ЕКСТРИ!
    мощнoста на задното колелo става 10-12 коня

  7. #7
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    24
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Тунинг на скутери

    И аз до скоро се заигравах с двутактови.Ето и малко съвети за ентусиасти който се опитават да извадят повече от сток карантиите:

    Ако си сменил филтъра със "спортен" те съветвам да си купиш масло за въздушни филтри и да си го напръскаш защото за тази цeнa както сам се досещаш производителя не го е направил а без масло ефекта на филтъра откъм финни частици е почти нищожен.
    Задължително смени и горивния жигльор с по-голям.Точно какъв да бъде немога да ти кажа тъй като няма точен начин да се сметне а всичко става с тестове но аз правя следното слагам с 15 по голям което ще рече ако в момента си с 55 трябва да сложиш 70 но това е само ориентировачно след това трябва да го пробваш как върви как е в ниските и високите, как пали и т.н. може също да полираш и смукателния колектор и ако ти се разправя да свалиш цилиндъра и да позагладиш колекторите по който се придвижва горивовъздушната смес целта е не да ги направиш гладки като огледало а да няма ръбове за да няма завихряне пък и те принципно заводски са доста груби, нещо като на тази снимка заглаждаш да няма ръбове.
    (снимка 1)

    Може също да изрежеш част от полата на буталото под формата на дъга с цел да почне да пълни по рано.
    Нещо подобно на снимка 2 самоче в твоя случай колектора е елипсовиден.С дремел или хубава пила оформяш тясна дъга с диаметъра на колектора то си личи как е станало там малко по-тъмно буталото там и внимаваш.След това пак със шкурка заглаждаш да няма ръбове.


    Може ако по горивната камера има нагар да го махнеш и да полираш камерата с финна шкурка колкото по-гладка толкова по-добре че няма да хваща нагар толкова лесно иначе няма да осетиш разлика във вървенето от това.Виж си свеща дали е по-каталог защото има значение също.

    И най-накрая ако си фен може да си направиш или най-добре купиш един хубав резонансен ауспух да ти отпуши скутер а в комбинация с кит (по-голям карб) и вариатор му идва силата.

    Не ти препоръчвам да пилиш главата, най-вече защото е въздухар.
    Може да го пробваш с рициново масло как върви, от него има доста положителен ефект.Сипваш го както маслото 1:50 само че караш един резервоар рициново един без или както аз правя примерно ако на литър бензин трябват 20мл. масло за 1:50 аз сипвам 15ml масло и 10ml рицин (общо 25 за застраховка ) и карай само с хубаво масло полусинтетика или пълна.
    Може да потърсиж в нета и тази книга Two_Stroke_Performance_Tuning_by_Graham_Bell.pdf
    Имам също и доста програми за смятане на ауспуси и други работи но доколко работят правилно немога да гарантирам ако някой има нужда да свирка
    Прикачени картинки Прикачени картинки
    if you're gonna be a bear be a grizzly.

  8. #8
    Регистрация
    Sep 2009
    Място
    Русе
    Публикации
    151
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране До: Тунинг на скутери

    Цитат Мнение на Димитър Насков Преглед на публикациите
    Ха-Ха Преди 2 години карах HONDA DIO 50 CC.
    Искаш да върви повече ли?
    1. -Сменяш ролките на ремака!
    2. -Махаш всичко не нужно!
    3. -Слагаш спортен филтър, но не от 15 лв който го продават по всички магазина, а този.


    4. - И бях барнал малко 'КарбУратОра"!
    Моя БръМбаЗък... Вървеше 90/95 km/h.
    Но няма смисъл от безмислен тунинг на Скутерче, от сега ти казвам!
    Желателно ДВГ-то да не бараш!
    Поздрави.
    Е как го го засече че вдига 90-95 моето Дио до 75 километра е стигало най-много
    но с тези 10 цолови гуми е доста нестабилно при 70 километра

    незнам как си го удържал с 90

  9. #9
    Регистрация
    May 2009
    Място
    Елин Пелин
    Публикации
    17
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: До: Тунинг на скутери

    Цитат Мнение на moto_mania Преглед на публикациите
    • 1.Цилиндър кит - 70cc - Malossi-
    • 2.Ауспух - "Tecnigas Next-R
    • 3.Карбуратор - "Dellorto 21mm"
    • 4.Съединител Malossi Flay Clutch - (107MM)
    • 5.Вариатор - "Malossi Multivar 2000" + 5.9гр ролки " Malossi"
    • 6.Камбана - "Malossi"
    • 7.Колянов вал - "Malossi MHR"
    • 8.Лула "NGK" и свещ "NGK"
    • 9.Пружини - Централна червена, малки жълти
    • 10.Ремък - "Polini"
    • 11.Въздушен филтър - Спортен - Malossi
    • 12.Ръчен смукач "Stage6"
    • 13.Клапи "Stage6
    • 14.Перка на вариатора - Stage6"
    Няма смисъл от такъв тунинг за скутерче,защото за тези пари,които ще дам за части може да се купи по-нова машинка )

  10. #10
    Регистрация
    Nov 2010
    Публикации
    24
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тунинг на скутери

    Евтин тунинг ли търсиш?
    ЦИлиндър Тайвански 70цц - 100-120 лева
    спортен вал втора употреба -към 100-на лева
    едно ауспухче за 150 лева ...
    вариатор ,съединител и пружинки на съединителя,може и някой карбураторче 17.5 ли 19 за по 60-70 лева.

  11. #11
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    27
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: До: Тунинг на скутери

    Цитат Мнение на venci135 Преглед на публикациите
    Няма смисъл от такъв тунинг за скутерче,защото за тези пари,които ще дам за части може да се купи по-нова машинка )
    Колега би ли ми казал марката на въздушният филтър който си взел за хондичката?

  12. #12
    Регистрация
    Mar 2012
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тунинг на скутери

    Здравейте имам проблем с honda dio 50 а от скоро карам това скутерче и вече има проблем като му да газ в повечко се дави,заглъхва иначе с малко газ тръгва но искам да отстраня този проблем но не знам почти за него та ако може да ме насочите от какво може да е дали карбуратора е запушен, свещи ,ролки там какво е и аз не знам ако някой се е срещал с проблема и няма против да сподели от какво може да е ще съм му благодарен.

  13. #13
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    Хасково
    Публикации
    1,541
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Тунинг на скутери

    Цитат Мнение на emerson Преглед на публикациите
    Здравейте имам проблем с honda dio 50 а от скоро карам това скутерче и вече има проблем като му да газ в повечко се дави,заглъхва иначе с малко газ тръгва но искам да отстраня този проблем но не знам почти за него та ако може да ме насочите от какво може да е дали карбуратора е запушен, свещи ,ролки там какво е и аз не знам ако някой се е срещал с проблема и няма против да сподели от какво може да е ще съм му благодарен.
    Имах преди време същия модел, Honda Dio 50 cc, на мен ми правеше този проблем когато го изправя в горно положение, тоест на задна гума... Давеше се.
    След това си купих Honda Tact s-class, набираше страшно бързо,а двигателя мисля че беше същия като на хонда дио-то, но с различен карбуратор.
    Та всичкото и цялото давене на мотора ти е от карбуратора, ако не можеш да си го настроиш сам или баща ти, отиди на майстор. Имам приятел който кара такъв мотор, може би вече 8 години и няма никакъв страничен проблем, само гуми сме сменяло и около 5 свещи за този период от време.

  14. #14
    Регистрация
    Mar 2012
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тунинг на скутери

    Все пак мерси че се отзова но на мен не ми върши работа защото аз не го карам на задна нито по нагорни пътища а само ходя на риба с него и го карам по равен асфалт и около 300 метра по черен път всъщност аз сега съм в Кипър и тук го карам имам схеми за карбуратора как да го разглобя, но не знам как да го настроя ако е запушен ще го изчистя но за настройки по добре да си купя нов карбуратор за модела или друг които не прави същия проблем и които е съвместим

  15. #15
    Регистрация
    Mar 2012
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тунинг на скутери

    А в скоро време мислех и да го понаглася малко, но като чета по различни форуми май ще е по добре да взема yamaha aerox или peugeot jet force повече ги тунинговат тях.

  16. #16
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    Хасково
    Публикации
    1,541
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Тунинг на скутери

    Цитат Мнение на emerson Преглед на публикациите
    А в скоро време мислех и да го понаглася малко, но като чета по различни форуми май ще е по добре да взема yamaha aerox или peugeot jet force повече ги тунинговат тях.
    Ха - ха! Отивай на майстор в някой хубав, читав сервиз в КИПЪР и не се занимавай!

  17. #17
    Регистрация
    Mar 2012
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тунинг на скутери

    Вчера го разглобих карбуратора преди 10 часа и направо се удивих какъв им е бензина на тия гърчоляци от вътрешната част беше с около 2мм слой нещо като мазно желе почистих го добре пак с бензин особено в долната разглобяема част дето е като пепелник и след като го сглобих нямаше никакво заглъхване при даването на газ но сега вече ще знам бензин само през фина цедка, не знам дали ще реши проблема но е от него. Благодаря много беше прав че от карбуратора.
    След някои ден ще почна да отделям пари да му подменя някой части предполагам че 500 до 1000 euro ще ме устроят за мнение на moto_mania
    • 1.Цилиндър кит - 70cc - Malossi-
    • 2.Ауспух - "Tecnigas Next-R
    • 3.Карбуратор - "Dellorto 21mm"
    • 4.Съединител Malossi Flay Clutch - (107MM)
    • 5.Вариатор - "Malossi Multivar 2000" + 5.9гр ролки " Malossi"
    • 6.Камбана - "Malossi"
    • 7.Колянов вал - "Malossi MHR"
    • 8.Лула "NGK" и свещ "NGK"
    • 9.Пружини - Централна червена, малки жълти
    • 10.Ремък - "Polini"
    • 11.Въздушен филтър - Спортен - Malossi
    • 12.Ръчен смукач "Stage6"
    • 13.Клапи "Stage6
    • 14.Перка на вариатора - Stage6"

  18. #18
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    Хасково
    Публикации
    1,541
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Тунинг на скутери

    Ти за 500-1000 EURO... си купи по - добре друг мотор, че за тези пари сигурно ще му направиш най - добрия тунинг на Honda Dio правен някога. Радвам се, че си го ремонтирал! .

  19. #19
    Регистрация
    Mar 2012
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тунинг на скутери

    а това искам да с&.jpgи тази.jpgи това.jpgтази снимка е на 4.jpg

    Всъщност това което се опитвам да постигна с тунинг е снимка 1 на 3-тата съм се опитал та го прерисувам на paint програмката и за този тунинг ще ми трябват най - малко 3 хиляди euro но не съм чак толкова запален въпреки че съм максималист има и по добри опити за опити за свръх външности. Аз за това което мисля че ще се грижа за него не е от такава величина все още затова ще опитам нещо по просто надявам се и да изглежда по различен начин ако разбираш какво искам да кажа.

  20. #20
    Регистрация
    Mar 2012
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тунинг на скутери

    Изпратих снимка на нагласена honda dio но не го одобряват за публикация и така там ходандата е направена с пари за 3 хиляди euro но тя е по като за изложение задното колело е по назад от стандартното и още куп други работи който направо грабват но аз все още съм начинаещ така че ще почна от по дребните неща

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Отговори: 2
    Последно мнение: 18-06-08, 18:40
  2. Информация за скутери?????
    От vasko jonchev във форум Избор на мотор
    Отговори: 5
    Последно мнение: 15-05-06, 21:09

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •