Страница 1 от 3 123 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 41

Тема: обиколка на софийските автокъщи (и мобиле.бг)

  1. #1
    icerunner е офлайн Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2004
    Място
    София, Люлин, бл.343, ап.28
    Публикации
    2,223
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране обиколка на софийските автокъщи (и мобиле.бг)

    Значи след разходката до Бяла Слатина завършила безславно, днес навъртяхме кажи-речи същия километраж из софия, след стабилно подкоавване с инфо от мобилето. Първо един генерален извод - Горубляне е ебаси провала. Там май схемата е следната: на всяка нововнесена кола се слага абсолютно извънземна, даже извънгалактическа цена и след като престои там 2 години и хване 2 см прах продавача не сваля и 50 стотинки, защото е стояла толкова дълго че иска да си избие чакането. И това е масово.
    От другите оферти имаше и интересни неща, но подред.
    1. SUZUKI Samuraj 1.3 карб., '91, 75 000 км - Дълга база. 6500 лв.
    До сега не бях виждал дълга база и много ми хареса. Мисля че баланса е много добър около 20 см между осите и 20 см на багагника. Крайния резултат е много добър на вид, изобщо не изглежда несъразмерно като дългата нива например. От вътре не е широко но зад задните седалки си има пълноразмерен багажник. Пали добре и звучи така, добро състояние като цяло, но е със сваляем пласмасов хардтоп, върху който 15 г. макар и в италия са си казали думата. Салона е с "дребни забележки" - личи си че досега не е текло. Ламарините също изглеждат добре. Това което ме притеснява. Първо:Не съм карал самурай, но доста съм чувал. Макар и дълга база сигурно ще друса много, а това трябва да е кола за пърешествия, не за игра в калта само. И второ цената мен ме устройва но е висока за самурай, страх ме е че ако не ми хареса ще трябва след година да го продам поне с 2000 по малко, а тази переспектива си е голямо вътрене. От друга страна колата има мегдан за страхотен тунинг и тогава ще стане много привлекателна, но пък едва ли ще искам да се разделя с нея.
    2. OPEL Frontera 2.3 tdi, '93, 146 000 km. Дълга база: Цена: обявена 7350 не сме говорили за нея щото бяхме зяпнали сузукито но за него отбивката беше 750 лв само за дето го загледахме по сериозно, така че 6500-7000.
    всичко работи има само малки удари (натискани) предна и задна броня, задна врата. Сериозен удар си личи че не имало, аз съм виждал как паркират италиянците, звучи съвсем правдоподобно. И един фар, т.е до около 7500 трябва да е готова. Този двг май е стар и доста добър, от старите омеги. Кам 10 градсско е с омегите, сигурно и тук ще е така.
    3. Land Rover Discovery 2.5 TDI, ; '91, 3 врати,
    Няма нужда да казвам че като се качих на предната седалка не можеха да ме свалят после. Мечта. Обаче: първо цената ми се стори съмнително ниска, а след това разбрах че собственика я препродава след като я е взел от същата къща преди месец за 6500 лв с мито и ддс. Второ: салона беше като дран от мечка (дребни забележки по обява). отвън също си имаще забележките. Иначе двигателя запали от полвин и мъркаше като коте. Всичко било наред. най интересното е че собственика на къщата заяви че за 6500 може да докара същия а до 8000 щял да бъде наистина перфектен. Това възможно ли е.
    И така от трите естествено диското ме накара да се размечтая, но имам впечетлението че те са доста по-скъпи реално а и поддръжката е такава. Самурая е най евтин и като разход и като подръжка май, може да стане "върха на сладоледа" с малко мерак и малко средства, но си казах притесненията. Та фронтерата май излиза най постижима Чесно казано не ми е любимата но не е толкова лоша като се замисля.
    Ами това е, казвайте Моля!
    п.с. Четенето на стрите теми вече не помага, имам стаж поне 300 часа четене тука. Въпреки това знам, че едва ли на всички им е интеерсно да четат каква кола искам да си купя, така че ако прецените преместете го в "помощ при оглед..." Аз не го написах там защото не отговаря баш на темата.

  2. #2
    Регистрация
    Sep 2006
    Място
    ВАРНА
    Публикации
    699
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране

    Щом си навъртял километраж, значи не те притесняват разстоянията

    Ако мръднеш до Варна има 2-3 Витари за по 4000 лв. то там серво, ел.стъкла, огледала, газови уредби ..... е като всички Витари над 10 години имат забележки по ламарините , ама нищо, което да не може да се реши с 100-200 лева при заварчик.
    Има и няколко Самураичета за по 2500 ...

  3. #3
    Регистрация
    Aug 2005
    Място
    Панагюрище
    Публикации
    6,951
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране

    Тези оферти от Горубляне ли са? И трите от калъп - 91 г. Внимавай за годината, гледай колани, сваляй пластмаси и чети отдолу. Една година им струва на тях 50 лева да кихнат на митницата а на теб минимум 1000. Най добре се спри на нещо и после искай "помощ при оглед"

  4. #4
    Регистрация
    Sep 2006
    Място
    София
    Публикации
    9
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране

    Най-вероятно става въпрос за тези двете:

    http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...788&f1=details

    http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...607&f1=details

    От една автокъща са. Обявите висят повече от месец...

  5. #5
    Аватара на Yaro
    Yaro е офлайн Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    Sofia, Bulgaria
    Публикации
    5,706
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране

    Съвсем накратко отмен (засега, защото ми се спи): Като цени на части определено не мисля, че Дискавърито е по-скъпо, особено то Фронтерата. Самурайчето май ще е най-евтино.

    Диското е много комфортно за път и лек офроуд+леки експедиции. То е и мислено за това. Съмнявам се, че може да има перфектно до 8.000лв. Дискавъри-то от тази модификация (200тди), както и останалите ЛР от тези години страдат от течове (курмилна кутия, раздатка..), скорости и други дребни проблеми, които в никакъв случаи не са фатални, но искат време (и средства) за оправяне. Има доста колеги с Дискавъри 1 вече в портала, така, че питай и те ще споделят опит..

    За Фронтера и Самурай, колегите ще ти кажат...

  6. #6
    Аватара на Yaro
    Yaro е офлайн Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    Sofia, Bulgaria
    Публикации
    5,706
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране

    Цитат Мнение на Паджеровод
    Тези оферти от Горубляне ли са? И трите от калъп - 91 г. Внимавай за годината, гледай колани, сваляй пластмаси и чети отдолу. Една година им струва на тях 50 лева да кихнат на митницата а на теб минимум 1000. Най добре се спри на нещо и после искай "помощ при оглед"
    Да, но примерно при ЛР Дискавъри напрактика годината ще е все между 89 и 93г. (за модификацията, която е гледал колегата). За 3-4 години, няма да е драстично по-изгнила или нещо.. Аз лично не бих се взирал толкова в годината, определено повече в състоянието на колата..

  7. #7
    Аватара на redair
    redair е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    София
    Публикации
    1,432
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране Re: обиколка на софийските автокъщи (и мобиле.бг)

    Цитат Мнение на icerunner
    Първо един генерален извод - Горубляне е ебаси провала. Там май схемата е следната: на всяка нововнесена кола се слага абсолютно извънземна, даже извънгалактическа цена и след като престои там 2 години и хване 2 см прах продавача не сваля и 50 стотинки, защото е стояла толкова дълго че иска да си избие чакането. И това е масово.
    на Горубляне търговците са най-големите играчи, ако проявиш интерес и се пазариш цената може да падне с 30 - 40 %. Бил съм свидетел как слизат хора от рейс с табелка "случаен превоз" и повечето хора изобщо си нямат идея как се купува стара кола и направо кълвът....
    90% от колите идват с удари и се правят някъде в провинцията и като дойде автовоза демонстративно се свалят колите пред всички все едно пристигат направо от италия...
    мнго внимателно трябва да гледаш, там попадат и доста читави коли, но са рядкост.

  8. #8
    icerunner е офлайн Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2004
    Място
    София, Люлин, бл.343, ап.28
    Публикации
    2,223
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране

    Не, тези и трите не са от горубляне. Там 4 часа не дадоха никакъв резултат. Сузукито и опела са от околовръсното с/у омв симеоново, направи ми добро впечетление че колите не бяха пипани и пудрени, само кабели и свещи сменяни. А диското е от надежда, близо до еуратек. От там чакаме обаждане, ако наистиба се намери някое прилично за тези пари ще е рай. А аз знам че дискавърито е проектирано за дълъг път и лек офф, но като му разгледах окачването не виждам по какво отстъпва на класиците в жанра. Съвсем като истинско изглежда отдолу

  9. #9
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    88
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране

    Колега, само за твоя информация ще ти кажа че Самурая дългата база е внесен в България преди около 3-4 месеца и беше в автокъща "Факт" - на околовръстното в посока Бояна. Там стоя почти три месеца. Бяха го докарали с раздатката разглобена в багажника. Искаше му 5500 лв. в такова разглобено състояние. Преди около 2 седмици се появи в автокъщата където си го гледал. Аз го гледах за мен още когато го докараха и като цяло колата е доста читава. Не съл го палил да чуя двг-то, но останалото беше доста добре. Бе е за пренебрегване факта, че наистина няма никъде ръжда по него. Само имай в предвид че това е испанска сглобка а не японска (това е и причината да няма ръжда). Цената която му искат според мен е безбожна за Самурай. Това беше и причината аз да се откажа тогава. Освен това не ме кефеше, че е с карбуратор. Ако се спреш на него се опитай да изнудиш продавача да свали поне до 5500-6000 лв. Искай да го караш и специално слушай за шумове от раздатката. Тя със сигурност е ремонтирана в България и нищо чудно някой нашенец от село да е наринал всичко в нея с лопатата. Успех!!!!
    NO EXCUSE for not driving a TOYOTA!!
    Toyota Land Cruiser LJ70, 2L-T, KUMHO 31/10.5/15, 2,5" TrailMaster, SuperWinch 10000

  10. #10
    Аватара на derhunter
    derhunter е офлайн Старши участник | ТО || OM |
    | news || Организатор |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    5,599
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране

    Ако е самурайчето от автокъща Шумака,то стоя няколко месеца
    в автокъщата на мой приятел.Той го внесе.Беше без раздатка.
    Съмнения за проблеми в предният диф.Тез хубавци намериха
    раздатка и преден кардан и цената х2.Търси си друго.

  11. #11
    icerunner е офлайн Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2004
    Място
    София, Люлин, бл.343, ап.28
    Публикации
    2,223
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране

    да, то е, благодаря за инфото!

  12. #12
    Аватара на fanatic
    fanatic е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jul 2004
    Място
    София
    Публикации
    4,382
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране

    колега а тая фронтера е с най-проблемния двигател масово се пукат глави, явно идва слаб за дълга база, поне това са мнения от руския форум а там има доста такива. Иначе цената и е добра ако няма сериозни тех. проблеми.
    no signature no problems

  13. #13
    Аватара на Yaro
    Yaro е офлайн Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    Sofia, Bulgaria
    Публикации
    5,706
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране

    Icerunner,

    Защо не погледнеш това:

    Nissan Patrol 2.8td

    + горе-долу е в твоя бюджет
    + дълга база, става з аекспедиционен офроуд
    + всички преимущества на този модел Нисан (много здрави раздатка, скорости, мостове)

    - ресорен е и ресорите вероятно ще са уморени (за смяна, а са скъпички)

    Успех!

  14. #14
    Регистрация
    Oct 2006
    Публикации
    210
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране

    Бил съм собственик на Диско 3.9 и мога да кажа, че от трите изброени най сериозната машина за това което ти трябва е именно тази. Пътува комфортно по асфалт и извън него и ако можеш да го караш в гората ще се измъкнеш почти от всякъде. мойто го карах/подържах извън Бг и не съм особено доволен от надежноста му - ел. проблеми главно с ниска стойност но дразнещи (беше бензиново) и ме е оставял 2 пъти. Фронтерата е скъпа и ...гадна, мизерна (опел), а самурайчето си е лагерна количка ама джапанска! за подобни пари като твоите търси или свястно дискавъри или някой реиндж. тук във варна се продаде скоро един 2.5д (тъмно син има го в мобилето) който съм виждал от близо за малко над 7хил в мн. добро оригинално състояние само без сп. помпа. в сф трябва да намериш нещо подобно с около 1000 надолу. ланд/реиндж е идеалната комбинация от комфорт, престиж, он/офф роуд възможности, цена и стойност на подръжка. освен това тези джипове са фетиш който винаги ще се намери на кого да продадеш = има заклети фенове

  15. #15
    icerunner е офлайн Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2004
    Място
    София, Люлин, бл.343, ап.28
    Публикации
    2,223
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране

    Yaro, Благодаря!
    Изглежда стархотно, утре зарязвам всичко и отивам в пловдив. За сажаление е работен ден и едва ли някой ще може да дойде за помощ при огледа освен същия приятел с който ходих до бяла слатина, затова кажи моля какво да гледаме. Говорих със собственика, той каза че всичко му било перфектно. На снимките също изглежда доста запазен но знам ли?

  16. #16
    icerunner е офлайн Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2004
    Място
    София, Люлин, бл.343, ап.28
    Публикации
    2,223
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране

    някой може ли да ми каже какви са разликите м/у patrol и patrol GR освен дизайна на купето и окачването (ресори с/у пружини). На мен този дето не е ГР даже повече ми харесва ама знам ли.

  17. #17
    Регистрация
    May 2006
    Място
    gabrovo
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране

    Цитат Мнение на icerunner
    някой може ли да ми каже какви са разликите м/у patrol и patrol GR освен дизайна на купето и окачването (ресори с/у пружини). На мен този дето не е ГР даже повече ми харесва ама знам ли.
    То не е малко

  18. #18
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    484
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране

    Е, на Горубляне вече цяла България знае какво се продава... Хубава кола от Горубляне = късмет...
    За другите коли не мога да коментирам, тъй като нямам опит с тях, но една забележка във връзка с Диското, което описваш в първия пост - за тези коли се знае, че салона е изключително дуракоустойчив. Тоест, разсипания салон говори за нулева подръжка и яко тормоз на колата...


    ...сваляем пласмасов хардтоп, върху който 15 г. макар и в италия са си казали думата....
    Точно в Италия колите не могат да се похвалят с особени грижи...


    А аз знам че дискавърито е проектирано за дълъг път и лек офф, но като му разгледах окачването не виждам по какво отстъпва на класиците в жанра. Съвсем като истинско изглежда отдолу
    Дискавърито далеч не е най-екстремната offroad машина, но в никакъв случай не бих го определил като машина за лек офф... То зависи какво разбираш под това, де... Аз на моето все още му се удивлявам, а не съм почнал да го тормозя (главно поради липса на опит, де... )
    [B]A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.[/B][LEFT][B]It would be far too busy doing something important. Somewhere... for someone[/B]
    [/LEFT]

  19. #19
    icerunner е офлайн Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2004
    Място
    София, Люлин, бл.343, ап.28
    Публикации
    2,223
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране

    За италианците всички знаем, като написах "15 години макар и в италия" имах предвид климатичните, а не демогравски особености

  20. #20
    Аватара на Yaro
    Yaro е офлайн Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    Sofia, Bulgaria
    Публикации
    5,706
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране

    Цитат Мнение на icerunner
    някой може ли да ми каже какви са разликите м/у patrol и patrol GR освен дизайна на купето и окачването (ресори с/у пружини). На мен този дето не е ГР даже повече ми харесва ама знам ли.
    Не съм аз експерта по Патроли, но понеже никой не е писал, да кажа няколко думи:

    Мотор и скорости са едни и същи. Според руснаците - раздатката на Y260 е една от най-здравите ever.. Y260 (ресорния) е с LSD диференциал в задния мост, GR-a е с ръчен блокаж. Предавателните числа на Y260 са по-големи (плюс, според мен). Недостатък при Y260 са някои компоненти и части по-колата, които са не-японски, поради това, че тя е била предназначена за продажба в Европа. Това усложнява търсенето на определени части, особено ако се търсят по-евтини/ неоригинални - при арабите например. Докато за Y160 и GR при арабеските има доста неща, за Y260 има твърде малко.

    Гледайте за ръжди, как работи мотора, виско муфата (много важно) на перката (не трябва да се движи свободно), други странни звуци, бавни, двойното и т.н. Къде е сега kiki.t и той да каже няколко неща.

    Успех и пишете какво сте видяли/ решили!!

Страница 1 от 3 123 ПоследенПоследен

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •