И така, Станко си купи топъл душ, които се включва в малкия охладителен кръг на място на парното и дава топла вода в неограничени
количества, стига мотора да работи - ха ха, как ли пък не ?
Вчера се решаваме да пробваме и Румбата аха аха, да се фане на бас, че няя'а стане тая работа, обаче Станко се отказва,
защото хич не е уверен.
Ето тук се откачва парното.
Ето бойлерчето.
Представлява медна спирала, навита в изолирания цилиндър, през който циркулира горещата вода.
Нищо особено. Традиционна схема, никакви пчелни пити, никакви двойни спирали никакъв принцип ток и противоток.
Нахлузваме маркучите.
Затягане на скобите.
Готово.
Проверка на уплътненията.
Свързваме маркучите на душа и помпичката.
Помпичката.
Също като за аквариум.
Уточняване на схемата.
Водата циркулира.
Душа дава внушителен дебит.
Температурата на водата в кофата. - 10 литра вода.
Решаваме да работим с две кофи, едната за студена а другата за топла вода. Отново замерваме температурата.
Започваме да подгряваме Тойотата.
Бавно става.
Очакваме дебит като на Юнга. Едва Едва да църцори.
Пустата Тойота, не загрява повече на празен ход. Мястото на което мерим е най горещото.
Пускаме душа на максимален капацитет. Събираме водата в празната кофа.
Душа работи на пълен капацитет.
Температурата е устойчиво висока. Водата е все така Гореща.
Повече от половин кофа е преточена - над 6 литра, температурата е стабилна.
Текущи замервания.
Водата е преточена - 10 литра за около 3 минути. Средна температура - повече от задоволителна.
Единия си вика, ех що не се фанах на бас, а другия, добре , че не го направих. ))
количества, стига мотора да работи - ха ха, как ли пък не ?
Вчера се решаваме да пробваме и Румбата аха аха, да се фане на бас, че няя'а стане тая работа, обаче Станко се отказва,
защото хич не е уверен.
Ето тук се откачва парното.
Ето бойлерчето.
Представлява медна спирала, навита в изолирания цилиндър, през който циркулира горещата вода.
Нищо особено. Традиционна схема, никакви пчелни пити, никакви двойни спирали никакъв принцип ток и противоток.
Нахлузваме маркучите.
Затягане на скобите.
Готово.
Проверка на уплътненията.
Свързваме маркучите на душа и помпичката.
Помпичката.
Също като за аквариум.
Уточняване на схемата.
Водата циркулира.
Душа дава внушителен дебит.
Температурата на водата в кофата. - 10 литра вода.
Решаваме да работим с две кофи, едната за студена а другата за топла вода. Отново замерваме температурата.
Започваме да подгряваме Тойотата.
Бавно става.
Очакваме дебит като на Юнга. Едва Едва да църцори.
Пустата Тойота, не загрява повече на празен ход. Мястото на което мерим е най горещото.
Пускаме душа на максимален капацитет. Събираме водата в празната кофа.
Душа работи на пълен капацитет.
Температурата е устойчиво висока. Водата е все така Гореща.
Повече от половин кофа е преточена - над 6 литра, температурата е стабилна.
Текущи замервания.
Водата е преточена - 10 литра за около 3 минути. Средна температура - повече от задоволителна.
Единия си вика, ех що не се фанах на бас, а другия, добре , че не го направих. ))
Коментар