Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LJ70 2LT - проблем с горивен филтър.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • LJ70 2LT - проблем с горивен филтър.

    Днес тъкмо регистрирах возилото в КАТ,застраховах го,маркирах го и тръгвам доволен по околовръстното да го "разтрия"малко,и както си карам с около 90км/ч на пета усещам как мощността изчезва и скоростта пада...хайде на четвърта,на трета-все тая...по инерция и на банкета,като колата вече е загаснала.Чеша се,където не ме сърби,споменавам "мамата"(разбира се!).гледам под капака...Стартирам и след 7-8 оборота цилиндър по цилиндър матората пали..форсирам я-изпушва светло-синьо,и мени оборотите на празен ход.Аз"контрирам"с ръчната газ,ама оборотите си играят...тръгвам,ама няма грам мощност!В един момент се "отпушва" и тръгвам...след километър-два същата история!И така с няколко спирания,форсирания,гасене и палене се добрах до платен паркинг.Значи,като се "отпуши" върви,ама като се спече само се форсира на място,като пуши светло-синьо,и няма грам мощност да тръгне!
    Помагайте,моля!

    P.S. Забравих да спомена,че горивния филтър е сменен вчера.
    Последно редактирано от Yaro; 07-10-10, 22:44.
    много автомати-слаби резултати!

  • #2
    До: проблем с 2LT TD 88г. ПОМОЩ!!!

    Пак отвори и прегледай ситуацията около и в самия горивен филтър!!Прилича,като да се запушва от боклуци!!Прегледай маркучите по горивната система-да не гълта въздух отнякъде!!Едно от двете е!
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #3
      До: проблем с 2LT TD 88г. ПОМОЩ!!!

      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
      Пак отвори и прегледай ситуацията около и в самия горивен филтър!!Прилича,като да се запушва от боклуци!!Прегледай маркучите по горивната система-да не гълта въздух отнякъде!!Едно от двете е!
      Дано е от това,че се уплаших да не е турбо,помпа...!
      Има ли и други горивни филтри LJ-70-в резервоара,или до него,преди помпата...?
      Абе в най-добрия случай няма да са затегнали добре горивния филтър...Изминал съм след смяната му 30км.,а преди това 170км.
      Забелязах,че масления филтър не е затегнат добре-сълзи по малко...И масления,и горивния филтър се отвиха изключително трудно-"италиянка"...та,да не би "майсторо" да си е рекъл да не затяга много,че току-виж пак съм дошъл при него...?
      много автомати-слаби резултати!

      Коментар


      • #4
        До: проблем с 2LT TD 88г. ПОМОЩ!!!

        Щом си изминал 170 км преди това и няма оплаквания,ще е нещо точно по филтъра и прилежащите му неща-огледай затегнато ли е,да не е нещо прещипано,да не е пълно с боклуци,издърпай маркучето от филтъра-продухай го!Не е турбо-тогава не може да ти гасне така,а па и няма да се отпуши при форсаж!А помпа...чакай още 20-на години де,не се чупи това нещо така лесно!!
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #5
          До: проблем с 2LT TD 88г. ПОМОЩ!!!

          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Щом си изминал 170 км преди това и няма оплаквания,ще е нещо точно по филтъра и прилежащите му неща-огледай затегнато ли е,да не е нещо прещипано,да не е пълно с боклуци,издърпай маркучето от филтъра-продухай го!Не е турбо-тогава не може да ти гасне така,а па и няма да се отпуши при форсаж!А помпа...чакай още 20-на години де,не се чупи това нещо така лесно!!
          Ще те черпя,ако е това!И мен ми мина през акъла,ама все съм склонен да мисля най-лошото...парен каша духа...!
          Дотук набих 1200лв. в колата,а за капак-тва!Всички ремъци,филтри,масла,накладки,спир.течност,масла,аларма,греси...а,има и още,де...тук-там интериора,екстериора...
          Виждам,че има много вакуумчета,около матората,клапанчета(или е друго?),реленца(знам ли?)....?
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #6
            До: проблем с 2LT TD 88г. ПОМОЩ!!!

            Преди смяната имаше ли такива проблеми ???

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с 2LT TD 88г. нуждая се от съвет

              Ето ме пак...
              След,като днес "майсторо" цял ден не вдяна какъв е проблема си го открих сам-при подаване на газ(около 2000об./мин.)за около 30 сек.забелязах,че палеца на помпичката,който е над филтъра потъва...!Като се отпусне газта мотора претриса и спира!Ако работи на празен ход без да му се дава газ няма проблеми...Казах на "майсторо"да махне стойката с филтъра,и да сложи едно пластамасово прозрачно филтърче за бензин(с по-ситна цедка са),и проблема изчезна!Значи най-вероятно филтъра е менте!В тази връзка искам да попитам:
              -всички филтри,които смених са "АМС"-менте ли са?
              -има ли клапан(и) гор.филтър?
              -какви филтри да сложа,и откъде да ги взема?
              -какво има над стойката на филтъра освен помпичката,и може ли проблема да е оттам?
              Преди смяната на филтъра съм навъртял около 180км. и нямаше никакъв проблем.
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с 2LT TD 88г. нуждая се от съвет

                Колега горивниа филтър може да се запуши и от 20л. качествена нафта както стана с моя Патрол.

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с 2LT TD 88г. нуждая се от съвет

                  И пак аз...мотора още гасне,но след продухване с компресор 30км. не е правил магарии,пък да видим...Нещата отиват на сваляне на резервоар,ама това да е-страх ме е ,че може да е помпа,защото проблема се появява само,като загрее,та знам ли-температурни разширения,увеличаване на допустими луфтове...?Каквото и да е ще пиша.То се е видяло,че сам ще се оправям,и по трудния начин,ама карай-свикнал съм!Да беше Мерцедес,а то Тойота,че и "жипка",та ми е "темно"!
                  Искам да изкажа благодарности на Боби(от екстрийм форума),който се постара да ми помогне с каквото може!Ще разчитам на него и занапред!
                  А,дано не се окаже помпа само,че....
                  много автомати-слаби резултати!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с 2LT TD 88г. нуждая се от съвет

                    Предполагам говориш за палеца на конзолата на филтъра с който подкачваш гориво? Ако е така то проблема 99% е запушване, оттам недостиг на гориво - получава се ниско налягане в горивопровода и палеца потъва. Търси проблема във връзката на входа на конзолата на филтъра - там мисля беше с разпробит болт (незнам как се казваше - нипел ли холендър ли..) там често трупа боклуци.
                    Провери и тръбичките на горивото до резервоара - търси сплескано, натиснато... Ако изглеждат здрави това не пречи да са задръстени вътре - по добре ги смени с нови - медни.
                    После ако няма отвор в купето за достъп до сондата на резервоара ще трябва да се сваля и да се види да не би цедката на сондата да е запушена.
                    Don't hunt IF you can't kill
                    първо 0883 после 333 накрая 448

                    LZ1BGD

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с 2LT TD 88г. нуждая се от съвет

                      Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
                      Предполагам говориш за палеца на конзолата на филтъра с който подкачваш гориво? Ако е така то проблема 99% е запушване, оттам недостиг на гориво - получава се ниско налягане в горивопровода и палеца потъва. Търси проблема във връзката на входа на конзолата на филтъра - там мисля беше с разпробит болт (незнам как се казваше - нипел ли холендър ли..) там често трупа боклуци.
                      Провери и тръбичките на горивото до резервоара - търси сплескано, натиснато... Ако изглеждат здрави това не пречи да са задръстени вътре - по добре ги смени с нови - медни.
                      После ако няма отвор в купето за достъп до сондата на резервоара ще трябва да се сваля и да се види да не би цедката на сондата да е запушена.
                      Ок-благодаря-и аз стигнах до подобни изводи-с чужда помощ,де...!
                      Виждам,че си от Разлог-да се видим по празниците,ако желаеш(01-06 Май),че мисля да отскоча дотам за 2-3 дена?
                      Пиши на ЛС да не спамим тук,ок?
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с 2LT TD 88г. нуждая се от съвет

                        На мен проблема ми беше във тръбичките на сондататам където са поставени от външния край на резервоара бяха изгнили там винаги трупа кал

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с 2LT TD 88г. нуждая се от съвет

                          .....от вчера,та до сега 170км. из София-център и околовръстното без гореописания проблем.Утре сутринта свалям резервоара и ще пиша пак...за кой ли път...
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с 2LT TD 88г. нуждая се от съвет

                            Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                            .....от вчера,та до сега 170км. из София-център и околовръстното без гореописания проблем.Утре сутринта свалям резервоара и ще пиша пак...за кой ли път...
                            Първо можеш да провериш преди да сваляш резервоара.като отвориш капачето което ти осигурява достъп до сондата и поплавъканамирасе под стелката отзад във багажникато така или иначе трабва да го отвориш за да откачиш кабелите -ако решиш да свалаш резервоара.
                            Подготви се и за почистване и нанасяне на антикорозионна защита понеже там винаги има ръжда и изгнило

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с 2LT TD 88г. нуждая се от съвет

                              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                              И пак аз...мотора още гасне,но след продухване с компресор 30км. не е правил магарии,пък да видим...Нещата отиват на сваляне на резервоар,ама това да е-страх ме е ,че може да е помпа,защото проблема се появява само,като загрее,та знам ли-температурни разширения,увеличаване на допустими луфтове...?Каквото и да е ще пиша.То се е видяло,че сам ще се оправям,и по трудния начин,ама карай-свикнал съм!Да беше Мерцедес,а то Тойота,че и "жипка",та ми е "темно"!
                              Искам да изкажа благодарности на Боби(от екстрийм форума),който се постара да ми помогне с каквото може!Ще разчитам на него и занапред!
                              А,дано не се окаже помпа само,че....
                              Спокоино-НЕЕ ТЯ!
                              Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X