Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Интеркулер за Тойота80 4.2ТД?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Интеркулер за Тойота80 4.2ТД?

    Някой чувал ли е за подобен "кит" (из мрежата има доста ТНТМ-та), има ли смисъл?
    Питам просто от любопитство

  • #2
    има смисъл, Митко може да ти каже за предимствата на и-кулера Потърси готов комплект, а може и сам да го направиш... проблема са тръбите, радиатори - дал господ...
    вариантите са 2:
    - силиконови тръби - по-добре, но са адски скъпи... има ги по фирмите за тунинг /например в Проспийд/...
    - метални тръби и 1-2 меки връзки, по-евтино като материали, но ще е доста играчка да се натамънят и заварят /освен ако не намериш шаблон за копиране/

    докъде стигна с "тунинга", дойде ли оТкачването
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Работата е и така и вака ! Аз пък мога да ти кажа за човек който сложи и го махна !Най- важното е да не се сгреши с дебита на тръби и радиатори!В твоя ,,скромен''случай (4,2 см3) доста трудно ще намериш радиатор! При поставянето на верният ИК , ще има някаква полза (не забравяй, че вмомента нафтата е по-скъпа от бензина ) , но системата с ИК не включва само тръби и радиатор . Нещата са доста по сложни.Преди време и аз имах тази еретична мисъл , но накрая я избих от главата си!
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • #4
        и кое толкова сложното, бе Чуров а на патрола не можеш ли да сложиш от по-новия патрол ТДИ или от Терано 2?

        само ще трябва да търси радиоторче от някое камионче... тръбите се знае колко дебели - поне колкото са в момента от турбото към мотора... трябва да няма "остри завои"

        на мойта 73-ка стана 'plug and play' после същата системка я преместихме на тойотата на Митко

        двигателя сам си регулира подаването на нафта спрямо налягането на влизащия въздух
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #5
          И каде ще отиде лага на мощността на тая турбина при се, че трябва да пълни и "големия радиятор от камионче"...
          На джип нали точно ниските са му силата... при лаг всичко отива подяволите или вие си правите магистрални бегачки?
          Лек ден
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #6
            абе хора нямате ли си друга по - важна работа та се занимавате с това

            турбините са сложно нещо и в българия има адски малко хора които разбират от тях. или си карайте коли без да пипате или се пригответе за сериозни разходи. за пример мога да ви дам голямата част от драг рейсерите които винаги са със строшени двигатели, турбини и тн.

            кулера е хубаво нещо но не за офроуд, от него има смисъл при големи обороти, големи скорости и най - вече много мощни двигатели. мощността която дава е в проценти от мощността на двигателя и процента около 3% но това разбирасе ако има кой да настрои цялата система
            drive alive

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
              и кое толкова сложното, бе Чуров а на патрола не можеш ли да сложиш от по-новия патрол ТДИ или от Терано 2?

              само ще трябва да търси радиоторче от някое камионче... тръбите се знае колко дебели - поне колкото са в момента от турбото към мотора... трябва да няма "остри завои"

              на мойта 73-ка стана 'plug and play' после същата системка я преместихме на тойотата на Митко

              двигателя сам си регулира подаването на нафта спрямо налягането на влизащия въздух
              Направо детска работа ! На камиончето ми мога да му сложа всичко , ама файда йок(както казват англичаните)
              Нали се сещаш какво става с пропускливоста на въздуховод , дето му запазваш сечението ,но му увеличаваш дължината и слагаш и няколко (N на брой) кривола за по-весело.А турбинката горката Темата за турбо майсторите не ми се захваща - Най умния почва едни реглажи , едни центровки , колата не тръгва и накрая той неможе да ти възтанови началните настройки Не ми стана ясно как ДВГ-то само си регулира горивото , ама карай.
              Зада имаш някаква полза в гората от ИК , трябва да се помисли и за обдухването му(скороста ти е...)Ако го монтираш до радиатора като Митко ОК , ама при патрула не става.Тръгваш да търсиш подходящ вентилатор(мисля че на мицобиши съм виждал такъв и работата се утече Не мерси .По-скоро си мечтая да намеря двигател от 4,2 патрул. Еех мечти...
              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
              0899187766

              Коментар


              • #8
                и как ще навредиш на турбината, че не мога да се сетя

                няма смисъл да спориме - сложете, пробвайте и пак ще си говориме...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  Dini е нахвърлял пъвоначалната идея за вредата.
                  Колега сложи , псува и го изхвърли.За сега моята статистика е :един доволен и двама , не !Може да опира и до типа автомобил, двигател и т.н.Не мисля че имам такъв недостиг на мощност ,че да правя уйдурми(може и да не се пише точно така ).Алек , риска си е риск. Едно е да експерементираш с кола за 6-7000лв. и друго е за 30000лв.
                  Прав си , на който му се занимава нека да пробва пък може и да изобрети нещо наистина работещо.Веднага ще се възползвам
                  PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                  КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                  0899187766

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                    и как ще навредиш на турбината, че не мога да се сетя

                    няма смисъл да спориме - сложете, пробвайте и пак ще си говориме...
                    не турбината нищо и няма просто пада налягането в колектора и колата почва да не върви и се овеличава лака, ако дигнеш налягането на турбината още овеличаваш лака и цялата настройка на колата отива на майната си и скоро се троши.

                    иначе двигателя сам си регулира горивото според вакума в колектора ама там не пипайте
                    drive alive

                    Коментар


                    • #11
                      смисъла на по-голям кулер наистина е ако търсиш пърформанс(ускорение или максимална скорост)

                      налягането в смукстелният колектор няма как да падне

                      ако всичко е направено като хората, лаг и да се появи, няма да го усетиш защото ще е от порядъка на 50-100 оборота по-късно да става ефективна турбината

                      изпълнението е както каза колега по-горе от тръби със сечение като оригиналните
                      най-ефективно става с алуминиеви тръби, по-ефтино е с неръждаваейка 1мм
                      най-добре е да изпълниш всичко от тръби и колена и само на местата на свързване да ползваш маркучи

                      също така е най-добре да кулера да се сложи най-отпред(което пък от офроуд гледна точка, май не е добре)





                      според мен си е задължително обаче, ако на дизела се сложи чип

                      и ако решиш, цената им вече е много приемлива за нови
                      http://topspeed.bg/product.php?iid=33
                      LR RR Classic VM2.5

                      Коментар


                      • #12
                        Хм. Седя и тъпея. Теоретически интеркулера може да вдигне мощността примерно със 7%. Практически и това няма как да стане. Еле пък в мръсотията. Умрем от любопитство ква пък е разликата между алуминиевите и стоманените тръби чак пък. Астрология няква(((
                        Като мек синоним на войнстващата глупост.

                        Коментар


                        • #13
                          Много ми е чудно до водния радиатор който се явява последен дали стига въздух за охлаждане.
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #14
                            Стига. Нали алах е с него. Или там Силата.
                            Ебати бесните усилия за глупости. Като на някой толко му се разправя с охлаждания, да дойде да му дам да прочете някоя смислена книжка и да почва. Там наистина има кво да се направи, и наистина полезно. Ама тва е гърбене. Труд демек. Друго си е мистика и сини габарити. И новото важно - бушон кат хамбургски салам. В прозрачен корпус естествено.
                            Ъхъ, специално и само за музиката, как иначе ...

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Стефан
                              ...Умрем от любопитство ква пък е разликата между алуминиевите и ...
                              heat soak-ват безумно
                              LR RR Classic VM2.5

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X