Резултати 1 до 10 от 10

Тема: Питане за Дайхатцу

  1. #1
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    18
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Питане за Дайхатцу

    Може ли някой да ми каже на кой мотори на БМВ и с коя кутия се монтирва в фероза в роки монтирва ли се такъв двигател от БМВ и с неговата кутия ли си е или с на БМВ
    Предварително ви благодаря

  2. #2
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,465
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Питане за Дайхатцу

    Задал си въпроса твърде "академично", т.е. объркано, ама ще се пробвам да отговоря...поне за Ферозата. Оригинално модела "Бертоне" е чиста Фероза с монтиран двигател 1,6 литра на БМВ 100к.с.( Ферозовия е 96к.с.).Всичко друго по колата си е Фероза - скорости, раздатки, съединител, окачване. Има и "Бертоне" с купе и чаркове от Роки и също с мотор на БМВ, но какъв - не съм сигурен.
    Daihatsu Feroza 1995g. 1,6 16V PART TIME!!!:D

  3. #3
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    441
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: Питане за Дайхатцу

    аз като гледам - нищо чудно да стане и от москвич 12ка то си е би ем W

  4. #4
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    София
    Публикации
    2,800
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: Питане за Дайхатцу

    Цитат Мнение на lama69 Преглед на публикациите
    Задал си въпроса твърде "академично", т.е. объркано, ама ще се пробвам да отговоря...поне за Ферозата. Оригинално модела "Бертоне" е чиста Фероза с монтиран двигател 1,6 литра на БМВ 100к.с.( Ферозовия е 96к.с.).Всичко друго по колата си е Фероза - скорости, раздатки, съединител, окачване. Има и "Бертоне" с купе и чаркове от Роки и също с мотор на БМВ, но какъв - не съм сигурен.
    Бертонето с купе на Роки е с 2.7бензин и 2.5 дизел ДВГ,някъде из форума четох че има разлики в "камбаната" на СК,за де пасне на двг от БМВ
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    нула 8 девет 8 540 седем седем 5

  5. #5
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    18
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Питане за Дайхатцу

    Благдаря за отговорите.
    Мисълта ми е понеже на кутията на този мотор който съм виждал в Ферозата или така наречения М40 мотор на БМВ към тази кутия може да се закачи от 1.6 до 1.8 16клапана който е 140кс.без никакво преправяне а с малки корекции и преправяне стига да има място може към кутията да се закачи и 2.8 24клапана които си е 198кс Има и 3.0 24 клапана който е 245кс
    Вапроса е кутията на ферозата/роки дали е различна с тази на модела с даихатцу мотор или се полузва някаъкъв фланец заводски ?
    някой който има снимки на кутията или схеми нека пусне
    благодаря предварително

    П.С. а както е казал мечо Пух колкото повече толкова повече

  6. #6
    Аватара на Злой
    Злой е офлайн Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    София
    Публикации
    6,713
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране До: Питане за Дайхатцу

    Цитат Мнение на biko_d Преглед на публикациите
    Благдаря за отговорите.
    Мисълта ми е понеже на кутията на този мотор който съм виждал в Ферозата или така наречения М40 мотор на БМВ към тази кутия може да се закачи от 1.6 до 1.8 16клапана който е 140кс.без никакво преправяне а с малки корекции и преправяне стига да има място може към кутията да се закачи и 2.8 24клапана които си е 198кс Има и 3.0 24 клапана който е 245кс
    Вапроса е кутията на ферозата/роки дали е различна с тази на модела с даихатцу мотор или се полузва някаъкъв фланец заводски ?
    някой който има снимки на кутията или схеми нека пусне
    благодаря предварително

    П.С. а както е казал мечо Пух колкото повече толкова повече

    Много коне си е хубаво нещо, ама помисли какво ще стане с 10-15-20 годишни железа зад двигатела, пресметнати за двигател 100 коня, когато ги ритнат двойно или тройно повече от предвидените?
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!

  7. #7
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Варна
    Публикации
    572
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Питане за Дайхатцу

    и аз минах по тоя път, какъв двигател да сложа на бертонето? Спрях се на 1.8 115 к.с. Отначало мислех за ис, но се отказах по-скъпо щеше да излезе и трябваше да се подменя инсталацията. На по-голям мотор трансмисията няма да издържи.
    Bertone freeclimber 1.8 115hp

  8. #8
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    24,676
    Точки (при гласуване)
    47

    По подразбиране До: Питане за Дайхатцу

    Повече от 140-те коня нито ти трябват, нито ще свършат някаква реална работа, освен да се пребиеш на асфалта, или да потрошиш де шо има зад двигателя, в гората.

    Разликата е в камбаната. Ще трябва да правиш камбана, или някакви приспособления, за да можеш да сложиш BMW двигателя на обикновена фероза. Не помня обаче дали камбаната и скоростите са с общ корпус, или камбаната се отделяше. Мисля че бяха с общ корпус, но не съм сигурен.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  9. #9
    Аватара на rado genev
    rado genev е офлайн Утвърден участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jun 2005
    Място
    Габрово
    Публикации
    300
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Питане за Дайхатцу

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    Повече от 140-те коня нито ти трябват, нито ще свършат някаква реална работа, освен да се пребиеш на асфалта, или да потрошиш де шо има зад двигателя, в гората.

    Разликата е в камбаната. Ще трябва да правиш камбана, или някакви приспособления, за да можеш да сложиш BMW двигателя на обикновена фероза. Не помня обаче дали камбаната и скоростите са с общ корпус, или камбаната се отделяше. Мисля че бяха с общ корпус, но не съм сигурен.
    На Ферозата са с общ корпус а на Рокито камбаната се отделя от кутията

  10. #10
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    18
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Питане за Дайхатцу

    Благодаря на всички за отговорите.
    Не че съм тръгнал да слагам голям мотор в малко даихатцу ми просто се информирам за да знам .
    За колегата с 1.8 115кс това е мнго корав мотор но ако е с ангренажен ремък си провери тръбичката койято маже разпределителния вал че се запушва и заминава вала за доста бързо време това е съвет към всички с БМВ мотори с ангренажен ремак (М40 1.6/1.

Сходни теми

  1. Шаси за Дайхатцу
    От bvtr във форум DAIHATSU
    Отговори: 4
    Последно мнение: 03-04-09, 12:41
  2. Отговори: 4
    Последно мнение: 09-02-09, 08:22
  3. Отговори: 6
    Последно мнение: 04-10-05, 12:01
  4. Питане
    От ДиДжейДавел във форум Клубове, фирми и организации
    Отговори: 2
    Последно мнение: 30-07-04, 17:46

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •