След много четене тук във форума и аз реших, че за мен най-удачния вариант ще е витара. Сигурно заради СФК, успях да се сдобия с доста запазен, въпреки възрастта си екземпляр. Може би поради факта, че е италианка за момента НАИСТИНА няма ръжда, нагледах се на такива, които са уж без грам корозия, а като седнеш в тях и можеш да си опънеш краката до асфалта. Уверяваха ме, че е напълно обслужена, почти повярвах, ама с четири различни свещи, някак не ми се връзва.
Ето я и нея
Тоя хард топ не ми изглежда стандартен. Някой да знае нещо по-вече за този вид?
Реших да и пробвам възможностите в сегашното и състояние. Явно предела и беше тази локва. Уж първите 20м прелетях като лебед, ама накрая се окопах като дъждовен червей.
Благодарение на отзивчиви колеги бях приведен отново в движение.
Вярно че друса, но пък очаквах и по-вече, а и доста замята задницата. Решил съм да я запечатам отдолу с някакъв антикор, ако някой има идея с какво точно е най-удачно, нека сподели.
Интересно ми е това дали наистина значи, че дифа е ЛСД?
Следващите ми стъпки ще са лебедка, след това котва, леко повдигане, по-високи гуми и т.н.
Ето я и нея
Тоя хард топ не ми изглежда стандартен. Някой да знае нещо по-вече за този вид?
Реших да и пробвам възможностите в сегашното и състояние. Явно предела и беше тази локва. Уж първите 20м прелетях като лебед, ама накрая се окопах като дъждовен червей.
Благодарение на отзивчиви колеги бях приведен отново в движение.
Вярно че друса, но пък очаквах и по-вече, а и доста замята задницата. Решил съм да я запечатам отдолу с някакъв антикор, ако някой има идея с какво точно е най-удачно, нека сподели.
Интересно ми е това дали наистина значи, че дифа е ЛСД?
Следващите ми стъпки ще са лебедка, след това котва, леко повдигане, по-високи гуми и т.н.
Коментар