Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

    Там няма масло
    LR Discovery 300Tdi 1996
    Subaru Outback 2.5 1998
    Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

    Коментар


    • #77
      От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

      Днес дадох да измият всмукателите и колектора+всички пътища и са готови. Гарнитура от Еврото май ще взема, но за турбината нещо не ми харесват цените. Рециклиране 500-700лв. Потърсих из нета turbocharger cartridge и намерих за приятна сума(260лв).

      Също така има и клипчета как се сменя.... На какво мнение сте Вие?

      Клип:


      Турбото:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:charger.jpg
Прегледи:1
Размер:85.1 КБ
ID:5585385

      А цената за чисто ново върви около 400паунда(без ДДС - мисля че мога и така да го взема) +15 доставка = не повече от 1100лв, но ще е чистак бърсак Garrett. Китайчета има и за по 500лв.
      LR Discovery 300Tdi 1996
      Subaru Outback 2.5 1998
      Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

      Коментар


      • #78
        От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

        Колега рециклирана турбина значи нова или почти нова централна част със старите топла и студена част, което си е като нова турбина. Тези комплекти за рециклиране според мен не си заслужават, защото човека който ти я прови може би ще я балансира и ще издържи много километри, а ти като си я "рециклираш" само ще смениш зегерите, втулките и това което в комплекта, а този който я ремонтира ако е нужно ще смени оста, перките и още неща които са нужни, а в комплекта няма перки и ос и майстора може би ще даде някаква гаранция.

        Коментар


        • #79
          От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

          Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
          А цената за чисто ново върви около 400паунда(без ДДС - мисля че мога и така да го взема) +15 доставка = не повече от 1100лв, но ще е чистак бърсак Garrett.

          Я направи едно запитване при тези: ... turboactive
          Land Rover Discovery:
          - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
          Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

          Коментар


          • #80
            От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

            Колега, това е балансирана вътрешност със сменени перки и ос. Сега намерих от един приятел от неговият джип
            LR Discovery 300Tdi 1996
            Subaru Outback 2.5 1998
            Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

            Коментар


            • #81
              От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

              След запитване от линка на PETER PETRAKIEV получих отговор:

              Hi,
              Turbo in stock remanufactured 12 months warranty 325 + carriage.
              Regards,
              Steve.
              От сайт за рециклиране (ARturbo) получих това:

              Price to repair would be between 150-300...depending on condition





              А за вътрешността на турбото (която се продава цяла балансирана и всички други екстри - малко по горе съм пуснал) получих това като инфо:

              Dear bestbgviktor,

              it is from China. quality is very good.

              there are some seller that make chra them self, but all parts in any case come from China.

              - nerings
              Може да е полезно за някого
              Последно редактирано от bestbg; 08-05-14, 16:05.
              LR Discovery 300Tdi 1996
              Subaru Outback 2.5 1998
              Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

              Коментар


              • #82
                От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                Нещо не мога да си редактирам предишното съобщение. Искам да добавя малко снимки:

                Изкарването му от корпуса на изпускателя става с развиването на болтовете (N13) и излиза само с леко почукване по колектора. Отделянето от алуминиевата част става с клещи човки, че е бая голяма. Отделя се много лесно. Сега чакам балансираната вътрешност и ще пиша пак

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140509_171241.jpg
Прегледи:1
Размер:275.5 КБ
ID:5586912Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140509_172553.jpg
Прегледи:1
Размер:188.5 КБ
ID:5586913Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140509_172600.jpg
Прегледи:1
Размер:186.1 КБ
ID:5586914Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140510_123228.jpg
Прегледи:1
Размер:133.7 КБ
ID:5586915


                Вече измито и чакащо нови части Беше прекалено мръсно, но вече е като ново.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140510_130303.jpg
Прегледи:1
Размер:128.1 КБ
ID:5586916Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140510_130316.jpg
Прегледи:1
Размер:132.3 КБ
ID:5586917
                LR Discovery 300Tdi 1996
                Subaru Outback 2.5 1998
                Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                Коментар


                • #83
                  От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                  Здравейте,
                  Вчера дойде вътрешността на турбото. Вечерта го монтирах на колекторите и днес сутринта започна монтажа на колата. Всичко стана сравнително лесно. Колата сега не пуши грам, а като загрее и напече маслото в гърнетата започва да пуши. Предполагам като ги обгори ще спре. Погледнах след 20-на км маркуча към кулера, чист е. Сега заминавам за събота и неделя и се надявам да обгори всичко. ДДС и Мито при пристигането на турбото не дължах. Всичко излезе 230 лв с новите гарнитури и всичко. Ето малко снимки:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:shipment.jpg
Прегледи:1
Размер:152.5 КБ
ID:5588144Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140516_180038[1].jpg
Прегледи:1
Размер:154.9 КБ
ID:5588141Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140516_215214.jpg
Прегледи:1
Размер:133.1 КБ
ID:5588147Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140517_101808.jpg
Прегледи:1
Размер:233.0 КБ
ID:5588148Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140517_125147.jpg
Прегледи:1
Размер:148.7 КБ
ID:5588151
                  LR Discovery 300Tdi 1996
                  Subaru Outback 2.5 1998
                  Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                  Коментар


                  • #84
                    От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                    Браво, имаше ли някаква опаковка на детайла като пристигна, марка/производител?
                    Land Rover Discovery:
                    - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                    Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140516_175604.jpg
Прегледи:1
Размер:72.8 КБ
ID:5588173 Такава кутия
                      LR Discovery 300Tdi 1996
                      Subaru Outback 2.5 1998
                      Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                      Коментар


                      • #86
                        От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140516_132423.jpg
Прегледи:1
Размер:140.4 КБ
ID:5588174

                        Гарнитури и пробка за картера. За сега е идеално към 200км.
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 17-05-14, 19:11.
                        LR Discovery 300Tdi 1996
                        Subaru Outback 2.5 1998
                        Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                        Коментар


                        • #87
                          От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                          Здравейте отново

                          Събота и неделя се повозих и пушенето почти изчезна, но установих друг проблем. След като карах около 10-на км на 2500 с включено турбо и спрях чух нещо много странно за мен. Джипа беше като тенджера под налягане. Капачката за маслото се опитваше да изхвърчи и излизаше яко въздух от там и от ERR1471( не знам какво е ). Загасих мотора и постепенно спря да свъщи. Запалих и нямаше проблем. После пак газ и пак същата работа. След това видях че имам теч на масло при камбаната на скоростите ( може да се стича до там, но беше тъмно и неможах да видя от къде идва). Сутрита проверих маслото и всичко беше ОК.Довечера мисля да огледам да не се е откачил вакум маркуча към акутуатора на турбото или нещо друго, защото преди го нямаше този проблем. От какво може да е ? Дали това нещо ERR1471 може да се е запушило?
                          LR Discovery 300Tdi 1996
                          Subaru Outback 2.5 1998
                          Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                          Коментар


                          • #88
                            От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                            ERR1471 това е филтър за картерните маслени пари/газове, свали си го и го промий.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ERR1471.jpeg
Прегледи:1
Размер:24.4 КБ
ID:5588489

                            These are prone to blocking causing the engine to suck oil back into the air inlet.
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 19-05-14, 11:27.
                            Land Rover Discovery:
                            - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                            Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                            Коментар


                            • #89
                              От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                              Аз ще го изчистя довечера, даже сега поръчах и о-пръстена (срещу 4.88 от МотоПфое), но се чудя от къде може да идва проблема. Масленият филтър е нов оригинален (land rover genuine part. Ако е дефектен възможно ли е да прави такъв проблем? Ако не се ръчка не го прави, но покара ли се с включено турбо и става като тенджера под налягане. Този Акутатор (Уестгейт) като го свалях частта която се намира в колектора (предполагам клапа) се движише много свободно. На самият акутатор като му дръпна пръта който стърчи се движеше трудно, но това предполагам е за пружината в него. Много странна работа. Нещо почва да ми писва ....
                              LR Discovery 300Tdi 1996
                              Subaru Outback 2.5 1998
                              Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                              Коментар


                              • #90
                                От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                                Предполагам,че ако е запушен филтъра се създава налягане и маслото се опитва да избяга
                                M.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X