Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

    Термоизолационен...
    + естетика в двигателния отсек

    Коментар


    • #62
      До: Диско 300ТTdi - Проблем с турбото

      В продължение на разговора за EGR клапана качвам една снимка на такъв клапан отвътре от двигател 2,0 TDI - PD на VAG на 40 000 км. пробег (снимката е взета от форума на Шкода)
      Прикачени файлове
      Не бързай ако искаш да стигнеш
      __________________________________
      Discovery II TD5 10P

      Коментар


      • #63
        Проблем с турбото на Land Rover Discovery 300 Tdi

        Здравеите,появи се проблем в турбото на моя носорог.Проблема се състои в това ,че като тръгвам и давам газ и изкарва черен пушек от ауспуха.Като покарам с еднаква скорост пушека изчезва(или поне него забелязвам). По големия проблем е ,че започна да капе масло от турбината и като паркирам колата се образува локвичка 10-15см.Че ще се сваля е ясно,но ако някой е правил такава ГАД моля да препоръчате читав майстор или сервиз.Или по добрият вариант е читаво 2ра употреба?
        "Само в най-простото може да се вмести най-сложното"- Джунджи Кимура

        Коментар


        • #64
          От: Проблем с турбото на Диско 300тди

          Да попитам . Губи ли масло. От къде тече турбото , може да е от маркучите.Хвалят така наречения Боби - турбото след Централни гробища към Надлез Надежда от дясно но не знам какви са му цените.И само за проверка също се плаща.За черният пушек и при мене е така като карам по дълго на градско.Измий всичко и ако можеш виж от къде е теча и после пиши да се мислят вариянти.

          Коментар


          • #65
            От: Проблем с турбото на Диско 300тди

            Както каза Иво - измии всичко и виж (и напиши) откъде точно капе. Да не ти е спукан/откачен маркуча за картерните газове (че той там се намира).
            Или пък маркуча за високото налягане (дето е под турбината и отива до двигателя).
            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

            Коментар


            • #66
              От: Проблем с турбото на Диско 300тди

              ок,благодаря още утре ще мина на паростуйка и ще пиша пак
              "Само в най-простото може да се вмести най-сложното"- Джунджи Кимура

              Коментар


              • #67
                Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                Здравейте,
                Вчера вечерта се върнах от обиколка Балканите. 1700км без проблем, но последните 500км нещо се случи, но успешно ме върна до България(2200км обиколка). Както казах първите 1700 км всичко на 6, но в Черна Гора (Bjelo Pole) изпреварих една кола (с 80-90км/ч) и след като се прибрах в лентата си и върнах малко газта колата изпуши огромен бял облак. При ускорение почваше да пуши сиво и да смърди на масло, а при отнемане на газта бяло (не мирише на масло). Погледнах, антифриз имаше и масло имаше и продължих по към Копаоник ( на там бях тръгнал). Реших че каквото ще става ще става. Едвам минах границата за да не пуши много. След границата (50-на км) (Нови Пазар) спрях и какво да видя. Като паркирам и колата тече от всякъде. Мотора целият в масло от ауспуха тече и капе ( изглежда като на трабант). Антифриз не губи и спирачна течност на мах. Долях маслото което си бях взел с мен и купих още 4л в Нови Пазар и от там реших че Копаоник остава за друго време и към София. Останалите 400км долях около 3л масло, но пушенето спря и теча на масло спря, но само когато се кара под 2000 оборота. Турбото включи ли се за малко следващите 10км е мазало зад мен, но ня някои баири нямаше как. Така изкарах до тук 400км с мах 1800об/мин и около 80км/ч. Колата преседя една вечер пред блока и днес сутринта проверих маслото. След последното доливане (на около 250км от СФ) до тук не е пипнало маслото също така и антифриза на мах. Долях до горе и днес по зада.чки тръгнах. Колата не пуши и всичко наред. За малко и дадох газ до 2400об и зад мен стана мъгла. Вече ми беше ясна процедурата - не повече от 1800/1900 оборота и ще се оправи. Така и стана, но това нещо трябва да се оправи.

                Това са снимки какво прави (черното не са сажди а капки масло) и това е от 1 подаване на газ до към 2500об на презен ход (предполагам прави същото и в движение). След този опит маслото което е изхарчил за включването на турбото е близо 400г. Въпроса ми е това възможно ли е да е заминала турбината ? Какво може да е? Колата като се включи турбото си набира идеално, мотора работи както и преди това. Просто тече масло от ауспуха ;( Съвети някакви ? Утре мислех да свалям турбината

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140505_154658.jpg
Прегледи:1
Размер:144.5 КБ
ID:5584904Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140505_154705.jpg
Прегледи:1
Размер:167.4 КБ
ID:5584905
                Прикачени файлове
                LR Discovery 300Tdi 1996
                Subaru Outback 2.5 1998
                Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                Коментар


                • #68
                  От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                  Здравей, колега!
                  Симптомите приличат на заминала турбина, няма да се размине без сваляне.
                  Nissan Patrol 2008
                  Mercedes c220 cdi 2006
                  Mercedes cls350 cdi 2013
                  Mercedes GL 450 cdi 2012

                  Коментар


                  • #69
                    От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                    От описанието е турбото, не я карай така а го свали да се провери състоянието, има шанс и да го спасиш...
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • #70
                      От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                      Утре ще огледам, но май с колектора ще е най-лесно да го сваля. Не съм го карал, но трябваше до БГ да се върна. В момента почива пред блока, а утре мисля да започна разглобяването.... че то и запалване май може да стане така... Сега гледам в ръководството за свалянето му, че джипката ме кефи 13ч не съм слизал от седалката освен да доливам масло.
                      LR Discovery 300Tdi 1996
                      Subaru Outback 2.5 1998
                      Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                      Коментар


                      • #71
                        От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                        Не се шaшкaй,нaй-вероятно е турбинa,кaкто кaзвaт и колегите,дaно не е зaминaлa,дaно мaслото дето си доливaл е помогнaло.Aз бих източил и мaслото от моторa зa експертизa,ей тaкa зa всеко случaй и стрaх!Успех!
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                          Днес сутринта станах и първото нещо беше да почна разглобяването. Не знам какво значи заминала турбина, но тук като хвана оста с перките и разклатя има голям луфт. Перките все едно са закачали в корпуса. Масло навсякъде ... гадна мръсна работа, но много лесно за разглобяване - сам човек за се справя. За мой късмет всичко се разви. Утре мисля да мия ако остане време всмукателният колектор, интеркулера и тръбите. Тази турбина е трупала тези гадости с години според мен и просто явно изведнъж е заминало нещо ( там където влизат някакви маслени тръби към турбото). Ето малко снимки от днес



                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140506_123520.jpg
Прегледи:1
Размер:169.8 КБ
ID:5585215 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140506_123528.jpg
Прегледи:1
Размер:157.5 КБ
ID:5585216

                          Мотора е така след като се свали колектора:

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140506_123548.jpg
Прегледи:1
Размер:164.7 КБ
ID:5585217 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140506_123553.jpg
Прегледи:1
Размер:161.1 КБ
ID:5585218



                          След това премахване на изпускателният колектор

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140506_133600.jpg
Прегледи:1
Размер:171.4 КБ
ID:5585219Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140506_133622.jpg
Прегледи:1
Размер:192.7 КБ
ID:5585220

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140506_133652.jpg
Прегледи:1
Размер:197.6 КБ
ID:5585221Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140506_133702.jpg
Прегледи:1
Размер:89.8 КБ
ID:5585222


                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140506_160457.jpg
Прегледи:1
Размер:243.3 КБ
ID:5585223


                          Чуденките ми в момента са:

                          1. Това турбо ако може да се оправи добре, но ново гледам върви с част от изпускателният колектор.
                          2. Защо имаше около 300г масло в кулера
                          3. Как да изчистя главата о този нагар при всмукателният колектор ?
                          4. Ауспуха като има толкова много масло в него какво да го правя (цялата генерация). Да правя ли опити за чистене или ще си доизгори ?
                          5. Всичкото това масло по мотора май е хвърляно от всмукателният колектор и е изпускала гарнитурата ?
                          6. Също така ме интересува гарнитурата. Гледам че някои имат метални пластини на изпускателният колектор, другите нямат(или просто на снимките) ?

                          Благодаря за вниманието
                          Последно редактирано от bestbg; 06-05-14, 19:09.
                          LR Discovery 300Tdi 1996
                          Subaru Outback 2.5 1998
                          Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                          Коментар


                          • #73
                            От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                            Това че има голям луфт и че е стъргала турбинката в корпуса не е добре, трябва да се види от специалист и той ще прецени кое как. Маслото в кулера е нормално до го има особено след такъв проблем. Измий кулера и пътищата а с ауспуха не си играй, ще се почисти сам...
                            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                            Коментар


                            • #74
                              От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                              Не ще гледане, ами правене, тази турбина. Маслото се е изливало в охладителя и там се получил маслен резервоар.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Теч на масло от ауспуха, бял пушек при отнемане на газ ;( нещо стана

                                А в какво състояние е магистралата от въздушния филтър до турбото ? Там как стой въпроса с маслото ? Има ли, няма ли ?
                                Uaz 469 2.4 D MB
                                KTM 600 ROTAX
                                Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                                Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X