Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 990 Adventure 2006-2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM 990 Adventure 2006-2009

    990 ADVENTURE 2009







    ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

    ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ

    Двигател тип - 2-цилиндров, 4-тактов, V
    Обем - 999 см3
    Диаметър/ход на буталото - 101/62.4 мм;
    Мощност - 104.59 к.с. (76.3 kW), при 8250 об./мин
    Въртящ момент - 100 Nm, при 6750 об./мин.;
    Коефициент на сгъстяване - 11.5 :1;
    Стартер/акумулатор - Ел. Стартер/12 V 11.2 Ah;
    Трансмисия - 6 скорости;
    Горивна система - Електронен инжекцион Keihin;
    Управление - 4 клапана/DOHC
    Смазване - 2 бутални помпи, смазване под налягане;
    Моторно масло - SAE 10W-50;
    Първично предавателно число - 35:67;
    Крайно предавателно число - 16:42 ч.
    Охлаждане – Водно
    Съединител - Мокър мулти-дисков, хидравлично функциониращ Електроника/запалване - Keihin EMS'

    ШАСИ И ОКАЧВАНЕ:

    Рама - Хром-молибден решетъчно-търбна рамка, прахово боядисана;
    Вторична рама - Алуминиева;
    Кормило - Алуминиево, Ø 28/22 мм;
    Предно окачване - WhitePower - USD, Ø 48 мм;
    Задно окачване - WhitePower - PDS, хидравлично регулиращо се
    Ход на окачването предно/задно - 210 мм/210 мм;
    Предна спирачка - две двубутални Brembo помпи, плаващ спирачен диск Ø 300 мм;
    Задна спирачка - една двубутална Brembo помпа, плаващ спирачен диск Ø 240 мм; ABS Двуканален Brembo ABS;
    Джанти предна/задна - 2.15 х 21"; 4.25 х 18";
    Гуми предна/задна 90/90-21"; 150/70 R 18";
    Верига - X - Ring 5 / 8 x 5 / 16";
    Ауспух - 2 бр. ауспуси от неръждаема стомана с катализатори;
    Ъгъл на завиване - 63.40;
    Следа - 119 мм;
    Междуосие - 1570 ± 10 мм;
    Разстояние от земята до най-ниската точка - 261 мм;
    Разстояние от земята до седалката - 860 мм;
    Резервоар - приблизително 19.5 л./4 л. резерва;
    Тегло - 209 кг. (без гориво)

    СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ:

    1. След 1000км - Смяна на масло и маслени филтри - проверка на водната система, диагностика за грешки чрез компютър на всички електронни елементи, проверка на водната система
    2. На 7500км - Смяна на масло и маслени филтри
    3. На 15.000км - Смяна на масло и маслени филтри, проверка на клапнаите, смяна на свещите . Сервизиране на окачване (след това на всеки 30.000км).


    Моля,колегите,които карат този модел да се включат с коментар и наблюдения.

    Поздрави
    Последно редактирано от giorgio; 13-03-09, 08:33.
    търся си подписа....

  • #2
    До: KTM 990 Adventure 2006-2009

    Някой има ли преки впечатления от модела или по-скоро ме интаресува Адвенчър R модификацията.Достатъчно ли е надежден като изпълнение и как е като комфорт.Може ли примерно да минаваш 600-700км на ден.
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

    Коментар


    • #3
      До: KTM 990 Adventure 2006-2009

      Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
      Някой има ли преки впечатления от модела или по-скоро ме интаресува Адвенчър R модификацията.Достатъчно ли е надежден като изпълнение и как е като комфорт.Може ли примерно да минаваш 600-700км на ден.
      Мен само парите за мотора ме притесняват. Имам ли ги въобще няма да питам. Купувам и накъдето ми видят очите.
      Със сигурност е надежден, а дали може да се минават по 600-700км си зависи от ентусиазма на ездача. Така мисля аз надявам се, че съм прав...
      Only after the last tree has been cut down,
      Only after the last river has been poisoned,
      Only after the last fish has been caught,
      Only then will you find that money cannot be eaten.

      Коментар


      • #4
        До: KTM 990 Adventure 2006-2009

        Имам предвид само преки впечатления.КТМ не се славят като най-надежните мотори.В общия случай първо пускат модела на пазара и тогава почват да работят по проблемите.При леките ендура от 2010 май ще връщат стария RFS 450 кубиков двигател който се монтира на 2004-2006 моделите,защото 2007 с разделното мазане се оказа доста проблемен.
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #5
          До: KTM 990 Adventure 2006-2009

          Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
          Някой има ли преки впечатления от модела или по-скоро ме интаресува Адвенчър R модификацията.Достатъчно ли е надежден като изпълнение и как е като комфорт.Може ли примерно да минаваш 600-700км на ден.
          Здравей,

          Впечатленията са ми само от 950 Адвенчър,надявам се мой приятел съвсем скоро да пише тук,тъй като той е с 990.

          За 950-тката няма проблем да караш дори и хиляда,стига задните ти части да издържат,тъй като основното недоразумение е седлото,като това цялото описание можеш да му хвърлиш един поглед в темата за 950 Адвенчър,залепена тук.Основната разлика между 950 и 990 е в инжекциона,както и,че всички дефекти от 950 са отстранени,иначе почти всичко останало е същото,но нека все пак колеги с впреки впечатления да напишат.

          Поздрави
          търся си подписа....

          Коментар


          • #6
            До: KTM 990 Adventure R 2009

            Привет на всички,

            Моята машинка е от този модел , макар и произведена септември 2007. Ето така я видях в магазина и погледа ми остана в нея


            Преди това карах Triumph Tiger от 2001. Ето го :

            Коментар


            • #7
              До: KTM 990 Adventure 2006-2009

              Двата мотора имат приблизително еднакъв работен обем и мощност , но с това общо взето приликите се изчерпват. Тайгъра е оборудван с трицилиндров редови двигател. На всякакви режими работи равномерно и поема от всякакви обороти. На шеста скорост може спокойно да се кара с 70км.ч. при около 2000 оборота. При подаване на газ двигателя мазно набира обороти , без никакви вибрации, докато достигне 250 км./ч. , което е приблизително максималната скорост. За мен лично имено тук КТМ-а малко не ми допада. При падане на оборотите под 3000 започва да се чувства неравномерна работа и придърпване. Ако го пуснеш да падне до 2500 и подадеш повечко газ започва да тресе и блъска в трансмисията. Това особено тормози при градско каране. Оообаче , ако оборотите са в нормата (над 4000) , машината реагира само при мисълта за подаване на газ. Ако завъртиш ръчката до край , настъпва армагедон. Ускорението което се постига при скорости до 120 км./ч. може да конкурира някои пистови модели. Но знаем , че не това е предназначенито на КТМ 990 . Истинско удоволствие от карането на новия мотор изпитах , когато стъпих на алпийските пътища на Австрия миналия септември.

              Тази снимка не е точно от там , но пътя до този ледника Grosseglokner беше подобен


              Без значение колко е остър завоя , дали е при стръмно изкачване или зашеметяващо спускане, машината влиза във всяка крива с лекота. Имах чувството , че вестибуларния ми апарат се е срастнал с двуколесното. Само леко изнасям тялото леко към вътрешността на завоя и всичко става. За разлика от Триумфа , при който вземането на такъв завой на моменти беше борба за оцеляване. Може би заради по дългата база и по-малкия размер на предната гума (18 срещо 21) при остър обратен завой винаги бях на нокти. Особено беше неприятно на чакъл и пясък като този

              Тогава предната гума започваше да изпуска и трябва да пускаш краката , за да не помиришеш праха отблизо. За разлика от това КТМ – а е несравнимо по-добър и на такъв терен



              Например при влизане в завой на чакъл или пясък не поднася предната , а задната гума. За средно умел водач това не води до падане. Ако е по-печен карача , може даже да използва това , за да влезе по-остро в завоя. Това сме го гледали на ралито Дакар.
              Ето един пример какво могат да направят маниаците
              http://www.youtube.com/watch?v=JCZZwpUcwWs

              Но тежкия off-road не е стихията на КТМ 990. Аз лично на това място безславно се върнах обратно


              Просто машината е твърде тежка за екстремни изпълнения. Като комфорт на дълъг път също съм доволен. Има много добра ветрозащита. Поддържа добра скорост – много добър комфорт и при 160 км./ч. Спрямо Триумфа е по-малък резервоара и по-висок разхода. Това налага зареждане на всеки 300 км.. С Триумфа могат да се минат 500 км.

              Моят извод е : КТМ 990 Adventure е перфектния баланс между шосейни, off-road и ‘далекобойни’ качества. Като препоръка бих искал да направят меню в електрониката , така че собственика да може да избира режими за по-комфортно каране из града. Това отдавна го има при автомобилите. В момента в електрониката има само опция за ..... това какъв ауспух да сложиш.

              Коментар


              • #8
                До: KTM 990 Adventure 2006-2009

                Опция на колко октанов бензин караш,това също е към електрониката Лъчо
                търся си подписа....

                Коментар


                • #9
                  До: KTM 990 Adventure 2006-2009

                  Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                  Опция на колко октанов бензин караш,това също е към електрониката Лъчо
                  да, това го пропуснах.

                  Коментар


                  • #10
                    До: KTM 990 Adventure 2006-2009

                    Двете електроники са си точно за октаните на бензина.
                    Тоя КТМ е инжекцион и по никакъв начин отворените гърнета не нарушават горивната смес.
                    Тя се следи от датчици в изпускателната система и от там се подава информация за това как да се дозира сместа - по-бедна или по-богата.
                    Отворените гърнета и филтри(обедняват горивната смес) влияят само на карбураторите и там има нужда от реджетване.

                    Коментар


                    • #11
                      До: KTM 990 Adventure 2006-2009

                      А проблема със седалката дали е решен при 990?
                      Не мисля че 200 кг мотор ще ми е комфортно да го карам прав и не мисля да го ползвам за пътеки.За там си имам 450-ка.Искам да го ползвам повече като "трип" машина + леки черни пътища евентуално.
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар


                      • #12
                        До: KTM 990 Adventure 2006-2009

                        Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
                        А проблема със седалката дали е решен при 990?
                        Не мисля че 200 кг мотор ще ми е комфортно да го карам прав и не мисля да го ползвам за пътеки.За там си имам 450-ка.Искам да го ползвам повече като "трип" машина + леки черни пътища евентуално.
                        Моя задник до сега не прави разлика между седлаките - еднакво се схваща . До сега на дълъг път съм карал 4 мотора. Мони скоро ще има Hi-Tech седалка и ще я пробвам за сравнение.

                        Коментар


                        • #13
                          До: KTM 990 Adventure 2006-2009

                          ето една илюстрация на възможностите на КТМ 990 Adventure.
                          (забележка на редактора: не опитвайте това с друг мотоциклет. )


                          http://www.youtube.com/watch?v=B-Otn...eature=channel

                          Коментар


                          • #14
                            До: KTM 990 Adventure 2006-2009

                            Като гледам цвета на мотора става въпрос точно за Адвенчър Р модификацията.Въобще почвам да се убеждавам че този КТМ е най-добрия компромис за мен защото каквото и да карам все към гората ме тегли.Напоследък се улавям че даже и с автомобила като пътувам се оглеждам за разни черни пътища и пътеки.

                            ПП: Тоя пич от клипа като му гледам стойката върху мотора сигурно е някой бивш състезател,така че не машината е определящ фактор в случая
                            offroad фен
                            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                            Коментар


                            • #15
                              До: KTM 990 Adventure 2006-2009

                              ето втора серия на 'умирай трудно' от същия автор:

                              http://www.youtube.com/watch?v=9sirh...e=channel_page

                              Много е добър. Ама нали кара правилния мотор.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X