както е казано, сърце юнашко не трае, и за да е пълно удоволствието от новата придобивка, в съботонеделята се захванах с ремонта на единственото неработещо нещо по джипа - пръскалките на фаровете.
от това, което прочетох предварително, се оказа, че тези машини, на които то работи, са единици
е , вече и моята е в тази категория
Проблема е в помпата - обикновена центробежна помпичка, завряна на уникално място - в десния калник.
за да се стигне до нея, трябва да се свали предно дясно колело, да се свали подкалника, и тогава се вижда ето това

вижда се сваления подкалник - толкова е достатъчно

тези уши трябва леко да се изкривят , за по-лесно сваляне на гадната пластмасария

това са щипките, с които се държи подкалника към самия калник

след сваляне на подкалника, се поглежда вътре и се вижда казанчето, шланга, по който върви миещата течност в посока пръскалките, и самата помпа.
Шланга се крепи с пружинна скоба към помпата, а самата помпа е закрепена към казанчето посредством скоба и болт М6
те са на такова място, където фото не може да стигне, човешка ръка - почти, и свалянето на помпата е нещо, съпроводено с много благословии.
входа на помпата се свързва към казанчето чрез просто гумено уплътение, намушено в стената на казанчето
след доста зор помпата ми е в ръцете

помпата е в нещо като гумен кожух, с много неясна идея - просто го има, ама от какво пази, не е ясно
след свалянето му се вижда самата ТЯ

три лапички, които трябва да се изправят, за да започне аутопсията
между другото, помпата е покрита с някакъв лак, който се обели при отварянето - иначе изглеждаше като съвършено нова ( само дето не работеше)

вече разглобена - това е капака на помпата с изходния щуцер

турбинката

уплътнението

и електродвигателчето, в което се оказа проблема
от това, което прочетох предварително, се оказа, че тези машини, на които то работи, са единици
е , вече и моята е в тази категория
Проблема е в помпата - обикновена центробежна помпичка, завряна на уникално място - в десния калник.
за да се стигне до нея, трябва да се свали предно дясно колело, да се свали подкалника, и тогава се вижда ето това

вижда се сваления подкалник - толкова е достатъчно

тези уши трябва леко да се изкривят , за по-лесно сваляне на гадната пластмасария

това са щипките, с които се държи подкалника към самия калник

след сваляне на подкалника, се поглежда вътре и се вижда казанчето, шланга, по който върви миещата течност в посока пръскалките, и самата помпа.
Шланга се крепи с пружинна скоба към помпата, а самата помпа е закрепена към казанчето посредством скоба и болт М6
те са на такова място, където фото не може да стигне, човешка ръка - почти, и свалянето на помпата е нещо, съпроводено с много благословии.
входа на помпата се свързва към казанчето чрез просто гумено уплътение, намушено в стената на казанчето
след доста зор помпата ми е в ръцете

помпата е в нещо като гумен кожух, с много неясна идея - просто го има, ама от какво пази, не е ясно
след свалянето му се вижда самата ТЯ

три лапички, които трябва да се изправят, за да започне аутопсията
между другото, помпата е покрита с някакъв лак, който се обели при отварянето - иначе изглеждаше като съвършено нова ( само дето не работеше)

вече разглобена - това е капака на помпата с изходния щуцер

турбинката

уплътнението

и електродвигателчето, в което се оказа проблема

Коментар